kamilwro Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Witam, wrx 2000r robal podepne sie bo mam podobny problem, a nie chce zasmiecac- mianowicie-jak jade i zbijam biegi np. z 3 na 2 to jak chce wrzucic 1 to nie moge a czasami wchodzi ale zazgrzyta .No i rano jak zimny albo postoi troche to zanim wsteczny wrzuce to trzeba 2-3razy podpomowac pedał i wtedy wejdzie. Problem jest tylko przy 1 i wstecznym. Odpowietrzone 2 razy, wysprzeglik cofniety jak najdalej w strone silnika, luzu pomiedzy trzpieniem a łapą nie ma, plyn swiezy, tylko samo sprzegło niewiadomo jakie bo silnik uzywany wrzucalem i nie sprawdzlem jakie jest, ale przebieg miał 50kmil czyzby moglo to byc wina samego sprzegla?, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Niektóre imprezy mają właśnie problem z wrzucaniem R i 1szego biegu. Pomaga przegazowanie albo ponownie wciśnięcie sprzęgła. Jaki olej wlałeś do skrzyni? Jest go odpowiednia ilość? U siebie mam podobny "problem" z wrzuceniem tych biegów i jeżdżę tak już 4 lata Po prostu TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 no wlasnie oleju nie zmieniałem, jest w normie na bagnecie i jest czysciusienki, nie smierdzi tez niewiadomo jak, troche to dziwne ze az tak trzeba sie z tym meczyc i co wiecej z tym zyc, moze uda sie cos z tym zrobic? jak ogarne to napisze co bylo nie tak,pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 W każdej mojej imprezie był problem od czasu do czasu z wrzuceniem wstecznego i z redukcją do 1 biegu na zimno. Moim zdaniem TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 dzieki ale i tak bede gryzł ten temat, nie sadzicie ze to troche wkurzające? czy tak wychodzily auta z faryki? Panie TTTM prosze sie przyzwyczaic? no chyba ni sadze. zwłaszcza przy szybkiej zawijce albo przy jakims cofaniu, ostatnio koles stoi za mna a ja sprzegłem pompuje zeby 1 wrzucic i tak za kazdym razem. Moze wy macie zupelnie inaczej niz ja bo mnie to wnerwia i to strasznie pzdr moze wymiana samego oleju wystarczy bo owy jest stary? jesli tak, to jaki polecacie? nie chce skrzynki zajechac, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zacznij od wymiany oleju. Zalej jakimś olejem o parametrach 75w 90 np castrol, motul, milers itp. Jeśli chcesz aby tego problemu nie było to pewnie bez rozebrania skrzyni się nie obejdzie. Wymię oliwę, pojeździj i daj znać czy się poprawiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) No to krótko napiszę jaki jest finał historii, bo niektórzy pewnie chcieliby wiedzieć. Otóż po tym jak za pierwszym razem odebrałem sprzęgło od Pana Radzikowskiego, to po założeniu okazało się, że nie można wrzucić biegu, bo nie wysprzęgla. Ale to już wiecie. Sprzęgło wróciło więc do Wa-wy na poprawki i zostało jeszcze podtoczone koło zamachowe. Pan Radzikowski przyznał, że sprężynki w tarczy ułożyły się krzywo, więc poprawił. Po założeniu skrzyni i wyregulowaniu pedału sprzęgła w krańcowej pozycji (do pracy w pompę - jak to ktoś tu napisał), ale tak aby wymiana płynu w zasobnikach została zachowana (jak to napisał Maras) biegi wchodzą bardzo ciężko. Żeby wrzucić jedynkę na zapalonym silniku trzeba nieźle przydusić wajhę. Szybkie ruszanie ze skrzyżowania jest nie możliwe. Biegi trzeba redukować z międzygazem, bo też ciężko wchodzą. Zaczęło mnie to męczyć i bałem się, że wykończę jakiś synchronizator, więc podregulowałem pedał sprzęgła o jeden obrót na gwincie do pompy i biegi wchodzą płynnie. Potem okazało się na treningu, że jeśli będę upalał auto przez 30 minut w cyklach 2 minuty jazdy, 3 minuty czekania, to sprzęgło zaczyna się ślizgać - nie ma jazdy. Na innym treningu gdzie ten cykl był: 2 minuty jazdy, 10 minut czekania, nie było efektu ślizgającego się sprzęgła. Dzwoniłem do Pana Radzikowskiego i z jego punktu widzenia sprzęgło zostało zregenerowane poprawie i nie ma mowy o żadnej reklamacji czy też zadośćuczynieniu. Jego zdaniem problem tkwi w moim samochodzie, a dokładnie w sterowaniu sprzęgłem (ale MTS to sprawdzał). Oryginał exedy chodził bez problemu... Czas założyć pojedynczą tarczę z N-kowym dociskiem. Edytowane 11 Lutego 2014 przez booSTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 jakoś mi to znajomo brzmi. I za wszystko płaciłes Ty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Dziwne, u mnie regenerowane sprzęgło u Radzikowskiego dobiło już prawie do 100 tys. km przebiegu i nadal super. Ale jazda czysto cywilna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bikert Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Z Radzikowskim jest tak, że się uda albo nie uda. Ja słyszałem więcej przypadków, że się nie udało niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Za mocno zeszlifowane dlatego nie wysprzegla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No ja prawdopodobnie jestem kolejnym tego przykładem. Jeśli to ten Pan robił dla warsztatu X. Mam docisk exedy extreme I nie narzekałem na tarcze. Ale proponowali mi bo juz widać nity. Więc się zgodziłem za te 250zł. Ale co z tego jak mam złożone auto i nie mam biegow. Na sile jedynka wchodzi. Załamany jestem i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Jest opcja naprawy ale toczyć trzeba znowu. Trzeba porzetoczyc tam gdzie docisk sie dokręca do koła zębatego ale czy to realne to nie wiem. Nie jestem tokarzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się