Skocz do zawartości

Dakar 2014


Jumpman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 309
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Posypały się kary w czołówce.

Sainz

All-Attiyah

Alvarez

Villagra

 

dostali godzinę kary do wczorajszego OSu.

 

Aktualne wyniki generalki:

 

Klasyfikacja po 5. etapie - samochody

1. Nani Roma/Michel Perin (E/F) Mini All4 Racing 19:21.54

2. Orlando Terranova/Paulo Fiuza (RA/P) Mini All4 Racing +31.46

3. Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret (F) Mini All4 Racing +39.59

4. Giniel de Villiers/Dirk von Zitzewitz (ZA/D) Toyota Hilux +41.24

5. Nasser al-Attiyah/Lucas Cruz (Q/E) Mini All4 Racing +1:26.28

6. Christian Lavieille/Jean-Pierre Garcin (F) Haval H8 +1:41.50

7. Marek Dąbrowski/Jacek Czachor (PL) Toyota Hilux +1:45.58

8. Carlos Sainz/Thomas Gottschalk (E/D) SMG Original +1:59.43

9. Pascal Thomasse/Pascal Larroque (F) Buggy MD Optimus +2:12.10

10. Krzysztof Hołowczyc/Konstantin Żilcow (PL/RUS) Mini All4 Racing +2:22.59

11. Adam Małysz/Rafał Marton (PL) Toyota Hilux +2:31.56

12. Martin Kaczmarski/Filipe Palmeiro (PL/P) Mini All4 Racing +2:40.04

 

Wczoraj pokazywali na eurosporcie lekkie spięcie na lini Hołowczyc/Żilcow

 

Żilcow ni z gruchy ni z pietruchy z wielkimi oczami krzyczy skręć w lewo, na co jest już za późno Hołek daje po hamulcach i muszą cofać po czym wyraźnie poirytowany zwraca uwagę pilotowi ,że za późno mówi i ma mówić wcześniej ,że mają zmienić kierunek, ten z kolei zwala winę na roadbook.

 

Z drugiej strony, Sonik na mecie mówił ,że z tak beznadziejnym i nieprecyzyjnym roadbookiem jak na wczorajszym etapie jeszcze nigdy nie jechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof Hołowczyc

Pierwszą część odcinka jechaliśmy szybkim tempem, sukcesywnie wyprzedzaliśmy kolejne załogi. Doszliśmy buggy Chabota, który doszedł Gordona. Przed Gordonem jechał Dąbrowski, który dość szybko zjechał na bok i przepuścił naszą trójkę. Gordon zaś szybko przepuścił Chabota. Niestety nas już nie chciał przepuścić, mimo, że wielokrotnie naciskaliśmy sygnalizację Sentinel o zamiarze wyprzedzania. Co gorsze, kilkakrotnie zwalniał, a gdy go zaczynaliśmy wyprzedzać, gwałtownie zajeżdżał nam drogę. Sytuacja była ekstremalnie niebezpieczna! Tak niesportowego zachowania nie widziałem nigdy w życiu! W pewnym momencie, gdy zauważyliśmy dróżkę odchodzącą w bok, zdecydowaliśmy się ominąć go szerokim łukiem. Niestety wpadliśmy pomiędzy dwie niewysokie, ale bardzo grząskie wydmy i auto kompletnie się zaklinowało. Ruszyliśmy energicznie do odkopywania, ale szło nam bardzo ciężko. W 55. stopniowym upale każdy ruch łopatą, człowieka ubranego w niepalną bieliznę i gruby, czarny kombinezon, to ogromny wysiłek. Po kilkudziesięciu minutach odkopywania byliśmy wykończeni. Do tego cały czas nie mogliśmy ruszyć auta. W pewnym momencie zobaczyłem, że Konstatnin siedzi bez ruchu zupełnie wykończony. Chciałem mu podać energetyczne żelki, ale zamieniły się one w gęstą ciecz. Wmusiłem jednak trochę kalorii w nas obu i popiliśmy to chyba 5. litrami wody. Upał robił swoje, w pewnym momencie zdaliśmy sobie sprawę, że nie damy rady i trzeba wezwać pomoc. Nagle coś we mnie wstąpiło. Pomyślałem, jak to? Ja nie dam rady? Ja? Rzuciłem się ponownie do walki z piachem i stopniowo centymetr po centymetrze samochód wyjeżdżał z pułapki. W końcu po godzinie, która wydawał się nam wiecznością, wyjechaliśmy z powrotem na trasę. Na szczęście Konstantin po jakichś 20 min. zaczął dochodzić do siebie, bo przed nami był bardzo trudny do znalezienia way-point, który wiele załóg ominęło. Nam nie poszło tak źle, ale pewnie też straciliśmy tam z 15-20 min. Bardzo szczęśliwi wjechaliśmy na metę pierwszej partii oesu. Cieszyliśmy się jak dzieci, że udało nam się wyjść z tej matni cało i zdrowo. Po odpoczynku na dojazdówce, drugą część odcinka pojechaliśmy już bardzo szybkim tempem, bez żadnych przygód i odrobiliśmy kilkanaście minut straty. Jesteśmy w dobrych nastrojach przed kolejnym etapem. Mamy tylko wielką sportową złość na Gordona, który kolejny raz na Dakarze zakpił sobie z zasad fair-play! Mamy nadzieję, że organizator udzieli mu stosownej reprymendy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posypały się kary w czołówce.

Sainz

All-Attiyah

Alvarez

Villagra

 

dostali godzinę kary do wczorajszego OSu.

 

Aktualne wyniki generalki:

 

Klasyfikacja po 5. etapie - samochody

1. Nani Roma/Michel Perin (E/F) Mini All4 Racing 19:21.54

2. Orlando Terranova/Paulo Fiuza (RA/P) Mini All4 Racing +31.46

3. Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret (F) Mini All4 Racing +39.59

4. Giniel de Villiers/Dirk von Zitzewitz (ZA/D) Toyota Hilux +41.24

5. Nasser al-Attiyah/Lucas Cruz (Q/E) Mini All4 Racing +1:26.28

6. Christian Lavieille/Jean-Pierre Garcin (F) Haval H8 +1:41.50

7. Marek Dąbrowski/Jacek Czachor (PL) Toyota Hilux +1:45.58

8. Carlos Sainz/Thomas Gottschalk (E/D) SMG Original +1:59.43

9. Pascal Thomasse/Pascal Larroque (F) Buggy MD Optimus +2:12.10

10. Krzysztof Hołowczyc/Konstantin Żilcow (PL/RUS) Mini All4 Racing +2:22.59

11. Adam Małysz/Rafał Marton (PL) Toyota Hilux +2:31.56

12. Martin Kaczmarski/Filipe Palmeiro (PL/P) Mini All4 Racing +2:40.04

 

Wczoraj pokazywali na eurosporcie lekkie spięcie na lini Hołowczyc/Żilcow

 

Żilcow ni z gruchy ni z pietruchy z wielkimi oczami krzyczy skręć w lewo, na co jest już za późno Hołek daje po hamulcach i muszą cofać po czym wyraźnie poirytowany zwraca uwagę pilotowi ,że za późno mówi i ma mówić wcześniej ,że mają zmienić kierunek, ten z kolei zwala winę na roadbook.

 

Z drugiej strony, Sonik na mecie mówił ,że z tak beznadziejnym i nieprecyzyjnym roadbookiem jak na wczorajszym etapie jeszcze nigdy nie jechał.

to nie do końca tak było, gdyż dodałes trochę więcej emocji ale dało się bardzo szybko wyłapać że atmosfera jest taka że tylko zapalnik i obaj z tego samochodu wysiądą i pójdą na nogach, ewidentnie widać że się chłopaki jakoś mało dogadują, to czuć bo można się z kimś sprzeczać, krzyczeć ale tam widać coś zupełnie innego, myślę że to ich pierwsza i ostatnia współpraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...