Aniolek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Dzisiaj spadło mi o 0,5bara doładowanie w moim WRX-e,wyciągłem IC i sprawdziłem wszystkie połączenia i nic to nie dało.Ciośnienie doładowania jest seryjne.Może jakies sugestie z waszej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Aniolek a kombinowales cos z wydechem przed turbo? Ja tez jezdze ostatnio bez doladowania , w mapteku stwierdzili ze to pewnie wydmuchala ktoras z uszczelek w wydechu przed turbo (zreszta wracam do nich niedlugo z tym zrobic porzadek wkoncu). Moze wiec i u ciebie jakas nieszczelnosc :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Przed turbo mam jeszcze serje nigdy nie rozkrencana,jotro pojada na iagnoze wiec moze cos sie pokaze jak nie to bede szukal na dole,gore już opanowałem i nic nie znalazłem. Jaki dramat jechac z tak niskim doładowaniem ehh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 1. Sprawdź kody błędów 2. Sprawdź przepływkę 3. Być może jest to selenoid który czasem ulega awarii.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Sytuacja narazie opanowana. Byłem zrobic diagnoze na kompie i wyszły 2 błedy jeden z niewłasciwa praca 2 sondy lambda a drogi zwiazany z katalizatorem,po skasowaniu błędów cisnienie wróciło do normy czyli zabujcze 0,95bara hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 zabujcze 0,95bara hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 zabujcze 0,95bara hehe. Gazy wylotowe dostały się do kabiny i doszło do lekkiego zaczadzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Sytuacja narazie opanowana.Byłem zrobic diagnoze na kompie i wyszły 2 błedy jeden z niewłasciwa praca 2 sondy lambda a drogi zwiazany z katalizatorem,po skasowaniu błędów cisnienie wróciło do normy czyli zabujcze 0,95bara hehe. Bardzo kurcze ciekawe, chetnie wyslucham dalszej czesci historii, tzn: - jaki kod bledu 2 sondy? - jaki problem z katalizatorem? - jak sie zachowywyało doladowanie: stabilnie czy pływało? - czy owe 0,5 bara mniej miałeś w Peaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Czy to nie brzmi jak po prostu tryb awaryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Czy to nie brzmi jak po prostu tryb awaryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 wlaczalyby sie wentylatory po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon, a o tym kolega nie napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Może nie zauważył? W ogóle dziwne bo z tego co pamiętam żaden z błędów 2 sondy nie powoduje trybu awaryjnego? Na pewno nie "catalytic converter efficency below threshold". Co do wentylatorów to ostatnio zauważyłem że Renówka ma fajny bajer - przy każdym odpaleniu po tym jak silnik załapie sprawdza czy wentylator działa. IMO fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Co do wentylatorów to ostatnio zauważyłem że Renówka ma fajny bajer - przy każdym odpaleniu po tym jak silnik załapie sprawdza czy wentylator działa. IMO fajne. Renówka też się grzeje na postoju, przy wyłączonym silniku - pamiętasz..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Co do wentylatorów to ostatnio zauważyłem że Renówka ma fajny bajer - przy każdym odpaleniu po tym jak silnik załapie sprawdza czy wentylator działa. IMO fajne. Renówka też się grzeje na postoju, przy wyłączonym silniku - pamiętasz..? No oczywiście że pamiętamy wszyscy ofoc ... ps. jak tam siodło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 owoc666, to też ;-) to nie jest teges, ale test wetylatorów po odpaleniu to chyba fajny bajer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ja mialem problemy z dwiema sondami (teraz mam problem tylko z jedna) i doladowanie nie spadlo. Wentylatory tez sie nie uruchamialy po odpaleniu silnika. swieci sie za to pomaranczowe badziewie i troche rura okopcona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ja mialem problemy z dwiema sondami (teraz mam problem tylko z jedna) i doladowanie nie spadlo. Wentylatory tez sie nie uruchamialy po odpaleniu silnika. swieci sie za to pomaranczowe badziewie i troche rura okopcona... Dawaj caly czas ogien to ten problem bedzie ignorowany przez ECU. A CEL - mozna zbic zaroweczke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi