zoowty Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam Czy turbina do 2.5 sti td05 20 g to dobry wybior Zamiast seryjnej vf 37 ( chyba taka jest ?) Czy moze cos innego Auto seryjnne Moze w przyszlosci bedzie lekka mapa na 300 koni maksymalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie, za duże - 20g jest już dosyć sporą turbiną. Oczywiście wystroisz na tym auto (o ile nie jest to jakiś chinol) , ale niepotrzebnie zabijesz elastyczność z dołu, a górą i tak nie pogonisz na nieprzygotowanym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 a co z 16 g co to znaczy ? i jak poznac chinola i czemu jest trudny do mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Po podejrzanie niskiej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 ok, a jak ktos marze da duza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) Najlepiej szukac z pewnych zrodel. A tak swoja droga - skoro planujesz pozostac w okolicach 300KM - moze jakies vf34 czy cos w tym okolicach? To bedziesz zmienial w 2.5L STI? Czy w "upgrade'owanym" WRX? Jesli masz STI i jakies turbo z STI - to po prostu - remap i w droge. Edytowane 14 Listopada 2013 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 seryjnie vf39/43 , czyli turbo dla sti 2,5 - jest sygnowane jako 16G. Ma swoje plusy, czyli (po mapie oczywiście) dość wcześnie buduje doładowanie, jest bardzo efektywne w zakresie użytkowania od 3rkpm do 5,5rkpm. Więcej jak 330KM i ok 500nM, sensownie się z niej nie wyciśnie, ale sprawdza się super. Natomiast turbiny o sygnaturach 20G są juz przeznaczone do poszukiwania mocy w górnym zakresie obrotowym - 3,5/3,7 - 6,5rkpm+ , w zależności od setupu głowicy. Turbo 20G, do uzyskania mocy rzędu 300km, jest downgradem a nie czymś na + Nie wierz w promocje, turbo niestety musi swoje kosztować i tak jak pisze ami najszybciej poznasz lipę po cenie. Nie ma czegoś takiego jak nowe td05-20G za 1,5k pln z Allegro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 ok to czemu chinol jest zly? material? dokladnosc wykonania ? co z nimi jest nie tak ? ile kosztuje regeneracja oryginalnej turbiny i czy jest sens robic taki zabieg? wkoncu zaklady moga uzywac kitow z chin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Przejdz sie do pierwszego lepszego marketu chinskiego i zobaczysz jakosc rzeczy przyziemnych typu ubrania, buty, zabawki. Cos tak skomplikowanego jak turbo w chinskim wykonaniu po prostu nie moze byc nawet slabe. Jest tragiczne Tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Turbiną IHI są nieregenerowalne, tzn. Taka jest opinia osób, które znam i siedzą w temacie. Co do różnic pomiędzy turbinami dobrej jakości, a chińskimi zamiennikami, podróbami - to znam je tylko z opisu osób które się z nimi stykały i twierdzą że jest to nieobliczalna, szkodliwa, nieustawialna, niemapowalna - kupa złomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 To ile musi kosztować pewne nowe turbo to STI 2.0 tam jest chyba VF35 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 http://www.carmodsaustralia.com.au/view-all/ihi-turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Jak za ceną idzie jakość to te już powinny być dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 W tych € znam lepsze turbiny ale to już niesie zę sobą konieczność innych zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 nie wiem czy to coś zmienia, ale ceny są w $ a nie w € W tych € znam lepsze turbiny ale to już niesie zę sobą konieczność innych zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 (edytowane) Z iPada walę i nie znalzłem akurat znacznika dla buksów. ...ale, żeby nie pisać pustego postu,w to odnośnie turbin lepszych aniżeli seria. FP68HTA MD321T+ Ale bez przygotowania silnika, nie podejdzie Edytowane 16 Listopada 2013 przez carlos-wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Carlos to przykładowo pada mi moja turbina w STI 2.0 z 05r(seryjny silnik) auto na seryjnym programie PPP ,który pasowało by wywalić to kupować wtedy jakie turbo? pytanie na przyszłość Program pasowało by zrobić a turbo jeszcze daje radę ale jak długo to kto to wie i dla tego podpytuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Subaru OEM IHI VF48 + mapka do 330/500n polecam sam mam taka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 @@Grzesiek79 jeśli Twoja turbina nie sprawia kłopotów i trzyma ciśnienie,to zrób mapę na niej,pewnie jeszcze sporo pojeździ. A przy okazji nakreśl do czego ma służyć auto i czego oczekujesz,wtedy podpytaj tunera co proponuje do Twojego auta.Pewnie coś doradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Dudok w 2.0 500Nm na seryjnym silniku? Cybel na razie wszystko jest OK ,auto do codziennej jazdy ,bardziej żeby z dołu jechało tego troszkę brakuje , choć w 2.0 to nie to co 2,5 Edytowane 17 Listopada 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 @@dzudok ma 2,5. @@Grzesiek79 uwolnij wydech i popraw mapę,odczujesz różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Temat dotyczył motorowni 2,5 polecam turbo VF48 jest to dosyc nowe turbo wiec mniej jest zakatowanych na rynku i mozna kupic w dobrej cenie uzywke lecz bez mapy sie nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 jeździłem trochę na Vf48 - jest to oemowe turbo dla sti 08+ / niewiele rożni się charakterystyką od vf43... fakt jest to alternatywa dla często już podmeczonych turbin vf39/43.... no ale pupy to ona nie urywa, aby się trzeba było jakoś specjalnie na Nią zasadzać, ot turbo jak turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 jeździłem trochę na Vf48 - jest to oemowe turbo dla sti 08+ / niewiele rożni się charakterystyką od vf43... fakt jest to alternatywa dla często już podmeczonych turbin vf39/43.... no ale pupy to ona nie urywa, aby się trzeba było jakoś specjalnie na Nią zasadzać, ot turbo jak turbo. pytajacy pisał ze turbina ma byc do 300koników wiec mysle ze ta bedzie wystarczajaca,w 2,5 i ustawienie jej z dołu fajnie ciagnie powinno wystarczec do fajnego przemieszczania sie carlos te co dupe urywaly wiecej stały w serwisie niz jezdziły jam jest z tych co wole w miare bezawaryjne jezdzic....pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 carlos te co dupe urywaly wiecej stały w serwisie niz jezdziły +1 dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się