Skocz do zawartości

Turbina do 2.5 sti


zoowty

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej szukac z pewnych zrodel.

 

A tak swoja droga - skoro planujesz pozostac w okolicach 300KM - moze jakies vf34 czy cos w tym okolicach?

To bedziesz zmienial w 2.5L STI? Czy w "upgrade'owanym" WRX?

Jesli masz STI i jakies turbo z STI - to po prostu - remap i w droge.

Edytowane przez AMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjnie vf39/43 , czyli turbo dla sti 2,5 - jest sygnowane jako 16G. Ma swoje plusy, czyli (po mapie oczywiście) dość wcześnie buduje doładowanie, jest bardzo efektywne w zakresie użytkowania od 3rkpm do 5,5rkpm. Więcej jak 330KM i ok 500nM, sensownie się z niej nie wyciśnie, ale sprawdza się super.

 

Natomiast turbiny o sygnaturach 20G są juz przeznaczone do poszukiwania mocy w górnym zakresie obrotowym - 3,5/3,7 - 6,5rkpm+ , w zależności od setupu głowicy.

 

Turbo 20G, do uzyskania mocy rzędu 300km, jest downgradem a nie czymś na +

 

 

Nie wierz w promocje, turbo niestety musi swoje kosztować i tak jak pisze ami najszybciej poznasz lipę po cenie. Nie ma czegoś takiego jak nowe td05-20G za 1,5k pln z Allegro.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejdz sie do pierwszego lepszego marketu chinskiego i zobaczysz jakosc rzeczy przyziemnych typu ubrania, buty, zabawki. Cos tak skomplikowanego jak turbo w chinskim wykonaniu po prostu nie moze byc nawet slabe. Jest tragiczne

 

Tapatalk.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiną IHI są nieregenerowalne, tzn. Taka jest opinia osób, które znam i siedzą w temacie.

 

Co do różnic pomiędzy turbinami dobrej jakości, a chińskimi zamiennikami, podróbami - to znam je tylko z opisu osób które się z nimi stykały i twierdzą że jest to nieobliczalna, szkodliwa, nieustawialna, niemapowalna - kupa złomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos to przykładowo pada mi moja turbina w STI 2.0 z 05r(seryjny silnik) auto na seryjnym programie PPP ,który pasowało by wywalić to kupować wtedy jakie turbo? pytanie na przyszłość

 

Program pasowało by zrobić a turbo jeszcze daje radę ale jak długo to kto to wie :) i dla tego podpytuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Grzesiek79 jeśli Twoja turbina nie sprawia kłopotów i trzyma ciśnienie,to zrób mapę na niej,pewnie jeszcze sporo pojeździ. ;)

A przy okazji nakreśl do czego ma służyć auto i czego oczekujesz,wtedy podpytaj tunera co proponuje do Twojego auta.Pewnie coś doradzi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem trochę na Vf48 - jest to oemowe turbo dla sti 08+ / niewiele rożni się charakterystyką od vf43... fakt jest to alternatywa dla często już podmeczonych turbin vf39/43.... no ale pupy to ona nie urywa, aby się trzeba było jakoś specjalnie na Nią zasadzać, ot turbo jak turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem trochę na Vf48 - jest to oemowe turbo dla sti 08+ / niewiele rożni się charakterystyką od vf43... fakt jest to alternatywa dla często już podmeczonych turbin vf39/43.... no ale pupy to ona nie urywa, aby się trzeba było jakoś specjalnie na Nią zasadzać, ot turbo jak turbo.

 

pytajacy pisał ze turbina ma byc do 300koników wiec mysle ze ta bedzie wystarczajaca,w 2,5 i ustawienie jej z dołu fajnie ciagnie powinno wystarczec do fajnego przemieszczania sie ;)

carlos te co dupe urywaly wiecej stały w serwisie niz jezdziły ;) jam jest z tych co wole w miare bezawaryjne jezdzic....pzdr

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...