ferdek Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 jakie róznice poza numerem są w tych blokach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 różni się tylko nieznacznie stopniem sprężania... jeśli zdecydujesz się na budowę mocnego silnika, na bloku 255 , musisz dać nieco grubsza uszczelkę pod głowicę i będzie malina. poza tym niczym sie nie różnią Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Stopien sprężania to chyba wynika z różnic tłoków ewentualnie korb (wrx/sti),a nie samego bloku ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 przy montażu tłoków kutych, np Mahle , o tych samych parametrach - na bloku 255, będziesz miał większy stopien sprężania, który będzie sprawial tunerowi problem w gornym zakresie obrotów. Wtedy trzeba założyć ciut grubszą uszczelkę glowicy, aniżeli przy bloku 257 dla tego samego setupu. Piotrek Kociałkowski kiedyś bardzo dokładnie tłumaczył mi , w szczegółach, czemu pojawia sie ta róznica.... ale kurde nie potrafie już fachowo przytoczyć jego slów. Reasumując, zarówno 255 jak i 257 nadaja sie do budowy mcnego silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 To chyba wyciągam silnik ze swojego wrxa i składam na szybko sti na zimę Powaznie to patrzylem już na allegro i ebay i takie bloki w normalnej kasie ,to tylko w US . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 ja miałem blok 255, na Mahle, na MD321T, na Tmicu - wystrojony na 370/550 i był to najlepszy setup jaki miałem. Najlepiej mi sie na Nim jeździło, po przejściu na Fmica już auto nie było tak "uniwersalne" nie kupuj żadnych tuningowanych tmicy, najlepsza opcją jest ten z sti 08+, sporo wydajniejszy od 06 - 370KM nie jest problemem, aby na nim uzyskać, a kosztuje 1/5 tego co te wszystkie Process Westy, Hyperflow czy Spearco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Takie cuś powinno być wydajniesze niz seria z STI 08 . http://allegro.pl/subaru-impreza-intercooler-mrt-i3694408012.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Ciekawe jest to, że EJ205 różni się od EJ207, a w przypadku opisywanych tutaj bloków jest tak jak mówi Carlos. A propos większych TMIC to zdaje się, że beben kiedyś używał jakiegoś smoka. Pamiętasz Carlos co to było? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Beben miał Spearco ,ale taki TMIC kosztuje 4kpln . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Blok ej255 od ej 257 nie różni sie niczym , silniki sie różnią stopniem sprężania jak pisał Carlos , ale to za sprawa różnic w glowicach a nie w bloku Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Edwin ,dzwonie jak wrócisz ,a teraz pijemy za zdrowie mojego silnika z Pizdziorem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted November 15, 2013 Share Posted November 15, 2013 same bloki są takie same - tak jak pisze Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now