Skocz do zawartości

blok 255 vs 257


ferdek

Rekomendowane odpowiedzi

przy montażu tłoków kutych, np Mahle , o tych samych parametrach - na bloku 255, będziesz miał większy stopien sprężania, który będzie sprawial tunerowi problem w gornym zakresie obrotów. Wtedy trzeba założyć ciut grubszą uszczelkę glowicy, aniżeli przy bloku 257 dla tego samego setupu.

 

Piotrek Kociałkowski kiedyś bardzo dokładnie tłumaczył mi , w szczegółach, czemu pojawia sie ta róznica.... ale kurde nie potrafie już fachowo przytoczyć jego slów.

 

Reasumując, zarówno 255 jak i 257 nadaja sie do budowy mcnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem blok 255, na Mahle, na MD321T, na Tmicu - wystrojony na 370/550 i był to najlepszy setup jaki miałem. Najlepiej mi sie na Nim jeździło, po przejściu na Fmica już auto nie było tak "uniwersalne"

 

nie kupuj żadnych tuningowanych tmicy, najlepsza opcją jest ten z sti 08+, sporo wydajniejszy od 06 - 370KM nie jest problemem, aby na nim uzyskać, a kosztuje 1/5 tego co te wszystkie Process Westy, Hyperflow czy Spearco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok ej255 od ej 257 nie różni sie niczym , silniki sie różnią stopniem sprężania jak pisał Carlos , ale to za sprawa różnic w glowicach a nie w bloku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...