Jump to content

blok 255 vs 257


ferdek
 Share

Recommended Posts

przy montażu tłoków kutych, np Mahle , o tych samych parametrach - na bloku 255, będziesz miał większy stopien sprężania, który będzie sprawial tunerowi problem w gornym zakresie obrotów. Wtedy trzeba założyć ciut grubszą uszczelkę glowicy, aniżeli przy bloku 257 dla tego samego setupu.

 

Piotrek Kociałkowski kiedyś bardzo dokładnie tłumaczył mi , w szczegółach, czemu pojawia sie ta róznica.... ale kurde nie potrafie już fachowo przytoczyć jego slów.

 

Reasumując, zarówno 255 jak i 257 nadaja sie do budowy mcnego silnika.

Link to comment
Share on other sites

ja miałem blok 255, na Mahle, na MD321T, na Tmicu - wystrojony na 370/550 i był to najlepszy setup jaki miałem. Najlepiej mi sie na Nim jeździło, po przejściu na Fmica już auto nie było tak "uniwersalne"

 

nie kupuj żadnych tuningowanych tmicy, najlepsza opcją jest ten z sti 08+, sporo wydajniejszy od 06 - 370KM nie jest problemem, aby na nim uzyskać, a kosztuje 1/5 tego co te wszystkie Process Westy, Hyperflow czy Spearco

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe jest to, że EJ205 różni się od EJ207, a w przypadku opisywanych tutaj bloków jest tak jak mówi Carlos.

 

A propos większych TMIC to zdaje się, że beben kiedyś używał jakiegoś smoka. Pamiętasz Carlos co to było?

Link to comment
Share on other sites

Blok ej255 od ej 257 nie różni sie niczym , silniki sie różnią stopniem sprężania jak pisał Carlos , ale to za sprawa różnic w glowicach a nie w bloku :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...