dragoon89 Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Wymieniłem wydech i pompke paliwa na walbro i ... zanim lanos zagada, trzeba pokręcić rozrusznikiem troche dłużej niż wcześniej. Zjawisko występuje niezawsze, ale zazwyczaj występuje. Pompka zalewa się paliwem dłużej ? to normalne ? W sumnie mnie nie przeszkadza , ale czy to tak ma być ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Nie wiem - ale ja to bym najpierw pozwolil pompce nabic cisnienie w ukladzie paliwowym, a potem wlaczal zaplon, po chwili. Poza tym nie widze chyba jakiejs blizszej relacji miedzy rozruchem, a pompa - o ile jest sprawna. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragoon89 Posted September 13, 2013 Author Share Posted September 13, 2013 Oczywiście tak właśnie robie: przekręcam kluczyk, czekam az pompka nabije, a po chwili odpalam. Bez różnicy czy odczekam 1s czy 20s i tak kręcenie będzie trwało znacznie dłuużej. Pompka nowa, wiec raczej sprawna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zento Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Mam walbro 255 w forku i pali na dotyk. Jeden obrót rozrusznika i silnik pracuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotr.kupczak Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 u mnie jest podobnie, musze chwile pokręcić zanim odpali Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoink Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 U mnie bez zmian po wymianie pompy na walbro, pali na dotyk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 u mnie Forek ma Walbro, i długość kręcenia rozrusznikiem zależy od jakości akumulatora - to przynajmniej moje obserwacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragoon89 Posted September 14, 2013 Author Share Posted September 14, 2013 w moim przypadku akumulator jest praktycznie nowy, a zmiana w odpalaniu nastąpiła wyraźnie przy zmianie pompy. nie chodzi o szybkość kręcenie, ale o czas. znajomy w GTku miał dokładnie taką samą sytuację po założeniu walbro i w końcu nie wiem czy to norma czy anomalia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 @@dragoon89,Spróbuj włączyć zapłon, zaraz wyłączyć i włączyc ponownie- tak by pompa nabiła 2x , a nawet 3x.. Dopiero odpalaj i sprawdzisz czy to pompa ,czy ucieka gdzieś ciśnienie po nabiciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siekierka Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 (edited) Zmieniałem ostatnio u siebie z Ori na Walbro nie zauważyłem żadnej zmiany może dlatego,że Ori była sprawna i tak jak zdarzało mi się co prawda rzadko pokręcić dłużej przy rozruchu tak samo jest na Walbro wiec obstawiam iż u mnie to aku kończy żywot Edited September 17, 2013 by Siekierka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now