Skocz do zawartości

magiel w WRX GD


krystek07

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba założę od poczciwej fordziny...........

 

Interesuje mnie lock w maglu WRX 2005r. Pomoże ktoś?

Jeśli to jest magiel starego typu taki jak to http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-impreza-wrx-2-0-t-05-kombi-i3507727921.html ,to bedzie 3,2 ,a jak nowego http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-impreza-wrx-2-0-t-05-kombi-i3507727921.html to będzie miała 2,7 .Najprościej poproś sprzedawcę żeby pokręcił , policzył obroty i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedawca kręcił kombinerkami i sam nie wiedzial ile wykręcił.

jaki kest yen nowy typ bo linki te same wklejone

ciekaw jestem jak będzie kase liczył skoro do trzech liczyć nie umie :biglol:

to jest nowszy typ magla http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-subaru-impreza-03-07r-i3448421092.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najlepszy mod do Subaru...

też się zastanawiam dlaczego dopiero teraz zmieniłem przekładnię ... albo dlaczego w serii wrx jest taka dłuuga przekładnia ...

Ja też tego nie mogę zrozumieć czemu taką lipe montują w SUBARU ,nawet 2.6 z STI szału nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ,że jest lepiej ,ale jak w STI miałem 1,8 ,to była miazga w porównaniu do serii.

Miałem wtedy łokieć po grubej kontuzji i z takim przełożeniem mogłem sobie w zimie bezstresowo polatać ,że z kontrą nie zdąże i rąk na kierownicy nie musiałem przekładać.

Następną zime jeździlem na seryjnym przełożeniu i przy większych prędkościach w sytuacjach podbramkowych bardzo mi brakowało szybkości tamtego przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ,że jest lepiej ,ale jak w STI miałem 1,8 ,to była miazga w porównaniu do serii.

Miałem wtedy łokieć po grubej kontuzji i z takim przełożeniem mogłem sobie w zimie bezstresowo polatać ,że z kontrą nie zdąże i rąk na kierownicy nie musiałem przekładać.

Następną zime jeździlem na seryjnym przełożeniu i przy większych prędkościach w sytuacjach podbramkowych bardzo mi brakowało szybkości tamtego przełożenia.

 

Z taką megakrótką na pewno jest fajnie na zakrętach, ale spróbuj pojechać ponad 200 na wprost na dłuższym odcinku. :)

 

Do użytku codziennego STI'owa to dość, do poszalenia quickrack da radę. :)

Edytowane przez Kaiser_Sowza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@ferdek, ważna jest reakcja , końcowy efekt , a ilość obrotów lock/lock nie jest tu kluczowa, Chodzi oto jaki promień skrętu auta uzyskamy przy jakim kącie skrętu kiery .tu ma wpływ rozstaw osi, długość wąsów zwrotnicy i inne..

S -maxem nie jeździłem ,może jest bardzo krótko-ale trzeba sprawdzić to w jeździe.

Przypomniałem sobie i wklejam sam siebie:

pozdr.

 

1. Liczy się tak naprawde odczucie kierowcy, czyli to jaki ruch rąk przełoży się na jaki promień skrętu.

 

2. A ilość obrotów lock to lock też niewiele wnosi .Zobaczcie jak jest w tzw. formułach -łącznie z F1. :( ilość obrotów niewielka, ale też max skręt mały jest.)

Więc auto może mieć małą ilość obrotów lock/lock, ale mając mały maksymalny kąt skrętu jedzie się drogowo np. tak samo jak innym (z wiekszą ilościa lock/lock, ale za to z dużym kątem skretu.

 

3. Z budowy geometrii układu wynika to że jadno auto reaguje szybciej na skręt przy kołach na wprost, a inne szybciej dopiero przy już skreconych kołach.Może to małe różnice,ale są

 

Wchodzi w to długość listwy w maglu, wymiary trapezu ( ta cała geometria półosi, zwrotnic, drążków kierowniczych), wielkośc kiery i rozstaw osi auta krótkie auto reaguje gwałtowniej). Więc porównanie evo i imprezy to porównanie tego odczucia ,a nie długości magla, bo te 4 rzeczy dają reakcje auta w wyniku ruchu rąk.

To nie zmienia faktu ,że lepiej jeździ krótszy od długiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...