krystek07 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam. Ile obrotów lock to lock ma przekładnia z WRX GD? Jest krótsza od Gt-kowej? Poszukuję czegoś do mojego GC8 STI bo okazało się, że ktoś od wolnossaka założył a budżet ograniczony mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 W hawku jest 2,7 L>L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 już lepiej niż w GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 GT ma seryjnie 3,2, STI 2,5. Obstawiam, że WRX GD z początków produkcji ma tak jak GT. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 STI ma 2.6 ,dla porównania rodzinny Ford S-Max ma 2.0 ,Evo tez ma 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 to chyba założę od poczciwej fordziny........... Interesuje mnie lock w maglu WRX 2005r. Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 W WRX'ie jest troszkę ponad 3 obr. Ja założyłem z STI(którego nie pamiętam, ale new age), różnica bardzo odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 to chyba założę od poczciwej fordziny........... Interesuje mnie lock w maglu WRX 2005r. Pomoże ktoś? Jeśli to jest magiel starego typu taki jak to http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-impreza-wrx-2-0-t-05-kombi-i3507727921.html ,to bedzie 3,2 ,a jak nowego http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-impreza-wrx-2-0-t-05-kombi-i3507727921.html to będzie miała 2,7 .Najprościej poproś sprzedawcę żeby pokręcił , policzył obroty i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 sprzedawca kręcił kombinerkami i sam nie wiedzial ile wykręcił. jaki kest yen nowy typ bo linki te same wklejone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 sprzedawca kręcił kombinerkami i sam nie wiedzial ile wykręcił. jaki kest yen nowy typ bo linki te same wklejone ciekaw jestem jak będzie kase liczył skoro do trzech liczyć nie umie to jest nowszy typ magla http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-subaru-impreza-03-07r-i3448421092.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 teraz wiem. i to powinno rozwiązać mój problem ze skręcaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 WRX ma 3.0, STI 2,6 a EVO 2.1... Ja mam Quickracka 2.0 - nawet w prównaniu do STI jest miazga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 z USA to caco ciągnąłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Quickracka można kupić w PL za ok 6kpln,np.w 4 t. ,jest jeszcze jedno rozwiązanie ,przekładnia z firmy PRS która ma 2.2 i kosztuje coś koło 2,5kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystek07 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 ciekawe rozwiazanie, do zbadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 ja mam z 4T i chyba najlepszy mod do Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 chyba najlepszy mod do Subaru... też się zastanawiam dlaczego dopiero teraz zmieniłem przekładnię ... albo dlaczego w serii wrx jest taka dłuuga przekładnia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 chyba najlepszy mod do Subaru... też się zastanawiam dlaczego dopiero teraz zmieniłem przekładnię ... albo dlaczego w serii wrx jest taka dłuuga przekładnia ... Ja też tego nie mogę zrozumieć czemu taką lipe montują w SUBARU ,nawet 2.6 z STI szału nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 nawet 2.6 z STI szału nie robi. szału nie ma, ale już jest na tyle krótka, żeby nie przekładać rąk na kierownicy przy większości manewrów ... zawsze lepiej niż seryjne 3,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Pewnie ,że jest lepiej ,ale jak w STI miałem 1,8 ,to była miazga w porównaniu do serii. Miałem wtedy łokieć po grubej kontuzji i z takim przełożeniem mogłem sobie w zimie bezstresowo polatać ,że z kontrą nie zdąże i rąk na kierownicy nie musiałem przekładać. Następną zime jeździlem na seryjnym przełożeniu i przy większych prędkościach w sytuacjach podbramkowych bardzo mi brakowało szybkości tamtego przełożenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiser_Sowza Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 (edytowane) Pewnie ,że jest lepiej ,ale jak w STI miałem 1,8 ,to była miazga w porównaniu do serii. Miałem wtedy łokieć po grubej kontuzji i z takim przełożeniem mogłem sobie w zimie bezstresowo polatać ,że z kontrą nie zdąże i rąk na kierownicy nie musiałem przekładać. Następną zime jeździlem na seryjnym przełożeniu i przy większych prędkościach w sytuacjach podbramkowych bardzo mi brakowało szybkości tamtego przełożenia. Z taką megakrótką na pewno jest fajnie na zakrętach, ale spróbuj pojechać ponad 200 na wprost na dłuższym odcinku. Do użytku codziennego STI'owa to dość, do poszalenia quickrack da radę. Edytowane 5 Września 2013 przez Kaiser_Sowza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Jeździłem i koło 200 ,nic strasznego się nie dzieje. Jak już pisałem Ford S-Max ma 2.0 czy 2.2 a to rodzinny dupowóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 @@ferdek, ważna jest reakcja , końcowy efekt , a ilość obrotów lock/lock nie jest tu kluczowa, Chodzi oto jaki promień skrętu auta uzyskamy przy jakim kącie skrętu kiery .tu ma wpływ rozstaw osi, długość wąsów zwrotnicy i inne.. S -maxem nie jeździłem ,może jest bardzo krótko-ale trzeba sprawdzić to w jeździe. Przypomniałem sobie i wklejam sam siebie: pozdr. 1. Liczy się tak naprawde odczucie kierowcy, czyli to jaki ruch rąk przełoży się na jaki promień skrętu. 2. A ilość obrotów lock to lock też niewiele wnosi .Zobaczcie jak jest w tzw. formułach -łącznie z F1. ilość obrotów niewielka, ale też max skręt mały jest.) Więc auto może mieć małą ilość obrotów lock/lock, ale mając mały maksymalny kąt skrętu jedzie się drogowo np. tak samo jak innym (z wiekszą ilościa lock/lock, ale za to z dużym kątem skretu. 3. Z budowy geometrii układu wynika to że jadno auto reaguje szybciej na skręt przy kołach na wprost, a inne szybciej dopiero przy już skreconych kołach.Może to małe różnice,ale są Wchodzi w to długość listwy w maglu, wymiary trapezu ( ta cała geometria półosi, zwrotnic, drążków kierowniczych), wielkośc kiery i rozstaw osi auta krótkie auto reaguje gwałtowniej). Więc porównanie evo i imprezy to porównanie tego odczucia ,a nie długości magla, bo te 4 rzeczy dają reakcje auta w wyniku ruchu rąk. To nie zmienia faktu ,że lepiej jeździ krótszy od długiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się