Jump to content

Wymiana bateryjki w kluczyku fabrycznym


lookita
 Share

Recommended Posts

Co mi grozi,jesli stara baterie z kluczyka zapasowego wyjme i zaloze nowa?Czy bede musial cos odkodowywac,jechac do ASO?MAm glowny klucz,dziala ,ale w zapasowym,na wakacjach niestety,okazalo sie,ze nie dziala bateria.Nie probowalem nic wymieniac,po prostu wole wiedziec,zanim cos zakoduje i nawet glownym,dzialajacym kluczem nie odpale auta.Prosze o podpowiedzi,ewentualnie,uwagi,czy taka wymiana nie kryje w sobie jakiegos haczyka ;-)Uprzejmie dziekuje.

Link to comment
Share on other sites

wymieniałem u siebie w obu kluczykach, pierwszy w ASO bo jak Ty, nie byłem pewien. Drugi wymieniłem sam bo widziałem jak gość w ASO rozkręcił kluczyk i wymienił baterie, nic sie nie rozkodowało

Link to comment
Share on other sites

Co mi grozi,jesli stara baterie z kluczyka zapasowego wyjme i zaloze nowa?Czy bede musial cos odkodowywac,jechac do ASO?MAm glowny klucz,dziala ,ale w zapasowym,na wakacjach niestety,okazalo sie,ze nie dziala bateria.Nie probowalem nic wymieniac,po prostu wole wiedziec,zanim cos zakoduje i nawet glownym,dzialajacym kluczem nie odpale auta.Prosze o podpowiedzi,ewentualnie,uwagi,czy taka wymiana nie kryje w sobie jakiegos haczyka ;-)Uprzejmie dziekuje.

 

zmieniaj bez obaw :)

nawet logika wskazuje, że jak już padła bateryjka, to wsadzając nową trudno, żeby coś się odkodowało ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

...no i rozkrecilem,wymienilem bateryjke,sprawdzilem,centralny dziala i Legar odpala ;-) zatem wymiana samodzielna bateryjki w pilocie fabrycznym-kluczu nie wymaga zadnych dzialan rozkodowujaco-kodujacych,aso nie fatygujemy do tego

 

Wysłane z mojego KM1060 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

...sherif,ciekawy bylem,czy ktos looknie,ile czasu mi to zalelo :-)))

ano,zeszlo sie...niemniej,juz wiem ;-)

a pytanie nie na temat....jak zabraknie mi paliwa,stane w trasie na pustym baku,to czy jak doleje paliwa nie musze odblokowywac kompa?chodzi o sonde lambda...w corollce tak bylo,w civicu nie...nie chce testowac,ale moze komus sie tak trafilo?;-)

 

Wysłane z mojego KM1060 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

a pytanie nie na temat....jak zabraknie mi paliwa,stane w trasie na pustym baku,to czy jak doleje paliwa nie musze odblokowywac kompa?chodzi o sonde lambda...w corollce tak bylo,w civicu nie...nie chce testowac,ale moze komus sie tak trafilo?;-)

nie.

ja testowalem pojemnosc zbiornika, jechalem na trasie tak dlugo az sam stanal, mialem w bagazniku 10l benzyny w 2 kanistrach i jak stanal, zgasl to juz nie odpalil. dopiero jak nalalem paliwa.

wiem, ze na rezerwie zrobie ok70km z pustakiem pod pedalem gazu (na podcisnieniu).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Dla potwierdzenia dorzucę:

W legacy IV można normalnie wymienić baterię, odkręcamy śrubkę PH00 (mały krzyżak), wymieniamy baterię CR1620 3V, zakręcamy i wszystko działa jak należy :) 

Link to comment
Share on other sites

Witam  , jestem nowy , jeżeli chodzi o wymianę baterii w pilocie to w japończykach nie ma problemu , nawet po kilku latach nieużywania pilota  mozna wymienić baterię na nową  i nie  rozkoduje sie-najpierw trzeba wyjąć kluczyk metalowy z obudowy , lekko podważyć obudowę  i założyc nowa baterę -przetestowałem to w Toyocie avensis  oraz w Subaru Forester XT wszystko działa Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...