pmfbyelhinaru Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam serdecznie forumowiczów. Nareszcie spełniłem swoje marzenie i od ok. miesiąca jestem posiadaczem Subaru Impreza 1.6 GL 1997 r. Jednak pojawił się oczywiście pewien problem. Samochód 5 minut po uruchomienia (gdy się nagrzeje) zaczyna tragicznie szarpać, przerywa, dławi się... wydaje dziwny dźwięk, wręcz szybko pierdzi... nawet zdarza się, że wciskając pedał gazu silnik nie reaguje... myślałem, że to coś z pompą paliwową jednak nie, wymieniłem filtr paliwa, cewke i nadal to samo... Czy mieliście takie przygody? Teraz wymieniam świece. Zobacze co dalej... POMOCY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 A jak się zachowuje CHECK ENGINE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmfbyelhinaru Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 pali się non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Póki nie podmienisz na próbę innych świec ew. też przewodów zapłonowych, sprawdzisz ciśnienia na cylindrach, kodów błędów jakie wymruga check engine to mało tu pomożemy. Zresztą subaru jest jak każde inne auto, taka sama procedura przy problemach + to, że są z nią większe problemy niż z innymi samochodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Wymrygaj kody błędów - instrukcję znajdziesz pewnie w dziale technicznym. Podaj kody to coś powalczymy. Nikt tu z nas nie dysponuje magiczną kulą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmfbyelhinaru Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 WItam. Co sie w tym czasie dzialo? wymienilismy przewody, swiece... nadal to samo. Wyczyscilem przepustnice... nadal to samo... czujnik od przepustnicy wymieniony, sonda lambda wymieniona. caly czas to samo... check caly czas sie pali - kod podaje zepsuty czujnik predkosci... po analizie jezdzilem 2 dni bylo ok. dzis wieczorem powrocilo... akurat wtedy kiedy zalalem prawie do pelna ;( na wolnych obrotach nadal szarpie a najlepsze jest to ze nie wykrywa bledow procz czujnika predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 to jak ty go kupiles? jest lato, a nawet jesli by nie bylo to jazda probna powinna trwac nascie minut a nie mniej niz piec bys tego nie zauwazyl! moze zaczales dlubac niepotrzebnie, cos przestawiles i teraz zaczely sie cyrki a ty nie wiesz co masz ruszyc? kod bledu - jaki numer? moze w zlej tabelce go odczytujesz? bo jest ich kilka... na postoju po uruchomieniu gdy schodza obroty tez szarpie? czy tylko w czasie jazdy? krokowy sprawdzales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmfbyelhinaru Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 jezdzilismy 2 dnii bylo wszystko ok nic nie dlubane, wszystko pod kontrola. szarpie podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Może to kwestia paliwa skoro wszystko zostało sprawdzone?Obstawiałem świece i przewody- ale wymieniłeś...przepustnica ok...przepływomierz też wyczyściłeś delikatnie? trzeba byłoby chwycić się wszelkiego w takim układzie...skoro jak piszesz był tylko ten jeden błąd :/ A pompa paliwa? może zasysa dziwnie "paliwo" i źle podaje? kurcze sam nie wiem...chyba pozostanie podjechać po prostu do serwisu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 u mnie dławienie, przerywanie i przygasanie zostało zdiagnozowane jako padnięty wtryskiwacz, ale jeszcze go nie wymieniłem więc nie wiem na pewno, czy to to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Wracam do tematu, Impreza GC8 STI, rocznik '96. Wszystko było pięknie aż pewnego dnia po staniu tydzień na parkingu zaczęła się dławić, krztusić, przygasać, w momencie gdy nagrzewa się silnik (po paru minutach jazdy) - na początku "na zimno" jest ok, moc jest, reakcja na gaz jest. Po nagrzaniu - reakcją na gaz jest dławienie się. Mechanicy wymienili: - wtryski, kupiłem specjlanie na ebay - cewke, - moduł cewki, - kable - przepływkę, bo mam zapasową, - odłączyli czujnik temperatury płynu, wszystko bez zmian. Komputera nie da się podpiąć, bo to japoniec z jakąś sztukowaną wiązką Czy ktoś ma jakiś pomysł - auto zaczyna wariować po nagrzaniu silnika, dławi się i przerywa. Na zimno jest ok (ale to tylko jakieś 3-5 minut jazdy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Sprawdzałeś rozrząd może przeskoczył ? , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 nie - od stania na parkingu i jeżdżenia do hipermarketu rozrząd raczej nie przeskoczył? jednej soboty było dobrze, a następnej po tygodniu stania zaczął wariować, po nagrzaniu się do normalnej temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/44093-impreza-wrx-1996r-jdm-przekladka-i-remont-silnika/page__st__25 post 35 i post 63 agrupa tez miał takie same objawy i zaklinał się że rozrząd na 100 % jest o.k ja bym sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 sprawdzimy rozrząd i dziury w dolocie, ale czy ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły - jakiś czujnik padł czy co. wygląda na to, że po nagrzaniu auto albo jest przelane albo ma zbyt ubogo.... krztusi się i przygasa, nie można dodać gazu bo dostaje czkawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 ja bym sie przyjrzal przepustnicy i jej osprzetowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 albo jest przelane albo ma zbyt ubogo.. sonda? Bez podpięcia i sczytania parametrów to pół auta wymienisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Bez podpięcia i sczytania parametrów to pół auta wymienisz. Komputera nie da się podpiąć, bo to japoniec z jakąś sztukowaną wiązką metoda prób i błędów zostaje , albo ogarnięty mechanior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Napięcie na sondzie można zmierzyć woltomierzem jeśli się wie gdzie złapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 cisnienie paliwa w porzadku, nawet jak mu juz obroty faluja i przygasa .... rozrzad nie sprawdzany ale czy to jest trop? bo u mnie nie byl ruszany, niby sam sobie przeskoczyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 rozrzad nie sprawdzany ale czy to jest trop? bo u mnie nie byl ruszany, niby sam sobie przeskoczyl? Czasem zdarzają się takie przeskoki przy uruchamianiu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 .... rozrzad nie sprawdzany ale czy to jest trop? bo u mnie nie byl ruszany, niby sam sobie przeskoczyl? ja bym sprawdził , coś mi mówi że to właśnie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 no niesamowite. co prawda auto jest pare tys. kilometrow ode mnie, ale mechanik mi zeznaje, że: "jeden zab na wale korbowym do tylu reszta walkow sie zgadzala dziwne, bo w subaru zazwyczaj przestawia sie na ktoryms z walkow a na wale jest dobrze" no i że jest ok, w stosunku do tego co bylo, jest dobrze. czyli warto było sprawdzić rozrząd, dzięki za sugestie !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 czyli warto było sprawdzić rozrząd, dzięki za sugestie !!! Wniosek z tego taki,że w Subaru,nawet stojącym,potrafi rozrząd "przeskoczyć". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 ja bym sprawdził , coś mi mówi że to właśnie to czyli warto było sprawdzić rozrząd, dzięki za sugestie nie ma za co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.