t_sebek Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam Mam taki problem, dopiero co sie pojawił i nie wiem czego to wina i od czego zacząć poszukiwania. Przy jezdzie i na postoju jak obroty schodzą to spadają strasznie nisko a potem podskakują na 1000 i spadają do normalnego poziomu. Auto prawie gaśnie, niepokoi mnie to... Załączyłbym filmik ale nie wiem jak.... Pomożecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q-Junior Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Auto ma instalację LPG? Może trzeba wyregulować... Sprawdź czy nie masz przytkanej przepustnicy, spotkałem się już z takim rozwiązaniem problemu niskich obrotów... Jeszcze Ci klimatyzacja może powodować coś takiego przy dużym obciążeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Wyczyść przepustnice z tego syfu co tam się nazbierał. Wiesz benzyna, pędzelek i jazda I ewentualnie to samo możesz zrobić z silniczkiem krokowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Moje auto nie wie co to LPG Tak samo jest z i bez klimy... Mówicie że przepustnica..... to jutro to chyba rozbiore i przeczyszcze, a jesli nie to, to co to jeszcze może być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Wyczyść i przepustnice i krokowca, jak to nie pomoże to proponowałbym sprawdzić świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 No i 2 godz roboty i zrobione, wszystko wyczyszczone na błysk i...... du.. Nadal jest tak jak było Co do swiec to wszystko jest nowe, auto rok temu bylo rozebrane na czesci pierwsze i zlozone na nowo ( mowie o silniku) wiec swiece tez sa nowe... Mam jeszcze teorie ze to moze wina paliwa... pojade dzis i dam mu zastrzyk V-power`a, zobaczymy jak bedzie.... Ale nadal czekam na sugestie. Przepustnica, krokowiec, świece odpadają.... Co dalej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Mozesz tez przeczyscic przeplywomierz posprawdzac szczelnosc przewodow podcisnieniowych i samego dolotu, zresetowac ecu, albo zacznij od regulacji wolnych obrotow po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 a moim zdaniem sprawdz sobie uszczelkę przy unipipe i zaciąga syfu może i warują obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 albo zacznij od regulacji wolnych obrotow po prostu. A jak tego dokonać? Podobny wątek i parę przyczyn podanych http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/56505-czy-lambda-moze-powodowac-falowanie-obrotow/page__hl__+regulacja%20+wolnych%20+obrot%C3%B3w#entry1632456 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Wlałem Nitro +, i nadal nic wiec to nie paliwo. Pochwale sie jeszcze ze zapomnialem dokrecic cybant od przewodu Turbo-IC no i nie mogłem przekroczyć 3500 obrotów bo szarpał jak wsciekly byk, teraz juz dokrecilem ale nasadka mi wpadła i nie moge jej wyjać bo tam jakies pieklo panuje Zaraz sie przejade i sprawdze czy to kwestia paliwa czy tego przewodu. To było tak na marginesie... Przeczyszcze jeszcze przepływke i sprawdze co bedzie dalej.... Dobra mała errata... Dokręcenie węża od turbo nic nie poprawiło, wlałem Nitro + i koniec jazdy.... Dochodzi do 3500 obrotów i przerywa.... Zaczynam panikować bo obroty spadają i sie podnoszą a jak wlałem V powera jest jeszcze gorzej... Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Może coś z wtryskiwaczami ? może się zasyfiły i nie podają tak paliwa jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Nie sądze... Szczerze to nie mam pewności ale jadąc na stacje chyba bylo normalnie, mam wrażenie że te nitro nie sluzy imprezie.... A jeszcze powiem że na postoju na luzie jest normalnie, wkręca się jak złoto, tylko tak się dzieje podczas jazdy czyli jak silnik jest obciążony... Edytowane 21 Lipca 2013 przez t_sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glivek Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Zawór regulacji powietrza biegu jałowego - moze to sie zepsulo. Przewaznie zawor jest zabrudzony i sie zacina. Wystarczy rozebrac i wymyc sprayem do czyszczenia hamulcow. Mozesz to obadac i posprawdzac jakie powinny byc wartosci oporu i napiec na mierniku jesli ktos zna wzorce. Szczerze nie robilem tego tylko czytalem o tym na naszym forum. A i wroc to zalecanego paliwa. Edytowane 21 Lipca 2013 przez Glivek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Jutro jade na komputer i podmianke przpływki mimo że moja jest nowa (nie spełna roczna) to może jednak ona padła... Zobaczymy a do paliwa 98 i tak wróce bo nitro + to jednorazowa akcja.... No dobra uporałem sie z dlawieniem silnika, wstyd sie przyznac ale nie dokręciłem cybantów od węża IC-przepustnica W kazdym razie czyszczenie nic nie dało i obroty nadal nurkują Co myślicie może krokowiec do wymiany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Co myślicie może krokowiec do wymiany?? Można spróbować podmienić na inny i sprawdzić efekt.Najpierw wypróbuj z podmianą przepływki,mimo jej "świeżości" mogła polec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Sprobuje to zalatwic w koncu brat ma blizniacze auto.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 przypływka, ew. podciśnienie idące w stronę serwa. samodiagnostyka prawdę Ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Komputer nie pokazał żadnego błędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j00m3r Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 ale jaja mam podobnie... i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze to przez shell vpower racing 100 lub przeplywke... na 98 z bp bylo w porzo... w week z ziomkiem wyczyscilismy filtr powietrza, przeplywke, przepustnice, sprawdzilismy wezyki, ypipe itp... zostaje chyba wyjezdzic setke z shella ;] albo zmienic przeplywke czasem auto schodzi nisko jakby mialo zgasnac potem sie uspokaja, jeszcze innym razem faluja obroty i trzesie... zdejmowalem klemy itd... stawiam na wahe albo przeplywke :/ ma ktos na podmianke 22680AA160 ? Sebek daj znac czy sie cos udalo? ;] dzieki pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Sprawdzcie bledy przed odpieciem klem.. po wylaczeniu silnika.. ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peku33 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Komputer nie pokazał żadnego błędu... Miałem to samo, żadnych błędów, obroty leciały na łeb, na szyję, tylko kiedy było gorąco. Z tym że po wyczyszczeniu przepustnicy i wymianie świec + resecie ecu wszystko wróciło do normy. Edytowane 23 Lipca 2013 przez peku33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 ale jaja mam podobnie... i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze to przez shell vpower racing 100 lub przeplywke... na 98 z bp bylo w porzo... w week z ziomkiem wyczyscilismy filtr powietrza, przeplywke, przepustnice, sprawdzilismy wezyki, ypipe itp... zostaje chyba wyjezdzic setke z shella ;] albo zmienic przeplywke czasem auto schodzi nisko jakby mialo zgasnac potem sie uspokaja, jeszcze innym razem faluja obroty i trzesie... zdejmowalem klemy itd... stawiam na wahe albo przeplywke :/ ma ktos na podmianke 22680AA160 ? Sebek daj znac czy sie cos udalo? ;] dzieki pozdr Wiesz co, ja tak mialem wczesniej i Shella zatankowałem tylko po to aby moze sie cos poprawilo, niestety tak sie nie stalo. Jezdzi normalnie (pomijam moje gapiostwo) ale obroty nurkują i wracają Teraz mam zamiar wymienic silniczek krokowy na nowy i zobacze co bedzie (pierw go musze zdobyc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j00m3r Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 d.u.p.a blada :/ na 98 to samo, na noc zdjalem klemy, wyczyscilem w domu przeplywke i bez zmian :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 wymien swiece. mialem to samo u siebie, swiece tez byly po przebiegu moze 5kkm, i mialem identyczne objawy:falowanie obrotow na jalowym i szarpanie przy 3500 obr. zmienilem swiece z PFR6 na PFR7 i wszystko ustapilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 SŁUCHAJCIE Jako że w ciepłe dni śmigam jednośladem, to Imprezka stała ze dwa dni... Dziś ją wziąłem na myjnie i wietrzenie po prawie pustym mieście, a że paliwko się kończyło to trzeba było na stację podjechać. Jaki Orlen zahaczyłem 98 zalałem i wyjeżdzam... Przypomniałem sobie o tych obratach, patrze i ręką odjął!!! Nie wiem czy to wina paliwa, myjni czy pełni księżyca ale (odpukać) przeszło mu. I co wy na to?? Chyba Muldera i Scully potrzeba aby to wyjaśnić..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się