Skocz do zawartości

Spadek obrotów... GT MY99


t_sebek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem, dopiero co sie pojawił i nie wiem czego to wina i od czego zacząć poszukiwania.

Przy jezdzie i na postoju jak obroty schodzą to spadają strasznie nisko a potem podskakują na 1000 i spadają do normalnego poziomu. Auto prawie gaśnie, niepokoi mnie to...

 

Załączyłbym filmik ale nie wiem jak....

 

Pomożecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i 2 godz roboty i zrobione, wszystko wyczyszczone na błysk i...... du.. Nadal jest tak jak było

 

Co do swiec to wszystko jest nowe, auto rok temu bylo rozebrane na czesci pierwsze i zlozone na nowo ( mowie o silniku) wiec swiece tez sa nowe...

 

Mam jeszcze teorie ze to moze wina paliwa... pojade dzis i dam mu zastrzyk V-power`a, zobaczymy jak bedzie.... Ale nadal czekam na sugestie. Przepustnica, krokowiec, świece odpadają.... Co dalej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz tez przeczyscic przeplywomierz posprawdzac szczelnosc przewodow podcisnieniowych i samego dolotu, zresetowac ecu, albo zacznij od regulacji wolnych obrotow po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlałem Nitro +, i nadal nic wiec to nie paliwo.

 

Pochwale sie jeszcze ze zapomnialem dokrecic cybant od przewodu Turbo-IC no i nie mogłem przekroczyć 3500 obrotów bo szarpał jak wsciekly byk, teraz juz dokrecilem ale nasadka mi wpadła i nie moge jej wyjać bo tam jakies pieklo panuje ;)

 

Zaraz sie przejade i sprawdze czy to kwestia paliwa czy tego przewodu.

 

To było tak na marginesie...

 

Przeczyszcze jeszcze przepływke i sprawdze co bedzie dalej....

 

Dobra mała errata... Dokręcenie węża od turbo nic nie poprawiło, wlałem Nitro + i koniec jazdy.... Dochodzi do 3500 obrotów i przerywa....

 

Zaczynam panikować bo obroty spadają i sie podnoszą a jak wlałem V powera jest jeszcze gorzej...

 

Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze... Szczerze to nie mam pewności ale jadąc na stacje chyba bylo normalnie, mam wrażenie że te nitro nie sluzy imprezie....

 

A jeszcze powiem że na postoju na luzie jest normalnie, wkręca się jak złoto, tylko tak się dzieje podczas jazdy czyli jak silnik jest obciążony...

Edytowane przez t_sebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór regulacji powietrza biegu jałowego - moze to sie zepsulo. Przewaznie zawor jest zabrudzony i sie zacina. Wystarczy rozebrac i wymyc sprayem do czyszczenia hamulcow. Mozesz to obadac i posprawdzac jakie powinny byc wartosci oporu i napiec na mierniku jesli ktos zna wzorce. Szczerze nie robilem tego tylko czytalem o tym na naszym forum. A i wroc to zalecanego paliwa.

Edytowane przez Glivek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jade na komputer i podmianke przpływki mimo że moja jest nowa (nie spełna roczna) to może jednak ona padła...

 

Zobaczymy a do paliwa 98 i tak wróce bo nitro + to jednorazowa akcja....

 

No dobra uporałem sie z dlawieniem silnika, wstyd sie przyznac ale nie dokręciłem cybantów od węża IC-przepustnica

 

W kazdym razie czyszczenie nic nie dało i obroty nadal nurkują

 

Co myślicie może krokowiec do wymiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jaja mam podobnie...

 

i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze to przez shell vpower racing 100 lub przeplywke... na 98 z bp bylo w porzo...

 

w week z ziomkiem wyczyscilismy filtr powietrza, przeplywke, przepustnice, sprawdzilismy wezyki, ypipe itp...

 

zostaje chyba wyjezdzic setke z shella ;] albo zmienic przeplywke

 

czasem auto schodzi nisko jakby mialo zgasnac potem sie uspokaja, jeszcze innym razem faluja obroty i trzesie...

 

zdejmowalem klemy itd...

 

stawiam na wahe albo przeplywke :/ ma ktos na podmianke 22680AA160 ?

 

Sebek daj znac czy sie cos udalo? ;]

 

dzieki

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer nie pokazał żadnego błędu...

Miałem to samo, żadnych błędów, obroty leciały na łeb, na szyję, tylko kiedy było gorąco. Z tym że po wyczyszczeniu przepustnicy i wymianie świec + resecie ecu wszystko wróciło do normy.

Edytowane przez peku33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jaja mam podobnie...

 

i nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze to przez shell vpower racing 100 lub przeplywke... na 98 z bp bylo w porzo...

 

w week z ziomkiem wyczyscilismy filtr powietrza, przeplywke, przepustnice, sprawdzilismy wezyki, ypipe itp...

 

zostaje chyba wyjezdzic setke z shella ;] albo zmienic przeplywke

 

czasem auto schodzi nisko jakby mialo zgasnac potem sie uspokaja, jeszcze innym razem faluja obroty i trzesie...

 

zdejmowalem klemy itd...

 

stawiam na wahe albo przeplywke :/ ma ktos na podmianke 22680AA160 ?

 

Sebek daj znac czy sie cos udalo? ;]

 

dzieki

pozdr

 

Wiesz co, ja tak mialem wczesniej i Shella zatankowałem tylko po to aby moze sie cos poprawilo, niestety tak sie nie stalo. Jezdzi normalnie (pomijam moje gapiostwo) ale obroty nurkują i wracają

 

Teraz mam zamiar wymienic silniczek krokowy na nowy i zobacze co bedzie (pierw go musze zdobyc).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SŁUCHAJCIE

 

Jako że w ciepłe dni śmigam jednośladem, to Imprezka stała ze dwa dni...

 

Dziś ją wziąłem na myjnie i wietrzenie po prawie pustym mieście, a że paliwko się kończyło to trzeba było na stację podjechać.

 

Jaki Orlen zahaczyłem 98 zalałem i wyjeżdzam... Przypomniałem sobie o tych obratach, patrze i ręką odjął!!!

 

Nie wiem czy to wina paliwa, myjni czy pełni księżyca ale (odpukać) przeszło mu.

 

I co wy na to?? Chyba Muldera i Scully potrzeba aby to wyjaśnić.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...