Skocz do zawartości

Przerywa przy wysokich obrotach [S-turbo]


Dave69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

sluchajcie pojawil sie ostatnio pewien mankament w moim Forku. Auto zaczelo przerywac przy obrotach ok. 4500 rpm. Przerwanie polega na tym jakby nagle wskakiwalo odciecie zaplonu i po rzuceniu autem ciagnie dalej.

 

Zastanawialem sie co to moze byc, wymienilem kable wysokiego napiecia na NGK z najwyzszej póły, wymienilem swiecie na NGK platinium. Niestety auto nadal przy bucie i obrotach rzedu 4500 rpm ma przerwanie.

 

WTF?? Czy ktos mial podobny problem?

Czy to moze zawory?? Auto jednak nie stracilo mocy... bynajmniej tak mi sie wydaje.'

 

Kazde cenne info mile widziane.

 

Dzisiaj po napisaniu posta zrobilem dodatkowo reset komputera. Przerywanie pojawilo sie takze na innych obrotach, ale generalnie w zakresie 3200-5000 rpm na kazdym biegu. Czy mozliwe ze jest iskra gdzies zanika gdy przy wiekszych obrotach musi "wystepowac czesciej"??

 

Cos mi to pachnie ukladem zaplonowym. Ale czy dobrze brne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wlasnie nie mam, bo jestem do wrzesnia na mazurach a tu bida w Subaru. Nikt takowego nie ma. Co mnie tylko zainteresowalo to fakt ze wczoraj temp. na zew. spadla do 17 C i auto jezdzilo bez problemu. Wielce mozliwe ze to jednak przeplywka padla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

podobne objawy zauważyłem w swoim 2,5xt my'05. Przy bucie dostawał krótkiego przydławienia na 4tys obrotów (korek a potem dluuuga trasa).

sprawdzę czy żre olej i po kolei będzie sprawdzany dolot do wiatraka i sterowanie. A dzisiaj rozgrzeje do bezpiecznej temp i zobaczę czy sie powtórzy.

 

mam nadzieje ze to nic poważnego bo problem nie jest odczuwalny na 2 i 3cim biegu, dopiero na czwórce z pedałem w podłodze dostaje tej czkawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spiesze poinformowac, iz u mnie za ww. problem najprawdopodobniej odpowiadal urwany kabel od solenoidu sterujacego turbo. Pisze najprawdopodobniej poniewaz jeszcze nie odebralem auta z serwisu, jednak to jedyna usterka jaka chlopacy znalezli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spiesze poinformowac, iz u mnie za ww. problem najprawdopodobniej odpowiadal urwany kabel od solenoidu sterujacego turbo. Pisze najprawdopodobniej poniewaz jeszcze nie odebralem auta z serwisu, jednak to jedyna usterka jaka chlopacy znalezli.

 

a czy u ciebie objawy występowały zawsze ? niezaleznie od tego czy wczesniej jechales w korku lub czy był upał ?

bo u mnie wlasnie nie zawsze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo... wymieniłem przepływomierz i solenoid turbiny ( łącznie z przesyłką zapłaciłem chyba 70 usd ) i jak ręka odjął..

no i w sumie...w ciągu 8 lat była to jedyna "awaria" Foresterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...