Dave69 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam wszystkich, sluchajcie pojawil sie ostatnio pewien mankament w moim Forku. Auto zaczelo przerywac przy obrotach ok. 4500 rpm. Przerwanie polega na tym jakby nagle wskakiwalo odciecie zaplonu i po rzuceniu autem ciagnie dalej. Zastanawialem sie co to moze byc, wymienilem kable wysokiego napiecia na NGK z najwyzszej póły, wymienilem swiecie na NGK platinium. Niestety auto nadal przy bucie i obrotach rzedu 4500 rpm ma przerwanie. WTF?? Czy ktos mial podobny problem? Czy to moze zawory?? Auto jednak nie stracilo mocy... bynajmniej tak mi sie wydaje.' Kazde cenne info mile widziane. Dzisiaj po napisaniu posta zrobilem dodatkowo reset komputera. Przerywanie pojawilo sie takze na innych obrotach, ale generalnie w zakresie 3200-5000 rpm na kazdym biegu. Czy mozliwe ze jest iskra gdzies zanika gdy przy wiekszych obrotach musi "wystepowac czesciej"?? Cos mi to pachnie ukladem zaplonowym. Ale czy dobrze brne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Miałem taki przypadek. Winna była cewka zapłonowa. Objaw przerywania przy "bucie" ok 4,5 5 krpm. Przy łagodnym przyspieszaniu nie występowało. Winne mogą też być przeowdy podciśnieniowe sterowania turbiną, czujniki wału, wałka, ew. spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 No wiec wlasnie odnosnie cewki takie same mialem podejrzenia, ale nie chcialem sugerowac. Dzieki za trop! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 u mnie takie objawy powodował raz czujnik położenia wału korbowego, a później jakiś przewód od turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 u mnie przy tych obrotach winna była przepływka mozna było zęby o kierownice wybić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 O losie, czyli to jednak grubszy temat. Zostaje mi oddac auto to chlopakow z Subaru i zameldowac po naprawie co to bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Inaczej tez mozesz zrobic jak masz kogoś z Imprezą lub takim samym forkiem Podmień poprostu przepływke czy cewke na chwile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Ale wlasnie nie mam, bo jestem do wrzesnia na mazurach a tu bida w Subaru. Nikt takowego nie ma. Co mnie tylko zainteresowalo to fakt ze wczoraj temp. na zew. spadla do 17 C i auto jezdzilo bez problemu. Wielce mozliwe ze to jednak przeplywka padla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 podobne objawy zauważyłem w swoim 2,5xt my'05. Przy bucie dostawał krótkiego przydławienia na 4tys obrotów (korek a potem dluuuga trasa). sprawdzę czy żre olej i po kolei będzie sprawdzany dolot do wiatraka i sterowanie. A dzisiaj rozgrzeje do bezpiecznej temp i zobaczę czy sie powtórzy. mam nadzieje ze to nic poważnego bo problem nie jest odczuwalny na 2 i 3cim biegu, dopiero na czwórce z pedałem w podłodze dostaje tej czkawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Spiesze poinformowac, iz u mnie za ww. problem najprawdopodobniej odpowiadal urwany kabel od solenoidu sterujacego turbo. Pisze najprawdopodobniej poniewaz jeszcze nie odebralem auta z serwisu, jednak to jedyna usterka jaka chlopacy znalezli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Spiesze poinformowac, iz u mnie za ww. problem najprawdopodobniej odpowiadal urwany kabel od solenoidu sterujacego turbo. Pisze najprawdopodobniej poniewaz jeszcze nie odebralem auta z serwisu, jednak to jedyna usterka jaka chlopacy znalezli. a czy u ciebie objawy występowały zawsze ? niezaleznie od tego czy wczesniej jechales w korku lub czy był upał ? bo u mnie wlasnie nie zawsze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wystepowaly prawie zawsze gdy silnik byl juz mocno rozgrzany. Na zimnym nigdy nie deptalem wiec nie wiem wystepowaly na kazdym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Miałem to samo... wymieniłem przepływomierz i solenoid turbiny ( łącznie z przesyłką zapłaciłem chyba 70 usd ) i jak ręka odjął.. no i w sumie...w ciągu 8 lat była to jedyna "awaria" Foresterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A masz auto US czu EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się