cholek88 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 WITAM, ZROBIŁEM RZECZ RYZYKOWNĄ I PRZESZCZEPIŁEM ZE STAREJ LEGACY SILNIK EJ22 136HP (Z KRÓTKIEJ SERII TJ MA DODATKOWĄ ROLKĘ JAK ZMIENIANY BYŁ ROZRZĄD- Z TEGO CO MI MECHANIK TŁUMACZYŁ). PODCZAS PRZESZCZEPU OKAZAŁO SIĘ ŻE SKRZYNIA NIE JEST OD 1.6 ALE MOŻE DZIĘKI TEMU IDEALNIE ZGRAŁA SIĘ Z SILNIKIEM. PROBLEM TKWI W ELEKTRONICE - CHCE POMÓC SWOJEMU ELEKTRYKOWI BO NI KUTA NIE MOŻE ODPALIĆ SILNIKA , ZROBIŁ Z DWÓCH WIĄZEK JEDNĄ (WRAZ Z EJ22 KUPIŁEM KOMPUTER, WIĄZKĘ SILNIKA). PROSZĘ O RADĘ CO TAM MOŻE BYĆ NIE TAK (BO MOŻE WSZYSTKO) CZY MOŻNA SIĘ WZOROWAĆ SCHEMATEM Z IMPREZY L - AMERYKAŃSKIEJ WERSJI GDZIE BYŁ MONTOWANY ??? CZY JEŻELI NIE MOŻNA ZGRAĆ TYCH OKABLOWAŃ TO MOŻNA POPROWADZIĆ ELEKTRYKĘ TAK JAK IDZIE W LEGACY ABY SILNIK MÓGŁ SPRAWNIE DZIAŁAĆ. Z GÓRY DZIĘKI ZA KAŻDĄ PODPOWIEDŹ DZIĘKI TEJ POMOCY PRZECIERANE ZOSTAJĄ NOWE SZLAKI W SWAPIE SUBARYN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Witaj Prawdopodobnie mam komputer,wiązkę,zegary od Subaru Impreza US 2,2 L 131KM. Owszem słyszałem o łączeniu dwóch wiązek ale ... nigdy w subaru.Conajwyżej dokładanie kabelka przy montażu silnika NewAge w GT. Ale żeby pożenić dwie wiązki przy swapie w subaru z powodzeniem nie słyszałem PS. Nie przeszczepiłeś silnika , Ty go na razie włożyłeś do komory silnika na swoje miejsce. Jak go odpalisz i pojedziesz będzie można mówić o przeszczepie. Edytowane 29 Marca 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) Owszem słyszałem o łączeniu dwóch wiązek ale ... nigdy w subaru.Conajwyżej dokładanie kabelka przy montażu silnika NewAge w GT Mało słyszałeś - wykonałem taki zabieg: do Imprezy GT Turbo MY99 zamontowałem silnik + skrzynię + dyfer sti ver.2. Wyszło ciut taniej niż remont oryginalnego silnika. Z GT został ABS, klima, zegary, airbagi i inne. Wiązka silnika + sterownik sti ver.2. Właśnie z dwóch wiązek zrobiliśmy jedną . Powstał bardzo fajny pojazd - GT kombi, co wciąga nosem sti new age. Edytowane 29 Marca 2013 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 @cholek88 Zacznę od rzeczy najbanalniejszej - nie było przypadkiem immobilisera? Sprawdź, jaki masz kluczyk. Może to jest powodem? Nie napisałeś nic o rocznikach Twoich autek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Temat przeszczepu 1.6->2.0 lub 2.2 jest stary jak to forum,podaj roczniki dawcy i biorcy a przede wszystkim porównaj trigery w obu silnikach,czy są takie same czy inne? pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cholek88 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Przepraszam, dureń ze mnie - o najważniejszej informacji zapomniałem impreza gc kombi z 93 roku a silnik 2.2 z legacy 92 rok manual. Skrzynia u mnie jest z reduktorem w manualu i spasowała na 110% z silnikiem , gorzej z kabelkami a immobila brak tak u mnie jak i u legacy Temat przeszczepu 1.6->2.0 lub 2.2 jest stary jak to forum,podaj roczniki dawcy i biorcy a przede wszystkim porównaj trigery w obu silnikach,czy są takie same czy inne? pozdro. No każdy o tym słyszał albo rozmawiał, ja poleciałem o krok dalej w GC z 93 wepchnąłem ten silnik (z 92) no iiii muszę się radzić was aby ratować moje cudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) http://www.forum.sub...ko/page__st__25 Strona 2 ,poz 25. Mam kompa, i wiązki do 2,2L 131KM US 2000r. Może bym gdzieś znalazł numery silnika. Jak kupowałem rozrząd to brałem od europejskiego Legaca I 96-99 131KM. Ale był jeszcze Legac 89-94 136 KM. Obydwa mają tą samą pojemność 2212 jak i mój silnik. Trzeba by dowiedzieć się jak ze sterowaniem tych silników. Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się