Skocz do zawartości

SWAP Z 1.6 NA 2.2


cholek88

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM,

ZROBIŁEM RZECZ RYZYKOWNĄ I PRZESZCZEPIŁEM ZE STAREJ LEGACY SILNIK EJ22 136HP (Z KRÓTKIEJ SERII TJ MA DODATKOWĄ ROLKĘ JAK ZMIENIANY BYŁ ROZRZĄD- Z TEGO CO MI MECHANIK TŁUMACZYŁ). PODCZAS PRZESZCZEPU OKAZAŁO SIĘ ŻE SKRZYNIA NIE JEST OD 1.6 ALE MOŻE DZIĘKI TEMU IDEALNIE ZGRAŁA SIĘ Z SILNIKIEM. PROBLEM TKWI W ELEKTRONICE - CHCE POMÓC SWOJEMU ELEKTRYKOWI BO NI KUTA NIE MOŻE ODPALIĆ SILNIKA , ZROBIŁ Z DWÓCH WIĄZEK JEDNĄ (WRAZ Z EJ22 KUPIŁEM KOMPUTER, WIĄZKĘ SILNIKA).

PROSZĘ O RADĘ CO TAM MOŻE BYĆ NIE TAK (BO MOŻE WSZYSTKO) CZY MOŻNA SIĘ WZOROWAĆ SCHEMATEM Z IMPREZY L - AMERYKAŃSKIEJ WERSJI GDZIE BYŁ MONTOWANY ??? CZY JEŻELI NIE MOŻNA ZGRAĆ TYCH OKABLOWAŃ TO MOŻNA POPROWADZIĆ ELEKTRYKĘ TAK JAK IDZIE W LEGACY ABY SILNIK MÓGŁ SPRAWNIE DZIAŁAĆ.

Z GÓRY DZIĘKI ZA KAŻDĄ PODPOWIEDŹ

DZIĘKI TEJ POMOCY PRZECIERANE ZOSTAJĄ NOWE SZLAKI W SWAPIE SUBARYN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Prawdopodobnie mam komputer,wiązkę,zegary od Subaru Impreza US 2,2 L 131KM.

 

Owszem słyszałem o łączeniu dwóch wiązek ale ... nigdy w subaru.Conajwyżej dokładanie kabelka przy montażu silnika NewAge w GT. Ale żeby pożenić dwie wiązki przy swapie w subaru z powodzeniem nie słyszałem :(

 

PS. Nie przeszczepiłeś silnika , Ty go na razie włożyłeś do komory silnika na swoje miejsce. Jak go odpalisz i pojedziesz będzie można mówić o przeszczepie.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem słyszałem o łączeniu dwóch wiązek ale ... nigdy w subaru.Conajwyżej dokładanie kabelka przy montażu silnika NewAge w GT

 

Mało słyszałeś :) - wykonałem taki zabieg: do Imprezy GT Turbo MY99 zamontowałem silnik + skrzynię + dyfer sti ver.2. Wyszło ciut taniej niż remont oryginalnego silnika.

Z GT został ABS, klima, zegary, airbagi i inne. Wiązka silnika + sterownik sti ver.2. Właśnie z dwóch wiązek zrobiliśmy jedną :P . Powstał bardzo fajny pojazd - GT kombi, co wciąga nosem sti new age.

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, dureń ze mnie - o najważniejszej informacji zapomniałem :rolleyes: impreza gc kombi z 93 roku a silnik 2.2 z legacy 92 rok manual. Skrzynia u mnie jest z reduktorem w manualu i spasowała na 110% z silnikiem , gorzej z kabelkami a immobila brak tak u mnie jak i u legacy

 

Temat przeszczepu 1.6->2.0 lub 2.2 jest stary jak to forum,podaj roczniki dawcy i biorcy a przede wszystkim porównaj trigery w obu silnikach,czy są takie same czy inne? pozdro.

 

No każdy o tym słyszał albo rozmawiał, ja poleciałem o krok dalej w GC z 93 wepchnąłem ten silnik (z 92) no iiii muszę się radzić was aby ratować moje cudo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.sub...ko/page__st__25

 

Strona 2 ,poz 25.

Mam kompa, i wiązki do 2,2L 131KM US 2000r. Może bym gdzieś znalazł numery silnika.

 

 

Jak kupowałem rozrząd to brałem od europejskiego Legaca I 96-99 131KM. Ale był jeszcze Legac 89-94 136 KM. Obydwa mają tą samą pojemność 2212 jak i mój silnik. Trzeba by dowiedzieć się jak ze sterowaniem tych silników.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...