klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik? Prosiłbym o opinie i pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik? Prosiłbym o opinie i pomoc. poczytaj tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/50798-awaryjnosc-forestera-prosba-o-opinie/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58883-forester-25-xt-co-najczesciej-dolega-i-co-ile-km/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przy tym przebiegu już chyba wszystko co miało to sie zepsuło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Nawet dwa razy Czas na trzeci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Trochę mnie ten brzebieg martwi i to co czytam na forum. Zbieram każde info, które ułatwi mi podjęcie decyzji. Dzieki za każde info. Miałem słabsze silnikowo japońce(toyota, mazda) i dały rade do 250k bez większych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Przebieg duzy. Musisz zdobyć i podać jak najwiecej konkretnych informacji na temat historii auta i jego serwisu, bo fakt "normalnego właściciela", to troszkę za mało Ogólnie model bardzo polecam, kapitalne auto!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 duzy przebiev jak na ten silnik. wrzuc sobie 'upg' w wyszukiwarke forumowa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Tylne amorki koniecznie, czy auto "nie siadlo". Niestety cieżko sprawdzić branie oleju, bo to tez dużo może powiedzieć. Uszczelka pod glowicą czy robiona, a jeśli tak, to czy bylo coś wiecej grzebane przy silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę. Najlepiej podjechać do warsztatu znającego subaru, gdybyś w profilu uzupełnił miejsce pobytu było by łatwiej doradzić. W 2,5XT masz parę "bolesnych drobiazgów" 1. uszczelka głowicy, ale to powinno być już zrobione przy tym przebiegu 2. poziomowanie tylnych amortyzatorów, może paść od 40 do 100kkm 3. poziomowanie ksenonów, jesli są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał 2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą. 3. ksenony są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) 1. Jeśli nic sie nie dzieje - nie ma sensu wymieniać. 2. Siada auto, przechyla sie na jedną stronę na przykład. Mozna regenerowac, cena w ASO Koper to 1600zl. Edytowane 27 Lutego 2013 przez Amstaff23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 2. można zastąpić zwykłymi KYB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 2. można zastąpić zwykłymi KYB? TUTAJ i TUTAJ masz o zawieszeniu SLS, KYB itd.itp. PzDr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Mało czasu mam, a dużo czytam dlatego nie wszystko zdążę przeszukać. W jednym wątku widziałem, że ktoś zaproponował takie rozwiązanie. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy Na ile mam doświadczenie z dużym przebiegiem to bym sie nie przejmował. Cena rozsądna powinna być ok 35tys a wymiany, naprawy byś miał przy 150k tak samo. Mając 250 na liczniku więksszość gorących części musieli już wymienić i z grubsza bym traktował to auto jakby miało 150. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Dzięki! I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy No klikamy PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Brac i ewentualnie zrobic silnik jak padnie i cieszyc sie. Ja bym sie nie bal tego przebiegu bo jak chcesz to pewnie na jutro moze miec 120kkm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Brac i ewentualnie zrobic silnik jak padnie i cieszyc sie. Ja bym sie nie bal tego przebiegu bo jak chcesz to pewnie na jutro moze miec 120kkm Hehe dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jezeli jest szyberdach to zobacz czy jest w 100% sprawny, szczelny - naprawa kosztuje duze pieniadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 jezeli jest szyberdach to zobacz czy jest w 100% sprawny, szczelny - naprawa kosztuje duze pieniadze Wlasnie musze zrobic swoj, gdzie i za ile chetnie poslucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Jak masz z 15 kPLN na wszelki wypadek to go bierz i enjoy. Edytowane 27 Lutego 2013 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 I moze byc potforek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał 2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą. 3. ksenony są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem. uszczelka jak nie wywala plynu to po co ruszac samopoziomy, jak prosto stoi to ok, jak nierowno-stuka-wycieka olej, to w gdańsku masz nangesta=regenerują układ powietrza-jak sie nie chcrzani może juz wywalony przy tym przebiegu już właściwie jak kolega wyżej pisał wszystko powinno juz być ze 2 razy zepsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się