kubaRX Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Przed malowaniem proszkowym usunąłem w tylnych wahaczy tuleje. Bo to przecież fajne zajęcie jest Teraz bajer polega na tym czy w jakiś sposób smarować je czymś przed wciśnięciem? Wazelinka czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Silikon w sprayu powinien ci wystarczyć,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuczek99 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Lub smar miedziemy w sprayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 myślę że większość mechaników smaruje to oleje ,smarem , niczym szczególnym, i na pewno chcieli by mieć tylko taki problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Zdecydowanie po posmarowaniu czymś tłustym będą się instalować łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Lepiej użyć smaru (takiego jaki jest używany do przegubów). Czemu? Nie działa szkodliwie na elementu gumowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 The Forum lansuje ostatnio krem Nivea Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Nie polecam żadnych smarów ani tym podobnych,to musi być coś co tam już "nie zostanie",jeśli nie masz silikonu w sprayu to użyj po prostu płynu do mycia naczyń.Jeśli nawalisz tam smaru to jak ci się śruba zapiecze to zamiast gumy będzie pracować cała tuleja,pozdro. Krem Nivea też da radę,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaRX Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Stary dobry ludwik znowu się przyda Wielkie dzięki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuczek99 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Lepiej użyć smaru (takiego jaki jest używany do przegubów). Czemu? Nie działa szkodliwie na elementu gumowe. tak to jest smar grafitowy. Nie zapieka się , ułatwia wprasowanie i w przyszłości wyprasowanie Ale do tego typu zabiegów jest profesionalna wazelinka w każdym sklepie motoryzacyjnym Edytowane 24 Lutego 2013 przez Zuczek99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się