Skocz do zawartości

World of Tanks


Max

Rekomendowane odpowiedzi

Miękkie TD które nie mają gdzie się schować bijące po 200 (z wyjątkiem ISU) vs twarde HTki bijące po 400 które na sidescrapie będą nie do przebicia...

 

Sorry ale chyba w inną grę gramy jeśli uważasz, że takie losowanie jest do wygrania,

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam. 15:3 chyba było. Ja zrobiłem coś ok 1,5k dmg strzelając z okolicy torów na górkę, zanim mnie coś od tyłu zajechało. Ogólnie kibel. Bitwa trwała ze 3-4 minuty.


Może jeszcze byłoby nieco łatwiej gdyby to nie była mała mapa miejska tylko jakiś step czy inna tego typu mapa gdzie dałoby się schować TDkiem. Tutaj nie było szans.

 

Ale i tak niezależnie od tego gdzie była bitwa 3,5k hp różnicy na starcie jest totalną pomyłką MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne twarde HT'ki w drużynie przeciwnej to T34, z biedą IS-3. Reszta to karton (FCM), karton dla VIII tierów (IS), karton dla VII tierów (T-150) lub gigantyczne weakspoty (KV-5).

 

Bijące po 200...

Idąc po kolei:

AMX AC48 - 400 alfy, 257 peny

ISU-152 - 750 alfy, 286 peny

SU-101 - 320 alfy, 219 peny, ale kosmiczny RoF i wysoka celność (w weakspoty KW-5 łomocze aż radiooperator płacze)

T28 - 400 alfy, 248 peny, mocny pancerz na froncie

Niżej zaś są maszyny owszem, bijące po 240 (poza SU-100, ta może i za 400 z sensowną penetracją), ale za to z dużym RoF'em.

Na dokładkę mocne medy i potężny T34.

 

Nawet w losowaniu miejskim taki zestaw jest groźny - w otwartym polu z przeciwnika nic by nie zostało.

 

No, ale rozumiem, każda okazja jest dobra do narzekania na "to wredne WG i ich oszukańczy MM" oraz "durne pomidory"... ;)

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się teraz przeliczyć dmg/min dla każdego z czołgów ale nawet jeśli SUMARYCZNIE moje 15czołgów=15 czołgów wroga jeśli chodzi o dmg/min to nadal zostaje 3,5k hp długu który trzeba spłacić.

 

Sorry stary, nie przekonasz mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram VI tierowym amerykańskim i V Japońkskim, od  IV - V tieru poczujesz różnicę, dużo lepiej gra mi się japońskimi, z jednej przyczyny:

USA - wykrywalność z około 8km a zasięg torped 5,5

JDM - wykrywalność około 6km a zasięg  torped 10

Można się fajnie zakraść japońcem na 5km, puścić salwy, zasłonić się dymkiem i uciec ;) Działa są lepsze w amerykańskich, ale polegać na działach grając niszczycielem, to proszenie się o szybką śmierć ;)

Izokaze i Minekaze są świetne, 2-3 fragi na bitwę to minimum  :D

Edytowane przez brt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że macie większe doświadczenie niż ja to spróbuje uzyskać jakiejś rady ;) Gram przede wszystkim td'kami i jakie perki warto wybrać dla załogi ;) Uwielbiam jeździć T67 (V tier) Hallcate (VI tier) T25/2 (VII tier) i powoli odkrywam VIII tier i warto by było się zainteresować perkami bo zaraz będę mógł wybrać kolejne ;) Wydaje mi się, że ważna jest żarówka (czyli zapala się jak wróg nas zobaczy) oraz hamowanie sprzęgłem ( czyli łatwiej się obracać ) oraz kamuflaż teraz mam. Najlepiej podajcie swoje perki jak tak macie ustawione i zobaczę jeszcze co warto ;)

 

I taki mecz T67 na szybko :)

post-5454-0-95603000-1430641864_thumb.jpg

Edytowane przez Krzychu91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat te TDki są zwrotne, szybkie, z obrotową wieżą i dość szybkim przeładowaniem  - czyli mniej kampienia, a więcej w ruchu - strzał i szybkie schowanie się. Przeładowanie i jeśli jest możliwość to strzał ponownie i szybka zmiana pozycji.  Lub jak się da to szybki rajd na to samotne, ciężko się obracające TDki  (lub arty) i pompowanie przy szybkim okrążaniu.

Ja bym proponował: żarówka, snajper, desperat i albo hamowanie sprzęgłem albo płynna jazda. Na drugie BIA, a później kamo. Chyba, że najpierw zrobisz kamo i przy 100% zresetujesz za golda na BIA i zaczynasz kamo od zera.  

 

https://www.youtube.com/watch?v=_uscgn4ZTKM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram VI tierowym amerykańskim i V Japońkskim, od  IV - V tieru poczujesz różnicę, dużo lepiej gra mi się japońskimi, z jednej przyczyny:

USA - wykrywalność z około 8km a zasięg torped 5,5

JDM - wykrywalność około 6km a zasięg  torped 10

Można się fajnie zakraść japońcem na 5km, puścić salwy, zasłonić się dymkiem i uciec ;) Działa są lepsze w amerykańskich, ale polegać na działach grając niszczycielem, to proszenie się o szybką śmierć ;)

Izokaze i Minekaze są świetne, 2-3 fragi na bitwę to minimum  :D

Ja głównie preferuje lotniskowce.

 

Podajcie waszego nika w WoW !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@pumex1, kupiłbyś drugi raz SuperPersa?

Wiesz co, mam mieszane uczucia. Z jednej strony mam naprawdę niezłe gry na nim i potrafi ładnie zaskoczyć twardym pancerzem, a z drugiej strony to co mnie niezmiernie irytuje, to fakt, że jest przeraźliwie powolny. Prędkość jest na poziomie HT, a niestety przy takim odczuciu grania ciężkm czołgiem - DMG ma stanowczo za niski jak na taki czołg. Zwłaszcza, że gram na nim głównie na załodze z M46 Patton, gdzie mam szybkie przeładowanie, niezłą prędkość i 400 DMG, co powoduje, że nigdy nie gaszę gwiazdek Pattonem jako pierwszym ;)  

 

Natomiast odradzam T34. Najgorzej wydana kasa w tej grze. Niby miał być twardy jak amerykańskie wieżowce, tymczasem T32 dinguje od wieży o niebo więcej. Tutaj wchodzi jak w masło. Przy dmg rzędu 350-400 ma przeładowanie chyba z 13 sekund i byle szybki magazynkowiec albo light z szybkim przeładowaniem robi z niego miazgę. Jest mega powolny, a obraca się wolniej niż tankowiec. Jedyna chyba metoda - to stać baaaaardzo daleko - poza jakimkolwiek zasięgiem celnych snajperów i totalnie zasłonięty.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SuperPers ma dostać buffa do pancerza w 9.8. Teraz jest zniżka i tak trochę myślę nad nim. Ja lubię grać HTkami (prędkość), niska pena mi nie przeszkadza po IS6, tym bardziej, że na goldzie penetracja jest sporo większa niż w IS6.

No sam nie wiem. Może bym pchnął wtedy amerykańskie średniaki bo zatrzymałem się na Shermanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

SuperPers ma dostać buffa do pancerza w 9.8.

wolałbym do silnika. Bo to naprawdę dla mnie słaby punkt. Czasem mam wrażenie, że to AT2 ;) 

 

ale jeśli to akceptujesz - to kupuj. Sporo czołgów się zdziwiło próbując wieżę i pancerz przedni przebić. Często nawet goldem trudno ;)

 

 

 

ma dostać buffa do pancerza w 9.8

masz jeszcze newsy co ma być zmienione?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że IS7 dostanie buffa. Mam nadzieję, że może coś z działem, bo słaby DMG/penetrację ma jak na X Tier. Pancerz od przodu jest miodzio - i ustawiony prosto potrafi mega dużo wytrzymać. Kiedyś ustawiłem się na wymianę z TD - FV183 i chyba E75 i odbiłem coś koło 8,000 ;) ale się kolesie pienili. Ani z golda, ani z burzaka nie szło :) aż znudziło mi się i zgasiłem jednego, a drugi zwiał ;)

 

T28 Prototype - też miło jakby mu np. silnik poprawili. Bo jak się dobrze nim okopać i arty nie ma - to skubany dinguje aż miło, a działo szybko ładuje - i po 400 dmg średnio daje :)

 

Sturer Emil - też zacnie - bo lubię skubańca.Potrafi ładnie przyłożyć za 500 - tyle, że reload 13 sekund i 15 pocisków tylko. Zazwyczaj wystarcza, ale miałem bitwę, że końcówkę stałem w krzakach i czekałem na koniec. 

 

AT7 dostał buffa - no nic - trzeba pomyśleć czy nie sprzedać, a załogę na Żółwia przesunąć. 

 

Z tego co widzę - Komaryn wylatuje. A szkoda - czasem ładnie można było zapunktować. 

Północny Zachód - w sumie też szkoda - bo na TDkach miałem tu parę ładnych bitew. 

Ukryta Wioska - dla niższych tierów tylko. Czyli szybkie medy i lajty będą królować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jeszcze newsy co ma być zmienione?  

 

 

W weekend skorzystałem z promocji i wskoczyło 6 czołgów.

 

Co do t32- to jest fajny-można na nim fajnego As'a zgarnąć, jednak włazi w jego łeb tylko trzeszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.dom1n.com/przyszle-patche/

 

Planowana data wydania: druga połowa maja 2015 r.

dodano nowy tryb gry w celach testowych
– dokonano mniejszych, lub większych zmian w 36 misjach personalnych:
a) czołgi lekkie – 3,4,6,8,9,10,11,12,13,14,15 (piętnasta misja zostanie ułatwiona. Nadal trzeba będzie wbić 4k dmg, ale będzie się do niego wliczać również własny zadany dmg, a nie tylko ten ze spota)
B) czołgi ciężkie – 4,5,7,10,13,14,15
c) czołgi średnie – 2,3,8,9,10,12,13,14 (misja z podpalaniem zostaje)
d) niszczyciele czołgów – 9,11,13,14
e) artyleria – 1,3,4,5,7,9,11,13,14
Poza tym plutonowe misje będą możliwe do przejścia solo, a plutonowe misje artyleryjskie zostały zmienione na samotne.

– farmy SH od tierów V do VII dostały możliwość walki z VIII tierem
– dodano czołgi do supertestu: Kanonenjagdpanzer, Tygrys I, IS-3 z automatem ładującym, BT-7A, 121B, Type 59/Patton
– przerobiono do HD następujące czołgi: Wolverine, Type T-34, Leopard 1, Hummel, M4A3E2 Jumbo, M48A1 Patton, Type 58, SU-85, Cromwell, T26E4 Super Pershing, T32, Pershing, IS-3, AMX-50/120
– wszystkie automatyczne działka mogą teraz strzelać na dystansie 400 metrów
– następujące czołgi dostały buffa: А-20, BТ-7, КV-13, IS-8, IS-7, Durchbruchswagen 2, Pz.Kpfw. I, Pz.Sfl. IVc, Nashorn, Sturer Emil, VK 30.02 (d), Churchill Gun Carrier, Vickers Medium Mk. III, Vickers Medium Mk. II, M2 Medium Tank, T28 Prot, T30, D1, B1, ARL V39, AMX 13 75.
– następujące czołgi dostały nerfa: Conqueror Gun Carriage i AT 7
– usunięto mapę Komaryn z randoma… znowu (T_J: Idź i nie wracaj Koszmarynie)
– zrebalansowano następujące mapy: Linia Zygfryda, Karelia, Piaszczysta rzeka, Lotnisko, Westfield, Murowanka
– mapa Północny-Zachód została całkowicie usunięta z gry
– mapa Ukryta wioska znikła z wysokich tierów
– dodaną jakąś nową mapę do testów
– ulepszono efekty graficzne na mapach: Lakesville, Erlenberg i Linia Zygfryda
– standardowo naprawiono kilka problemów z wywalaniem się gry do pulpitu
– dodano do konta premium „indywidualne zniżki”
– przerobiono porady w ekranie ładowania bitwy
– dodano komunikat o dostępności nowych modułów do odblokowania i/lub zakupu
– dodano bitewny interfejs pokazujący wydajność gracza
– naprawiono mnóstwo problemów z nowymi funkcjami bitew drużynowych
– naprawiono kilka problemów z interfejsem SH
– naprawiono bugi kółka celowania w trybie artyleryjskim
– poprawiono efekty zniszczenia niektórych obiektów otoczenia
– naprawiono kilka małych problemów z interfejsem

 

Co dalej?

- zastępstwo dla VK 45.02 (B)Mäuschen,
nowa fizyka ruchu
– druga połowa 2015 roku: zastępstwo WT E-100 (cytat z Q&A):

potencjalnym kandydatem na zastępcę WT E-100 jest Waffenträger Panther z armatą 15 cm o długości aż 64 kalibrow (9,6 m). Czołg nie posiada magazynka i ma cienki pancerz – gameplay podobny do WT Pz IV. Istnieje wiele historycznych wariantów (znalezionych w archiwach Bundeswehry), ale możliwym faworytem jest projekt zasadzie identyczny do GW Panther (tylko z dłuższym działem oczywiście)

– możliwe zastępstwo Upośledzonej Pantery
roaming na 99% pomysł został porzucony
– kiedyś tam podmiana topowych brytyjskich MT i HT
– alternatywne kadłuby. Kiedyś tam
Havok raczej na pewno pomysł został porzucony, ale opera mydlana trwa
kolejne nowe mapy miejskie: Mińsk, Königsberg przynajmniej na razie porzucone ze względu na nagły nadmiar miejskich map
- kolejna linia amerykańskich MT
druga linia francuskich HT z AMX65t na szczycie najwcześniej w 2016
trzecia linia niemieckich TD z Sturmtigerem na szczycie raczej nie nadejdzie nigdy, gdyż Sturmtiger jest niemożliwy do zbalansowania

 >>>BONUS<<<

- mapa „
” dostępna tylko na chińskim serwerze

– zapomniane mapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do t32- to jest fajny-można na nim fajnego As'a zgarnąć, jednak włazi w jego łeb tylko trzeszczy.

Masz już drugą wieżę?

 

 

 

Poza tym plutonowe misje będą możliwe do przejścia solo, a plutonowe misje artyleryjskie zostały zmienione na samotne.

Niemożliwe... czyli misje osobiste będą w końcu... osobiste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do t32- to jest fajny-można na nim fajnego As'a zgarnąć, jednak włazi w jego łeb tylko trzeszczy.

Masz już drugą wieżę?

 

 

 

Poza tym plutonowe misje będą możliwe do przejścia solo, a plutonowe misje artyleryjskie zostały zmienione na samotne.

Niemożliwe... czyli misje osobiste będą w końcu... osobiste?

 

 

Był na maxa- wczoraj zastał status elitarny- gdybym miał 3mln kredytow po ostatnich zakupach- to bym kupił IX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...