biegoonka Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Witam, Od dwoch dni Legacy dziwnie sie zachowuje. Na zimnym silniku (zanim sie zalaczy LPG) przy niskich przelozeniach 1/2/3 miedzy ok 2300-3000 obr/min przyspiesza "skokowo", nie ma plynnego oddawania mocy. Takie uczucie jakby szarpalo ale wyczuwalne tylko przez kierowce. Po przejsciu na LPG nie ma tego "problemu" ale na 4/5 biegu przy ok 2500obr/min jest dziura. Samochod w ogole nie przyspiesza bez wzgledu jak operuje gazem. Dopiero po jakims czasie zaczyna wolno zwiekszac obroty. Wiem, ze mowi sie ze te auta slabo ida do 3000 ale teraz jest odczuwalnie gorzej. Dopiero po przetoczeniu sie do 3500 obr/min zaczyna normalnie jechac. Strasznie mnie to dziwne zachowanie irytuje. Najbardziej chyba to, ze nie wiem z czym to powiazac. Bede dzwieczny za sugestie. Moze ktos z kolegow/kolezanek mial podobny problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QQ Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 jest już wątek o dolegliwościach Twojego samochodu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page__hl__d%C5%82awienie na szybko pomaga odłączenie akumulatora na kilka minut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpopiel Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Wygląda to na czujnik spalania stukowego lub sondę lambda. Jak zużycie paliwa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbigniew Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Tak jak pisza, odlacz aku na dluzsza chwile, pojezdzij kilka dni na benzynie w warunkach w ktorych zazwyczaj obserwujesz problemy. Jesli nic nie pomoze to znaczy ze trzeba szukac glebiej. Jesli pomoze to znaczy ze cos sie podzialo z mapami w danych warunkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biegoonka Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Jeśli chodzi o spalanie to nie ma to wplywu albo przynajmniej niezauwazylem... Przegonillem go dziś trochę i jakby się odmulil. Jutro postaram się odłączyć aku na chwile i pośmigam na benzynie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przymar Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Dodatkowo czyszczenie przepustnicy - u mnie pomogło, u ciebie też da radę sądząc po poprawie na skutek przegonienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Kacprowski Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Kupiłem Imprezę MY08 parę dni temu i jest dokładnie to samo. Przy 2500 obrotów samochód przyśpiesza skokowo do 3000/32000 obrotów a później już jest ok. Myślałem, że "ten typ tak ma"... Mam też wrażenie, że do 2500 jest lepsza reakcja na gaz niż w zakresie 2500-3200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biegoonka Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Nie mialem czasu zeby uaktualnic... Przepustnicy nie przeczyscilem teraz, robilem to jakies 2 miesiace temu i samochod duzo lepiej zaczal wtedy reagowac na gaz. Przez kilka dni mialem okazje bardziej cisnac i to zadzialalo bo samochod zaczal normalnie pracowac. Dziura pomiedzy 2500-3000 mniej odczuwalna i nie ma skokowego przyspieszania. Podzielam wrazenie, ze do 2500 lepiej przyspiesza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now