Jump to content

3 pomarańczowe kontrolki pewnego ranka


king crimson
 Share

Recommended Posts

Witam, któregoś zimnego poranka po odpaleniu auta pozostały i świecą się nadal 3 lampki (kontrola trakcji, kontrolka silnika, i "P przekreślone w kółku". Nie wiem o co biega, auto jeździ i odpala bez zmian ale kontrolki się świecą. Poza tym przestał mi działać "VDC OFF" i "HILL HOLDER SWITCH". To coś z hamulcami? Podłączyłem auto do kompa i błędy po wykasowaniu pojawiają się na nowo po odpaleniu silnika. Może to przez zimę???? :-)))

Aha, zapomniałbym, auto to Legacy 2010r 2,0d boxer

Link to comment
Share on other sites

A jakie to były błędy?

Ecu z jakiegoś powodu nimi pluje.

 

a w Legacu robi to z rozmachem i do 'checka' dorzuca jeszcze kilka innych kontrolek :)

 

pod kompa auto podłącz, wszystkiego się dowiesz.

 

Edited by Kubeusz
Link to comment
Share on other sites

hmmm, jakie błędy to nie wiem, kumpel z subaru w k-wie mówi, że to coś z hamulcami. Ale "coś" z hamulcami to trochę temat rzeka. Nie wnikałem w temat, powiedział żebym przyjechał na szerszą diagnozę jak nie zgaśnie, więc narazie czekam. Tylko chodzi mi o to czy jest się czym martwić na poważnie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@, nie zgaduj, bo u kogoś mogło być co innego. Auto u Ciebie sygnalizuje niedomaganie jednego z kilkudziesięciu układów.- Na odległość nie zrobisz- jeśli stało się to bez jakiejś  wcześniejszej ingerencji - to tylko programem diagnostycznym.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Mam pytanko zczytałem błąd  i wykasowałem aplikacja Torque - Check zniknął, Cruise nie mruga ale P i ASR nadal świecą, jak to zgasić domowym sposobem?

Da sie tym elmem? inna apka?

A moze to dwa problemy w jednym i jeszcze cos z hamulcami nie tak?

 

Usterkę oczywiscie mam zamiar naprawic p0171 uboga mieszanka po założeniu instalacji lpg:facepalm:

Edited by fateofangel
Link to comment
Share on other sites

Według mnie usterkę uboga mieszanka należy wyeliminować przed założeniem LPG...(prawdopodobnie gazownik będzie chciał wyeliminować usterkę bądź powie aby wrócić do niego po usunięciu usterki)

 

Pamiętaj że uboga mieszanka spala się w wyżej temperaturze co może spowodować spalanie stukowe/detonacyjne niekontrolowane (detonacja mieszanki może się odbyć samoczynnie przed osiągnięciem GMP)

 

 

Edited by SubaruLPG
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...