irektob Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Witam wszystkich.......mam buga z 2003r z przebiegiem coś około 160tyś. u mnie ma dwa lata,zużycie oleju nie zauważalne czyli bez dolewki co 7,5tyś,spalanie na poziomie 10l i mniej,eksploatacja bezproblemowa ,ale zaznaczam eksploatuje subarke łagodnie i z głową.............oczywiście jak mnie będzie stać kupię sti ..........ot tak żeby mieć ........polecam Ci WRX- a miałem ST200 który szedł dużo lepiej niż ST220 i cieszę się że kupiłem WRX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Czasami czytając podobne tematy odnoszę wrażenie , że STI się tylko kupuje i upala ile wlezie - nic się nie psuje a WRX to wieczna inwestycja i ulepszanie też odnoszę takie wrażenie fakt że sktrzynia jest o niebo lepsza w STI ale silnik raczej bym tego nie powiedział tak samo dużo jest padniętych jednych i drugich taka juz natura tego silniczka i jeszcze jedno STI nie można porównac do EVO to jest całkiem inny samochód został stworzony do rajdów i jest o wiele mocniejszy a subaru lata swietnosci w rajdach ma juz za sobą Edytowane 17 Stycznia 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Czym sie rozni silink Sti od Wrx ? Inne tłoki , wał , glowice ?????? Ktoś zna odpowiedz bo osobiście sie nie zagłebiałem w ta stronę. Skrzynia i dyferencjał wiadomo sa inne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Blok, tłoki, korby, turbo, generalnie wszystko poza nadwoziem, lusterkami i szybami choć czasem nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Blok, tłoki, korby, turbo, generalnie wszystko poza nadwoziem, lusterkami i szybami choć czasem nie Gdzies kiedys wyczytalem ze Sti kazdy jest zakuty , ale nie wiem wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 żaden nie jest zakuty no moze specjalnie robiony pod WRC albo N-grupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Blok, tłoki, korby, turbo, generalnie wszystko poza nadwoziem, lusterkami i szybami choć czasem nie Gdzies kiedys wyczytalem ze Sti kazdy jest zakuty , ale nie wiem wlasnie. Ten kto to pisał ma zakuty łeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Blok, tłoki, korby, turbo, generalnie wszystko poza nadwoziem, lusterkami i szybami choć czasem nie Gdzies kiedys wyczytalem ze Sti kazdy jest zakuty , ale nie wiem wlasnie. Ten kto to pisał ma zakuty łeb mozliwe mozliwe )))) Czyli ogolnoe wszystko jest mocniejsze panewki też ? )) Edytowane 17 Stycznia 2013 przez lacky3pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Czyli ogolnoe wszystko jest mocniejsze panewki też ? )) dół silnika jest taki sam jak wrx panewki tez takie same , korby mocniejsze ale nie słyszałem aby na wrx-owe ktos narzekał , głowice prawie takie same tylko mają zmienne fazy, a blok różni się dwoma podporami tulei i takie róznice oprócz korb i tłoków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) wszystko może i mocniejsze, ale i bardziej wysilone, ma zasadniczo cięższe życie... u mnie WRX 122tys mil i dalej nie bierze oleju, albo nie umiem sprawdzać poziomu (a lekkiego życia też nie ma... spalanie mam odrobinę mniej jak Skiba), jest jakieś STI z podobnym przebiegiem przed remontem? Edytowane 17 Stycznia 2013 przez boorek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 wszystko może i mocniejsze, ale i bardziej wysilone, ma zasadniczo cięższe życie... u mnie WRX 122tys mil i dalej nie bierze oleju, albo nie umiem sprawdzać poziomu (a lekkiego życia też nie ma... spalanie mam odrobinę mniej jak Skiba), jest jakieś STI z podobnym przebiegiem przed remontem? mialem turbo uk z podobnym przebiegiem przy sprzedazy jakies 5 lat temu... przed remontem, dawal rade...nie mam pojecia jak u nowego wlasciciela... w tej chwili moje sti ma 77k mil i ma sie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Gdyby poddać STI i WRX próbie wytrzymałości do momentu, który wcześniej klęknie to myślę, że będzie to wrx. STI wszystko ma mocniejsze, więc @@boorek, moim zdaniem STI padają nie rzadziej może ale myślę, że to poprzez to, że to te wersje wybiera się częściej do extremalnego gnębienia. Z tego co wiem blok WRXa jest otwarty przy czym STI pół-zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Z tego co wiem blok WRXa jest otwarty przy czym STI pół-zamknięty w 2.0, bo w 2.5 oba są półzamknięte ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boorek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 więc @@boorek, moim zdaniem STI padają nie rzadziej może ale myślę, że to poprzez to, że to te wersje wybiera się częściej do extremalnego gnębienia. no właśnie... co przy zakupie używanego egzemplarza również ma spore znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 I liczyć że WRX-em nikt nie upalał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 I liczyć że WRX-em nikt nie upalał. z tego co widze w ogloszeniach to wiecej klepiacych Wrx niz Sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Już pytałem ile na to możesz przeznaczyć siana ? bo tu się rozegra cała sprawa ,ładna STI będzie sporo więcej kosztować ja WRX .chyba że tu niema różnicy to sprawa jest oczywista i zakładanie tego tematu było zbędne Co do spalania to średnio 17-19L bez jakiś problemu na spokojnie , a i więcej Edytowane 17 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zamykam zatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 proponuje zamknac temat bo tez sie rozmysle u kupie Wrx przez przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu117 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Ja chcę na auto przeznaczyć maks 40tyś i ani grosza więcej. Oczywiście zostawiam sobie zapas na wydatki pozakupowe Edytowane 17 Stycznia 2013 przez wilu117 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Obawiam się, że rozsądnego STI nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja tam bym się nie pytał nikogo ,tylko jak mi się podoba i jest kasa to kupuje(jak niema to nie kupuje i zostaje jako marzenie) to samo radzę koledze ,to ma być Twoje auto a nie nasze , Tego auta nie kupuje się z rozsądku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja chcę na auto przeznaczyć maks 40tyś i ani grosza więcej. Oczywiście zostawiam sobie zapas na wydatki pozakupowe proponuje zostawic troszke wiecej na wydatki pozakupowe do Subaru czesci sa nie za tanie i z podrobkami ciezko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 (edytowane) To na bloba STI nie starczy ,na buga STI by starczyło. ale nie czy się podoba ? Abo zostać przy pytaniu czy warto WRX 05r i tu każdy powie myślę jedno znacznie że warto bo i sianka by starczyło i ładnego by znalazł Edytowane 17 Stycznia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-sti-2005-i2953438742.html doloz troche i bierz tego http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-sti-C26831039.html chyba ze chcesz salon Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się