scuaz Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 stoi sobie sti z uszkodzonym silnikiem i tak się zastanawiam co by się nadnim zlitować i usprawnić i tak sobie myśle jak to zrobić szybko i nie wydać 10tyś i tak wymyśliłem jak by założyć silniik z wrx 2.5 ,z tego co wiem brakuje jednego czujnika ale podobno da się dorobić z czym moge mieć jeszcz problem przy takiej operacji (oczywiście o dopasowaniu mapy wiem) a jak by to jeździło to w przyszłości wyremontował bym orginalny silnik ,znaczy podoba mi się stroker co by było optymalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Średni sens. STI z silnikiem WRX jest jakby nie patrzeć skundlone.Poza tym technicznie będzie to bardzo skomplikowane bo będzie się wiązało z wymianą wiązki. Koszty i tak będą a efekt słaby.Lepiej wyremontować silnik i cieszyć się jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 To tak 2.5 wydaje mi się ze jest półzamknięty z wrx (tak jak 2.0 z sti) Dlaczego sądzisz że trzeba wymieniać wiązki? Efekt :lepszy moment i po pozostawieniu turbiny td05 i strojeniu bedzie ponad 300KM o nm nie wspominam Remont jak najbardziej tak , ale chciał bym zrobić konkretnie nie licząc kosztów , poprostu dobrze i tu sprawa opiera się o kase bo troche to czasu zajmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ja mam taki swap tylko ze w odwrotna stronę czyliwrx 2.o dostal sti silnik z sti 2,5 Nie bylo duzo do przerabiania Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 a czym się różni 2.5wrx od 2.5sti?? wydaje mi się ,że są półzamknięte to jest duży plus jest jeszcze opcja dołu silnika 2.5sti z głowicami 2.0sti ale niewiem jakiej grubości zastosować uszcelki i to rozwiązanie pozostało by na stałe według mnie to jednak pare niutonów ale 2.5 zbiera się odczuwalnie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 No na forum był taki wątek,że forumowicz kupił takie STI z dołem od WRX i nie był szczęśliwy ale tam było chyba 2,0 na 2,0. Z uszczelką to będzie najmniejszy problem.Zadzwonisz do 4T lub innego serwisu i bez problemu kupisz odpowiednią. W/g mnie dół silnika WRX nie wytrzyma długo 300KM zamontowany do tego samochodu. Lepiej znajdź doł EJ207. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 z tymi 300KM to akurat sprawe mam obcykaną i wiem ,że te silniki z wrx dają rade odecnie mam wrx 2.5 i na wiosne miała być w nim wymieniona turbina na td05 i remap na 300KM i te silniki znoszą taką moc do czasu gdy nie dopadnie ich bolączka wydmuchanej uszczelki i co najlepsze skrzynia to znosi w 2.0 mniejsze ryzyko wydmuchania uszczelki ale lubi se panewkami poobracać @@Jacky X, a miałeś doczynienia w imprezie z silnikiem 2.5?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 @ Nie miałem doczynienia z silnikami 2,5. I cały czas się zastanawiam czy chcę mieć po tym co czytam. Po prostu trzeba być przygotowanym na remont. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ludzie , opamietajcie sie , żeby to zrobic , to trzeba pół auta rozebrac i wymnienic prawie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 @ Po prostu trzeba być przygotowanym na remont. Zgadzam się z tobą , nie ma znaczenia jaka pojemność , zawsze trzeba zrobić zapas gotówki na ewntualny remoncik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 a czym się różni 2.5wrx od 2.5sti?? głowicami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 głowicami ale jak bym zapodał swoje głowice z 2.0 to było by łatwiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 głowicami ale jak bym zapodał swoje głowice z 2.0 to było by łatwiej? zdecydowanie , jak chcesz silnik z wrx-a 2.5 , to pół auta do wymiany , ECU , wiązka , pedał gazu , i przeróbka instalacji , mega rzeźba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 tak , ale sobie wymyśliłem ,że tylko słupek zapodam ,kolektory zostaną z 2.0 nie myśle nad przeróbką nieodwracalną i czasochłonną bo jak mam wywalić całą wiązke to wolał bym postawić pod płotem auto i zbierać kase na remont silnika 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Carfit a Jak to sie ma przy upgrade z wrx do sti2,5 Wiem ze wiazka jest potrzeba zeby zmienne fazy dzialaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 wrx jakiego masz na myśli ? że tylko słupek zapodam nie ogarniam co to jest słupek, domyślam sie że short block ? jeśli tak to no problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 (edytowane) jakiego masz na myśli ? z podpisu wynika robak wrx a wracając do mojego tematu zakup silnika 2.5 z głowicami nie ma sensu ? nie ogarniam co to jest słupek, domyślam sie że short block ? jeśli tak to no problem tak dokładnie shor block nazywam słupkiem a w jednym aso znalazłem taki short block 2.5 z wymienionymi 2 tłokami i jest gwarancjia na to że ma chodzić czy można coś takiego kupić? Edytowane 25 Grudnia 2012 przez scuaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 zakup silnika 2.5 z głowicami nie ma sensu ? żadnego , nie odpalisz auta zwyczajnie bez grubej rzexby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 z tego co czytam ,to za remont nie mam zamiaru się brać , choć w innych autach robiłem i chodziły zacnie jak dobrać grubość uszczelek pod głowice (blok 2.5 a głowice z sti 2.0)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 jak dobrać grubość uszczelek pod głowice (blok 2.5 a głowice z sti 2.0)? trzeba obliczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 na tyle się orjętujeże jak zamocno dopręże to żywot silnika będzie krótki ale napewno by chodził zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 żywot silnika będzie krótki jak założysz uzywany seryjny silnik , bez inspekcji , to żywot moze byc jeszcze krótszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 jak założysz uzywany seryjny silnik , bez inspekcji , to żywot moze byc jeszcze krótszy bez znaczenia z jakim przeiegiem? czy bywały przypadki inspekcji bez dodatkowych kosztów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 bez znaczenia z jakim przeiegiem? tak czy bywały przypadki inspekcji bez dodatkowych kosztów? nie , rozbierajac blok , musisz poniesc dodatkowe koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) rozbierajac blok , musisz poniesc dodatkowe koszty mając blok 2.5 , głowice 2.0sti od ilu do ilu może wyjśc inspekcjia + złożenie wszystkiego w calość (chodzi mi o przybliżoną sume) Edytowane 26 Grudnia 2012 przez scuaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się