Skocz do zawartości

Swap do 2.0 sti na 2.5wrx


scuaz

Rekomendowane odpowiedzi

stoi sobie sti z uszkodzonym silnikiem i tak się zastanawiam co by się nadnim zlitować i usprawnić

i tak sobie myśle jak to zrobić szybko i nie wydać 10tyś

i tak wymyśliłem jak by założyć silniik z wrx 2.5 ,z tego co wiem brakuje jednego czujnika ale podobno da się dorobić z czym moge mieć jeszcz problem przy takiej operacji (oczywiście o dopasowaniu mapy wiem)

a jak by to jeździło to w przyszłości wyremontował bym orginalny silnik ,znaczy podoba mi się stroker co by było optymalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średni sens. STI z silnikiem WRX jest jakby nie patrzeć skundlone.Poza tym technicznie będzie to bardzo skomplikowane bo będzie się wiązało z wymianą wiązki. Koszty i tak będą a efekt słaby.Lepiej wyremontować silnik i cieszyć się jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak 2.5 wydaje mi się ze jest półzamknięty z wrx (tak jak 2.0 z sti)

Dlaczego sądzisz że trzeba wymieniać wiązki?

Efekt :lepszy moment i po pozostawieniu turbiny td05 i strojeniu bedzie ponad 300KM o nm nie wspominam

Remont jak najbardziej tak , ale chciał bym zrobić konkretnie nie licząc kosztów , poprostu dobrze i tu sprawa opiera się o kase bo troche to czasu zajmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym się różni 2.5wrx od 2.5sti??

wydaje mi się ,że są półzamknięte

to jest duży plus

jest jeszcze opcja dołu silnika 2.5sti z głowicami 2.0sti ale niewiem jakiej grubości zastosować uszcelki

i to rozwiązanie pozostało by na stałe

według mnie to jednak pare niutonów ale 2.5 zbiera się odczuwalnie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na forum był taki wątek,że forumowicz kupił takie STI z dołem od WRX i nie był szczęśliwy ale tam było chyba 2,0 na 2,0. Z uszczelką to będzie najmniejszy problem.Zadzwonisz do 4T lub innego serwisu i bez problemu kupisz odpowiednią.

 

W/g mnie dół silnika WRX nie wytrzyma długo 300KM zamontowany do tego samochodu. Lepiej znajdź doł EJ207.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi 300KM to akurat sprawe mam obcykaną i wiem ,że te silniki z wrx dają rade

odecnie mam wrx 2.5 i na wiosne miała być w nim wymieniona turbina na td05 i remap na 300KM

i te silniki znoszą taką moc do czasu gdy nie dopadnie ich bolączka wydmuchanej uszczelki i co najlepsze skrzynia to znosi

w 2.0 mniejsze ryzyko wydmuchania uszczelki ale lubi se panewkami poobracać

@@Jacky X, a miałeś doczynienia w imprezie z silnikiem 2.5??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowicami

ale jak bym zapodał swoje głowice z 2.0 to było by łatwiej?

 

zdecydowanie , jak chcesz silnik z wrx-a 2.5 , to pół auta do wymiany , ECU , wiązka , pedał gazu , i przeróbka instalacji , mega rzeźba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , ale sobie wymyśliłem ,że tylko słupek zapodam ,kolektory zostaną z 2.0

nie myśle nad przeróbką nieodwracalną i czasochłonną bo jak mam wywalić całą wiązke to wolał bym postawić pod płotem auto i zbierać kase na remont silnika 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrx

jakiego masz na myśli ?

 

że tylko słupek zapodam

 

nie ogarniam co to jest słupek, domyślam sie że short block ? jeśli tak to no problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego masz na myśli ?

z podpisu wynika robak wrx

a wracając do mojego tematu zakup silnika 2.5 z głowicami nie ma sensu ?

nie ogarniam co to jest słupek, domyślam sie że short block ? jeśli tak to no problem :)

tak dokładnie shor block nazywam słupkiem

a w jednym aso znalazłem taki short block 2.5 z wymienionymi 2 tłokami i jest gwarancjia na to że ma chodzić czy można coś takiego kupić?

Edytowane przez scuaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez znaczenia z jakim przeiegiem?

tak

czy bywały przypadki inspekcji bez dodatkowych kosztów?

nie , rozbierajac blok , musisz poniesc dodatkowe koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierajac blok , musisz poniesc dodatkowe koszty

mając blok 2.5 , głowice 2.0sti od ilu do ilu może wyjśc inspekcjia + złożenie wszystkiego w calość (chodzi mi o przybliżoną sume)

Edytowane przez scuaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...