Jacky X Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 żywot silnika będzie krótki jak założysz uzywany seryjny silnik , bez inspekcji , to żywot moze byc jeszcze krótszy I tak za każdym razem nie ma przeproś tylko rozpaławiać silnik nawet jak nie ma konkretnego powodu ? Pytam bo jestem przed zakupem silnika na swapa. Przecież silnik można w zasadzie odpalić poza samochodem, można pomierzyć kompresję. PS. I dołączam się do pytania kolegi. Ile kosztuje taka rewizja silnika jak jest na palecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CAMEL Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 A co ze skrzynią do 2,5 podejdzie z sti 2.0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Podejdzie p&p. Ale jak robisz downgrade to kładź skrzynię od WRX-a. Na pewno ktoś się chętnie zamieni na tą z STI , zwrotnice,hamulce i zawias pewnie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CAMEL Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 W sumie chodzilo mi o to ze mam w swoim wrx-e swap z 2.0 na 2.5 porobionego na 325 KM, turbo dmucha 1 bar tak ze silnik daje rade i tak juz jakies 30 tys bez zadnych problemow ale skrzynia nie daje rady (w sesie synchronizatory ) dlatego myslalem o skrzyni z sti albo czym kolwiek co sie nie rozsypie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 To wkładaj 6mt,tylko trzeba zmienić półosie R180(STI) i najlepiej zwrotnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 jeszcze temat nie opanowany słyszałem taką terorie: jak złoże dół 2.5 z głowicami od2.0 sti to silnik rozszeży mi sie o 3mm i pojawia sie problem paska rozrządu czy tak jest? i jakie ma max obroty silnik 2.5 w sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 po namyśle jednak bedzie zakupiony silnik 2.0 z sti używany zobaczymy jak loteria do mnie sie uśmiechnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się