Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

To zdjęcie to nie jest WRC , tylko Fiesta R5+ z innym spojlerem tylnym , WRC z nowym przodem będzie gotowy na rajd Portugali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytany o to, czy ma szanse zdobyć mistrzostwo świata w rajdach samochodowych w przyszłym roku, polski kierowca odparł: - Nie, żadnej. Pierwszy rok minie mi na nauce, może pod jego koniec coś będę mógł pokazać. Potem zobaczymy.

 

Gdzieś to już kiedyś czytałem :lol:

 

ostatnie 16 miesięcy mojego życia napełniają mnie dumą.

 

Nas też! Niesamowity gość :) fajny wywiadzik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wyjdzie. Malcolm powiedział, że nie ma żadngeo problemu i te zmiany pod Roberta były przegłosowane przez inne teamy na tak. Volkswagonowi nie chodzi o samą łopatkę jako łopatke tylko o sprawdzenie czy biegi szybciej się nie zmieniają poprzez konstrukcje tego systemu.

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RC1 - tak po zmianach FIA nazywa się teraz najwyższa klasa w rajdach :huh: ... a może auta nadal będą się nazywać WRC ?

 

Wczoraj - Dzisiaj - auta

WRC1 - RC1 - WRC

WRC2 - RC2 - R4 R5 RRC, S2000

WRC3 - RC3 - ośki

 

Pewnie o to chodzi.

 

Dokladnie. W nazwie dalej beda wystepowac slowa World Rally Car. To tylko nazwy klas. Kiedys Wurce to byla klasa A8 teraz bedzie RC1

Przyklad: Citroen Xsara WRC (nazwa) bylo zgloszone w klasie A8 (teraz RC1)

 

To zdjęcie to nie jest WRC , tylko Fiesta R5+ z innym spojlerem tylnym , WRC z nowym przodem będzie gotowy na rajd Portugali :)

 

Czemu dopiero na Portugalie?:Co to za filozofia zmienic zderxzak, lampy, maske i blotniki zwlaszcza ze zdejmuja to wszystko po kazdej jezdzie? Homo nie ma nic do tego bo jest zamrozone wiec gdyby mialo to by dopiero na 2015 mogli zmienic. Fiesta na zdjeciu ma blachy z Wurca, R5+ ktora jechal Wilson miala inne rejestracje a po co budowac dwa egzemplarze czegoc co nie moze brac udzialu w imprezach pod bandera FIA? Ja wiem, ze te auta przebudowuja z RRC na WRC itd ale jaki ma sens budowac wiecej niz jeden egzemplarz? Pozatym wszedzie na Twicie to zdjecie podpisane jest jako Fiesta RS WRC. I jeszcze znaczek na grillu, dla mnie wyglada jak R i S a nie R i 5. Tak tylko pytam...

P.S. I jeszcze przednie blotniki sie roznia. W Fiescie na poprzedniej stronie sa inne niz w R5 (https://www.facebook...pe=1&permPage=1)

Wiec czemu dopiero od Portugalii mial by byc facelifting?

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen

Motorsport z radością przyjął informację o starcie Roberta Kubicy

w 2014 roku w serii Rajdowych Mistrzostw Świata i w żadnym momencie nie

sprzeciwiał się jego udziałowi w tej serii. Informacje sugerujące

krytykę lub protest, który miał zostać złożony na łopatki, których

Robert Kubica używa do zmiany biegów, są nieprawdziwe i całkowicie

bezpodstawne.

Specjalne zezwolenie na modyfikacje w samochodzie Roberta Kubicy było

omawiane podczas telekonferencji w dniu 20.11.2013 roku, w której

uczestniczyli przedstawiciele Citroena , M-Sport i Volkswagena. Wszyscy

się zgodzili, że Robert Kubica, niezależnie od tego jakim samochodem

będzie jeździł w 2014 roku, będzie mógł korzystać ze zmodyfikowanego

systemu zmiany biegów z manetkami w kierownicy oraz zmienionego systemu

sterowania hamulcem ręcznym. Ustalono, że M-Sport (zespół, który

przygotowuje samochód dla Roberta Kubicy w 2014 roku) wyjaśni i omówi

wspomagające modyfikacje z FIA, aby zapewnić, że ułatwią one Robertowi

Kubicy tylko prowadzenie samochodu i nie będą wpływały na poprawę

wydajności podzespołów w stosunku do konwencjonalnych elementów,

używanych przez wszystkich pozostałych kierowców.

W dniu 25.11.2013 r. specjalne pozwolenie zostało przyjęte

w głosowaniu jednogłośnie przez komisję WRC, w której skład wchodzą

również przedstawiciele producentów."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mówiłem :)

 

A już prawie wybuchła na forach i FB , wojna polsko niemiecka ,;) bunt VW itp.

Już kiedyś pisałem , nie wierzcie ślepo we wszystkie newsy prasowe i inne spiski . Jest cała masa informacji wyssanych z palca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen

Motorsport z radością przyjął informację o starcie Roberta Kubicy

w 2014 roku w serii Rajdowych Mistrzostw Świata i w żadnym momencie nie

sprzeciwiał się jego udziałowi w tej serii. Informacje sugerujące

krytykę lub protest, który miał zostać złożony na łopatki, których

Robert Kubica używa do zmiany biegów, są nieprawdziwe i całkowicie

bezpodstawne.

Specjalne zezwolenie na modyfikacje w samochodzie Roberta Kubicy było

omawiane podczas telekonferencji w dniu 20.11.2013 roku, w której

uczestniczyli przedstawiciele Citroena , M-Sport i Volkswagena. Wszyscy

się zgodzili, że Robert Kubica, niezależnie od tego jakim samochodem

będzie jeździł w 2014 roku, będzie mógł korzystać ze zmodyfikowanego

systemu zmiany biegów z manetkami w kierownicy oraz zmienionego systemu

sterowania hamulcem ręcznym. Ustalono, że M-Sport (zespół, który

przygotowuje samochód dla Roberta Kubicy w 2014 roku) wyjaśni i omówi

wspomagające modyfikacje z FIA, aby zapewnić, że ułatwią one Robertowi

Kubicy tylko prowadzenie samochodu i nie będą wpływały na poprawę

wydajności podzespołów w stosunku do konwencjonalnych elementów,

używanych przez wszystkich pozostałych kierowców.

W dniu 25.11.2013 r. specjalne pozwolenie zostało przyjęte

w głosowaniu jednogłośnie przez komisję WRC, w której skład wchodzą

również przedstawiciele producentów."

 

Żeby było sprawiedliwiej powinno się zezwolić wszystkim zespołom na takie modyfikacje. Takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen

Motorsport z radością przyjął informację o starcie Roberta Kubicy

w 2014 roku w serii Rajdowych Mistrzostw Świata i w żadnym momencie nie

sprzeciwiał się jego udziałowi w tej serii. Informacje sugerujące

krytykę lub protest, który miał zostać złożony na łopatki, których

Robert Kubica używa do zmiany biegów, są nieprawdziwe i całkowicie

bezpodstawne.

Specjalne zezwolenie na modyfikacje w samochodzie Roberta Kubicy było

omawiane podczas telekonferencji w dniu 20.11.2013 roku, w której

uczestniczyli przedstawiciele Citroena , M-Sport i Volkswagena. Wszyscy

się zgodzili, że Robert Kubica, niezależnie od tego jakim samochodem

będzie jeździł w 2014 roku, będzie mógł korzystać ze zmodyfikowanego

systemu zmiany biegów z manetkami w kierownicy oraz zmienionego systemu

sterowania hamulcem ręcznym. Ustalono, że M-Sport (zespół, który

przygotowuje samochód dla Roberta Kubicy w 2014 roku) wyjaśni i omówi

wspomagające modyfikacje z FIA, aby zapewnić, że ułatwią one Robertowi

Kubicy tylko prowadzenie samochodu i nie będą wpływały na poprawę

wydajności podzespołów w stosunku do konwencjonalnych elementów,

używanych przez wszystkich pozostałych kierowców.

W dniu 25.11.2013 r. specjalne pozwolenie zostało przyjęte

w głosowaniu jednogłośnie przez komisję WRC, w której skład wchodzą

również przedstawiciele producentów."

 

Żeby było sprawiedliwiej powinno się zezwolić wszystkim zespołom na takie modyfikacje. Takie moje zdanie.

 

Tylko , ze i tak nikt tego nie zamontuje w takiej postaci w jakiej ma Robert.

 

1. System waży kilka kg. Przecież to z powietrza zbudowane nie jest :P

2. Zmienia biegi wolniej niż standardowo.

3. Ryzyko awarii

 

Same minusy tak naprawdę, ale Robertowi to po prostu pozwala bezpiecznie prowadzić fure.

 

Dluzszy wywiad z Robertem, wiele ciekawych rzeczy

 

http://sport.tvp.pl/...aca-z-anglikami

 

Robert wystartuje na Janner Rallye Fiestą RRC. Malcolm Wilson potwierdza.

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen

Motorsport z radością przyjął informację o starcie Roberta Kubicy

w 2014 roku w serii Rajdowych Mistrzostw Świata i w żadnym momencie nie

sprzeciwiał się jego udziałowi w tej serii. Informacje sugerujące

krytykę lub protest, który miał zostać złożony na łopatki, których

Robert Kubica używa do zmiany biegów, są nieprawdziwe i całkowicie

bezpodstawne.

Specjalne zezwolenie na modyfikacje w samochodzie Roberta Kubicy było

omawiane podczas telekonferencji w dniu 20.11.2013 roku, w której

uczestniczyli przedstawiciele Citroena , M-Sport i Volkswagena. Wszyscy

się zgodzili, że Robert Kubica, niezależnie od tego jakim samochodem

będzie jeździł w 2014 roku, będzie mógł korzystać ze zmodyfikowanego

systemu zmiany biegów z manetkami w kierownicy oraz zmienionego systemu

sterowania hamulcem ręcznym. Ustalono, że M-Sport (zespół, który

przygotowuje samochód dla Roberta Kubicy w 2014 roku) wyjaśni i omówi

wspomagające modyfikacje z FIA, aby zapewnić, że ułatwią one Robertowi

Kubicy tylko prowadzenie samochodu i nie będą wpływały na poprawę

wydajności podzespołów w stosunku do konwencjonalnych elementów,

używanych przez wszystkich pozostałych kierowców.

W dniu 25.11.2013 r. specjalne pozwolenie zostało przyjęte

w głosowaniu jednogłośnie przez komisję WRC, w której skład wchodzą

również przedstawiciele producentów."

 

Żeby było sprawiedliwiej powinno się zezwolić wszystkim zespołom na takie modyfikacje. Takie moje zdanie.

 

Tylko , ze i tak nikt tego nie zamontuje w takiej postaci w jakiej ma Robert.

 

1. System waży kilka kg. Przecież to z powietrza zbudowane nie jest :P

2. Zmienia biegi wolniej niż standardowo.

3. Ryzyko awarii

 

Same minusy tak naprawdę, ale Robertowi to po prostu pozwala bezpiecznie prowadzić fure.

 

Dluzszy wywiad z Robertem, wiele ciekawych rzeczy

 

http://sport.tvp.pl/...aca-z-anglikami

 

Robert wystartuje na Janner Rallye Fiestą RRC. Malcolm Wilson potwierdza.

 

widać że Robert zadowolony i szczęśliwy, micha sie cieszy, bedzie dobrze :):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba pierwszy weekend stycznia ?

 

Dokładnie 03-05 styczeń , fajnie bo 06.01. jest swieto w Polsce , dzień wolny , więc można zostać dłużej :) . Ja sie tym bardziej ciesze gdyż to stosunkowo niedaleko mnie ( ok 600km ) , może jeszcze pojedzie ktoś ciekawy oprócz Roberta ;) , natomiast dla wybierających się , mam złą informację, Ci co chcą teraz jechac a nie rezerwowali wczesniej noclegu , jest problem z bazą hotelową :( , w mieście Freistadt ( baza rajdu ) nie ma żadnych wolnych miejsc :( . Najbliżej w Linzu lub w czechach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jeszcze pojedzie ktoś ciekawy oprócz Roberta ;)

Kajto jedzie Fiestą R5 :yahoo:

 

Jak wyniki będą to dłużej w ERC zagości :yahoo:

 

Będzie ogień :) Kajto w ERC, Kubica w WRC.... wraca era rajdów w Polsce ? Oby :)

 

Przy okazji... szacun dla Lotosu - nie oszukujmy się bez pieniędzy niewiele by z tego było ;) Druga sprawa jest taka, że nareszcie dofinansowani zostali Ci którzy na to zasługują i mogą coś ugrać !

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...