jokosub Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 witam, na wstepie sie przywitam gdyz jestem tu nowy. Nazywam sie Łukasz- jestem z małopolski i od niedawna jestem posiadaczem Forestera 2.0 z 98 roku. Moje pytanie i prosba o pomoc jest następująca. Zaparkowałem Forestera koło sklepu- wsiadam, chcę ruszyć a tu zonk- koło zablokowane- ale tak ze nawet centrymetra auto nie ruszy. Niby prosta usterka, ale... popuscilem odpowietrznik- koło pusciło- na drodze ujechałem kawałek- ponownie to samo- w domu rozebrałem zacisk wyczysciłem, cylinderek chodzi jak nalezy- zlozyłem go... i dalej to samo... od poprzedniego wlasciciela dostalem info- ze mial juz 2 razy taki przypadek- mechanicy wyczyscili układ i chodzilo... ale dlaczego tak blokowało- nie potrafili wytłumaczyć. Podejrzewali jeszcze układ hil- holder. Jest to mozliwe że to on blokuje??? dotyczy sprawa jednego koła tylko... mieliscie taki przypadek??? gdzie może tkwić usterka???? pozdrawiam i dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wypada się wpierw przywitać z "rodzinką" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokosub Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 na początku się witałem:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 @@jokosub, http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/2580-tutaj-sie-witamy-dzial-dla-nowych-forumowiczow/page__st__13475#entry1665507 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) "Powitanie" ale w innym dziale :-P . W poście praktycznie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie- płyn z zacisku się nie cofa @@jokosub, http://www.forum.sub...75#entry1665507 jakoś nie widać "tu" twojego przywitania :cool: Edytowane 28 Listopada 2012 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokosub Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 sorki:) poprawiam błąd:) nie cofa sie... ok.... czyli co zrobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Wyraznie brak powrotu płynu który blokuje tłoczek. Holder działał by na wszystkie kola. Mialem kiedys cos podobnego w lanci; powodem byl zaklepany przewod sztywny. Pod cisnieniem pompy plyn przechodzil s powrotem się blokował. Było trochę natartej gumy i po przepłukaniu coś tam działało ale po kilku dniach od nowa to samo. Wymienilem czesc przewodu. i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 (edytowane) sorki:) poprawiam błąd:) nie cofa sie... ok.... czyli co zrobić??? Przewód elastyczny ten co dochodzi do zacisku- najprawdopodobniej jego wina Edytowane 28 Listopada 2012 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Hil-holder blokuje przednie lewe i tylne prawe koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 i Hil-holder blokuje przednie lewe i tylne prawe koło. Hilholder to taki ,,zawór" sterowany sprzęgłem ktory ,,zamyka " ciśnienie w jednym z obwodów ukł.hamulcowego (właśnie te dwa kola) może on czasem się zacinac i do końca się nie otwierac lub wina leży po stronie pompy hamulcowej ktora jest jakby trochę wciśnięta i czasem nie pozwala cofnąc się płynu hamulcowemu . Mogą też byc zatkane przewody hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Zregenerować zacisk zmieniając w nim gumki i wymienić przewód hamulcowy gumowy. Być może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokosub Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 wlasnie wygladalo na to ze zblokowane są dwa koła- lewy przód i prawy tył... po odkręceniu odpowietrznika puściło od razu... niedrożny przewód też biore mocno pod uwagę... czyli tego hil holdera nie da sie odłączyc??? gdzie szukac jego elementów??? w pompie hamulcowej??? w pompie abs??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Na lewej podłuznicy jest takie cudo można to zneutalizowac poprzez odłączenie przewodów i połączenie ich trójnikiem. Może pomóc poluzowanie linki która leci do łapy sprzęgła i tam jest nakrętka regulacyjna. Najprosciej będzie odczepic linkę i reką pomóc spręzynie wrócic dzwigni hilholdera do pozycji neutralnej i tak zostawic do lepszych czasów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się