max1987 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam wszystkich! Mam pytanie , otóż mam forestera 2.0x 2006. Kiedy stoję na biegu jalowym pojawiają się dziwne delikatne drgania samochodu, takie Niecykliczne. Auto ma 125tys przebiegu. Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZOK Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Też tak mam i na poczatku po kupnie samochodu również mnie to wkurzało, ale już się przyzwyczaiłem :cool: Są różne teorie, m.in. że silnik się co jakiś czas "układa" oraz taka jak w przypadku innych "dolegliwosci" - TenTypTakMa Jeśli te drgania nie wywołują choroby morsko-lokomocyjnej to się nie przejmuj, albo dla spokojności ewentualnie zapytaj o to przy okazji najbliższego przeglądu... Urabus byłeś o sekundkę szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Urabus byłeś o sekundkę szybszy Ale tylko dlatego,ze poleciałem skrótowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Zawory sprawdziłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Potwierdzam. Też tak mam i też zakładałem wątek :-) Czy benzyna czy LPG to się lekko trzęsie. Wychodzi, że TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) A ja miałem i po regulacji zaworów już nie mam ;-) Edytowane 9 Listopada 2012 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1987 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Dzięki Panowie:) ile kosztuje taka regulacja zaworow? Ile trwa? Czy wiąże Się to z wyjmowaniem silnika? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Do regulacji luzów zaworowych trzeba wyjmować silnik. Za to sama kontrola tego nie wymaga. Ja jestem po regulacji i silnik dalej delikatnie trzęsie, więc TTTM. :-P :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Do regulacji luzów zaworowych trzeba wyjmować silnik. Ja tam się nie znam, ale znam takiego co się zna i pisze, że da się bez wyjmowania #16 i ja Mu wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1987 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Wierszokleta:) masz do niego może jakieś namiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Napisz na PW, zadziała :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) A ja w aucie z identycznym przebiegiem tego nie miałem do póki nie zrobiłem następujących rzeczy (nie wiem która winna): - przelanie oleju - wymiana świec i kabli (z OEM na nie-OEM) - wymiana filtra paliwa - mycie silnika Te drgania przypominają potykanie się silnika, jakby jeden baniak czasem gubił detonację albo dostawał ją w złym czasie. Edytowane 9 Listopada 2012 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chicken Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 U mnie takie "ponadstandardowe" drgania pojawiły się wraz z padnięciem sondy lambda. Po wymianie sondy wszystko wróciło do "normy" - czyli takich ledwie wyczuwalnych wibracji:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Chicken, Masz inny samochód :smile: Edytowane 12 Listopada 2012 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chicken Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 wiem, ale no cóż - jeśli chodzi o bieg jałowy, to zacierają się takie drobne różnice między silnikami jak obecność/brak turbo czy tam wersja rocznikowa :-P chyba, że faktycznie przyczyna drgań u Maxa leży w "dostrajaniu" się silnika co jakiś czas (vide post SZOKa), co nie występowało np. w my03 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się