Skocz do zawartości

Impreza RB5


lacky3pl

Rekomendowane odpowiedzi

Ami użyj painta jak nie wiesz jak wykres z hamowni wyglada. Jak u ciebie tuning wyglada na rysowaniu wykresów to przesiądź sie na corse.

Cypel wtryski z sti to 550cc nie wiem do ilu one starcza ale wiem ze 440cc kończą sie na 340 z własnego doswiadzczenia. A wracając do vf35 moze przegialem z 350 ale 330-340 powinna wyciągnąć jak jest w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@bobek i po co takie rady?Czujesz się urażony?Czym? :huh:

@@AMI ma właśnie EJ207 z STi u siebie włożone,fabryczną nówkę.Ma inna turbinę,ale wiele może powiedzieć o tunerach i modach robionych na wyspach i to z praktyki. ;)  

Zastanów się i pomyśl.W Polsce remapy,tuning i wszelkie mody odbywają się najczęściej na wydechu o pełnym przelocie.A jak to jest w UK? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie chcesz przekroczyć około 300 nie musisz mieć pełnego przelotu (pozbywać sie katalizatorów) nie wiem jak w newage ale w starszej wersji jeden katalizator moze zostać do około 340 no i bedzie potrzeba co najmniej 2,5 calowy wydech. Tak czuje sie urażony bo wjechaliscie na mnie jakbym komuś jakieś ściemy wkręcał.

A jeśli chodzi o oryginalną rurę od filtra powietrza tez trzeba zmienić powyżej chyba 260-270, bo nie daje rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt na Ciebie nie wjechał.Jeszcze. ;) Na razie to jest delikatna perswazja i tłumaczenie. :) Akurat jest wśród nas kilka osób które ściągały Subaraki z UK,no nie są zadowoleni,mimo imponujących opisów i wykresów. ;)

Pobędziesz dłużej na Forum,poczytasz to załapiesz atmosferę. :)

 

 

A jeśli chodzi o oryginalną rurę od filtra powietrza tez trzeba zmienić powyżej chyba 260-270, bo nie daje rady.

No to mój silnik o tym nie wie i doskonale sobie radzi przy 325KM i zupełnie nie seryjnej pojemności. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ami użyj painta jak nie wiesz jak wykres z hamowni wyglada.

 

Odnosze wrazenie, ze te z UK czesto sa paintem robione - bo inaczej troche mi sobie wyobrazic realnie 350-380KM zrobione z vf35 - a takie wykresy tez juz widzialem (w te 380 to nawet w UK ciezko ludziom uwierzyc :)).

 

Ludzie sie naczytaja takich historii, a potem wlasnie sa placze w stylu: "dlaczego tylko 310?"

Dlatego, ze rozne setupy sa roznie podatne na tuning, a po drugie - jak zycie pokazuje, pojedziesz na hamownie jedna, pokaze ci 310KM, pojedziesz na druga i sie okaze, ze masz tylko 270KM

 

Nikt na Ciebie nie wjechal - ale, bez urazy, okres fascynacji wynikami brytyjskiego tuningu mam juz za soba.

I bynajmniej nie dlatego, ze tam nie ma wiedzy jak to robic - oczywiscie, ze jest i to bardzo duza. Ale jest tez sporo bajecznych wynikow, ktore - jak mniemam - z rzeczywistoscia nie maja wiele wspolnego.

Chociaz jest tez - fakt - sporo calkiem grubych projektow, a i sporo firm z wiedza i bardzo interesujacymi rozwiazaniami.

 

 

Przebicie 300KM na wydechu z katalizatorem - jak mnie zycie nauczylo, to tez wcale nie taki pikus (choc odnosze wrazenie, ze znana mi hamownia w Irlandii znow wypluje pewnie te 310KM).

Oczywiscie zalezy jeszcze jaki katalizator zapewne, niemniej jednak  te 340KM przy w miare seryjnym setupie to bym chyba jednak miedzy bajki wlozyl.

 

Natomiast z ta puszka filtra zmieniana przy 270KM to tez bym nie szarzowal.

Owszem, szukajac koni pewnie dobrze jest siegnac po lepszy dostep do powietrza w pewnym momencie - ale odnosze wrazenie, ze jeszcze nie na wspomnianym etapie.

 

Ale chetnie, w przerwie miedzy paintem i gimpem poczytam o Twoim setupie, ktory dal Ci owe 327KM w prawie seryjnym, podobno, GT - bedzie latwiej sie wypowiedziec.

 

 

@AMI ma właśnie EJ207 z STi u siebie włożone,fabryczną nówkę.Ma inna turbinę,ale wiele może powiedzieć o tunerach i modach robionych na wyspach i to z praktyki. ;)

 

No i znow wyjdzie, zem frajer. Bo pewnie tak jest - wpuscilem kupe kasy w auto, a tu nawet 300KM nie bedzie :)

Dobrze, ze w drugim troche lepiej wyszlo :)

Edytowane przez AMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jeszcze, zeby kierownik byl ogarniajacy - moze sie okazac wtedy, ze seryjne okolice 210-220KM wystarczaja :)

Szkoda, ze tak pozno do tego doszedlem :)

(no ok, tak po prawdzie, to brak paliwa powyzej 95oktanow w Irlandii i tak remap wymuszal, ale mozna to wszystko bylo zrobic zupelnie inaczej ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to mój silnik o tym nie wie i doskonale sobie radzi przy 325KM i zupełnie nie seryjnej pojemności. :P

 Nie jestem pewien jak to jest w newage sti z ta rura od turbo do filtra, ale wiem na pewno ze w silnikach ej205, 20g,20k, trzeba było zmienić ta rure żeby przebic się przez 270.

 

 

Wszystko co wam napisałem wiem od człowieka który zyje z remapow w autach a w szczególności subaru, lancer, skyline gtr co trochę jeździ na szkolenia i robi remapy ecutek,syvecs, apexi power fc, alcatek, simtek i esl.

na pewno wie co robi jest znany w całym uk do tego sam ma subaru zbudowane i zmapowane przez niego do prawie 1000 koni, widziałem osobiście to auto, naprawdę jest czego pozazdroscic. typ nazywa się Simon Roe albo Jolly Green Monster, poszukajcie zobaczcie czym się zajmuje albo jakie wyniki ma jego impreza która startuje w zawodach na 1/4 mili.   Druga osoba która jest naprawdę popularna tu to jest Andy Forrest , niestety jego garaz jest 800 km ode mnie wiec jego nie poznałem ale patrząc na jego strone (to sa linki które wam podalem wcześniej) widać ze to kolejny zespół fachowcow, sami dla siebie buduja auta którymi tez się scigaja.

 

Simon i Andy korzystają z profesjonalnych rolek i programów do remapu, dlatego szczerze watpie w fałszywe wykresy, czy nie wiem co z ich strony,

wydaje mi się ze mieli by oboje za dużo do stracenia oszukując, a do tego zycza sobie calkiem nie mało za swoje usługi.

 

Ami masz doswiadzczenie w uk z subaru to pewnie znasz te dwie osoby.

jak się uda mi wstawić fotki to pokaze wam ten wykres z 327. i wlasnie ta moja impreza miała zostawiony jeden katalizator żeby przejść przegląd.

musi się udac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie jestem pewien jak to jest w newage sti z ta rura od turbo do filtra, ale wiem na pewno ze w silnikach ej205, 20g,20k, trzeba było zmienić ta rure żeby przebic się przez 270.

Właśnie,nie jesteś pewien. ;) A u mnie jest buda z GC8 ,graty z New Age i na dodatek to jeździ.Te doloty nie różnią się aż tak bardzo.I co teraz? :P

 

 

jak się uda mi wstawić fotki to pokaze wam ten wykres z 327

Owszem wstawiaj,ale z opisem setupu silnika,auta,inaczej to nie ma sensu. :)

Rzuciłeś nazwami firm i nazwiskami znanymi i cenionymi też w Polsce,ale mnie przynajmniej,nie powala to na kolana. ;)

Chciałeś nam zaimponować i podeprzeć się renomą nazwisk i warsztatów?A jesteś pewien,że pod wszystkim co napisałeś,podpisałyby się wymienione przez Ciebie osoby?Może jednak w kilku punktach,nie do końca masz rację? ;)

Niemniej miło było pogadać. :) Pozdrów Simona,Andy. ;) A jeszcze dorzucę pozdrowienia dla Rogera. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie jestem pewien jak to jest w newage sti z ta rura od turbo do filtra, ale wiem na pewno ze w silnikach ej205, 20g,20k, trzeba było zmienić ta rure żeby przebic się przez 270.

Właśnie,nie jesteś pewien. ;) A u mnie jest buda z GC8 ,graty z New Age i na dodatek to jeździ.Te doloty nie różnią się aż tak bardzo.I co teraz? :P

 

 

 

już wyżej pisałem ze nie wiem jak jest w newage i również napisałem ze nie znam andy forrest osobiście, ale po opiniach na jego temat można powiedzieć ze jest odpowiedzialna osoba, wymogi przedstawione aby osiagnac dany poziom sa jak najbardziej realne, jeśli spojrzysz na jego strone to wymaga on zmiany rury od filtra do turbo dopiero przy 360 w newage wiec okazało by się ze nie miałem tylko z tym racji, a takto wracając to pierwszych moich postow jest możliwe od 330 do 350 na vf35 z dodatkowymi modami oraz 400 na innym turbo i dodaktowymi modami bez zmian w skrzyni czy przebudowie całego bloku, i to już przyznaliście wcześniej a teraz mnie pytacie jak się remapy robi w uk albo ze wykresy sa rysowane,

panowie jak wszędzie na całym swiecie sa partacze czy to polska czy uk, mam znajomego polaka który robi remapy tu w uk ale robi je bez rolek auto stoi w garażu a on zmienia mape i wykres wylicza kalkulatorem jakims to jest dopiero sciema....

nawet nie dal bym mu dotknąć ecu w mojej subarynce, dlatego korzystam z usług simona który jest najbliżej mnie i ma bardzo dobre opinie, zanim zaczal robic remap to robil to samo tylko ze dla wojskowych samolotow, wiec jeśli on mowi ze się da to się na pewno da.

mnie również to nie powala na kolana, dobrze mieć kogos takiego jak on w pobliżu kto poradzi madra rada i można na niego liczyc, wymieniles jeszcze Rogera którego szczerze powiem pierwsze slysze  ale chyba ze  chodzi ci o RCM (Roger Clark motorsport)  o którym slyszalem ze tez jest drogie w naprawach ale oni chyba nie robia remapow tylko maperzy korzystają z ich rolek ;) , no chyba ze jest jakiś inny Roger...

rozumiem ze masz bude gc8 i cala reszte z newage czy tylko sam blok przezucony?? możesz wrzucić jakas fotke jak to u ciebie pod maska wygląda?

ja niestety nie wiem jak dodac zdjęcia... moglby ktoś poradzić :) ale napisze wam co miałem w tamtej imprezie z 327 koni,

turbo td05-20g japperfomance, standardowe wtryski 440cc, apexi avcr tylko po to żeby moc samodzielnie zmieniac który setup chce 327 lub 280 lub 250,  zmieniona rure od turbo do filtra na siliconowa samco z dwóch powodow srednica na turbo była za mala a do tego simon powiedział mi ze te oryginalne rury nie pozwola przekroczyć progu 260-270 koni w starszej imprezie, filtr stożkowy chyba apexi nie pamiętam, intercooler pod zderzakiem który nie był wymogiem po prostu podoba mi się to, wydech miałem blitz nur spec, standardowy srodkowy kat jeden katalizator miałem zostawiony a drugi wycięty w rurze idącej od turbo,

mi również było milo pogadać a uważam ze jeszcze milej było by się spotkać na jakims zlocie pod koniec lata, można było by pogadać, ogladac, dzielic się wrażeniami a może nawet gdzies się poscigac na torze jakby była możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

już wyżej pisałem ze nie wiem jak jest w newage i również napisałem ze nie znam andy forrest osobiście, ale po opiniach na jego temat można powiedzieć ze jest odpowiedzialna osoba, wymogi przedstawione aby osiagnac dany poziom sa jak najbardziej realne, jeśli spojrzysz na jego strone to wymaga on zmiany rury od filtra do turbo dopiero przy 360 w newage wiec okazało by się ze nie miałem tylko z tym racji, a takto wracając to pierwszych moich postow jest możliwe od 330 do 350 na vf35 z dodatkowymi modami oraz 400 na innym turbo i dodaktowymi modami bez zmian w skrzyni czy przebudowie całego bloku, i to już przyznaliście wcześniej a teraz mnie pytacie jak się remapy robi w uk albo ze wykresy sa rysowane, panowie jak wszędzie na całym swiecie sa partacze czy to polska czy uk, mam znajomego polaka który robi remapy tu w uk ale robi je bez rolek auto stoi w garażu a on zmienia mape i wykres wylicza kalkulatorem jakims to jest dopiero sciema.... nawet nie dal bym mu dotknąć ecu w mojej subarynce, dlatego korzystam z usług simona który jest najbliżej mnie i ma bardzo dobre opinie, zanim zaczal robic remap to robil to samo tylko ze dla wojskowych samolotow, wiec jeśli on mowi ze się da to się na pewno da. mnie również to nie powala na kolana, dobrze mieć kogos takiego jak on w pobliżu kto poradzi madra rada i można na niego liczyc, wymieniles jeszcze Rogera którego szczerze powiem pierwsze slysze ale chyba ze chodzi ci o RCM (Roger Clark motorsport) o którym slyszalem ze tez jest drogie w naprawach ale oni chyba nie robia remapow tylko maperzy korzystają z ich rolek ;) , no chyba ze jest jakiś inny Roger... rozumiem ze masz bude gc8 i cala reszte z newage czy tylko sam blok przezucony?? możesz wrzucić jakas fotke jak to u ciebie pod maska wygląda? ja niestety nie wiem jak dodac zdjęcia... moglby ktoś poradzić :) ale napisze wam co miałem w tamtej imprezie z 327 koni, turbo td05-20g japperfomance, standardowe wtryski 440cc, apexi avcr tylko po to żeby moc samodzielnie zmieniac który setup chce 327 lub 280 lub 250, zmieniona rure od turbo do filtra na siliconowa samco z dwóch powodow srednica na turbo była za mala a do tego simon powiedział mi ze te oryginalne rury nie pozwola przekroczyć progu 260-270 koni w starszej imprezie, filtr stożkowy chyba apexi nie pamiętam, intercooler pod zderzakiem który nie był wymogiem po prostu podoba mi się to, wydech miałem blitz nur spec, standardowy srodkowy kat jeden katalizator miałem zostawiony a drugi wycięty w rurze idącej od turbo, mi również było milo pogadać a uważam ze jeszcze milej było by się spotkać na jakims zlocie pod koniec lata, można było by pogadać, ogladac, dzielic się wrażeniami a może nawet gdzies się poscigac na torze jakby była możliwość.

 

taaaaaaaaaaaaaaaki wątek - tyle mądrości, a ja dopiero teraz go znalazłem.... wyciągnąłem miernik wypowiedzi kolegi bobka [imho trafny nick] i oto co pokazuje

 

bullshit_detector4.gif

 

 

chciałem się nawet odnieść do paru tez które tu przedstawiłeś, ale wybacz pieprzysz takie farmazony, że nie widzę celu aby cię prostować... jedź sie mapuj gdzie chcesz, tylko nie próbuj przekonywać do swoich tez ludzi , którzy tylko ze zwykłej kurtuazji nie nazwali Cię jeszcze oszołomem, a od strony praktycznej biją Cię zdecydowanie podejściem i doświadczeniem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno się tak nie uśmiałem, idealny temacik do popołudniowej kawuni  :P

 

 

 

.I co teraz?

 

Masz cierpliwość  :bowdown:

 

 

A co do aut Rogera Clarka.... to był piękny dzień   ;)

 

post-698-0-30768600-1401108034_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

turbo td05-20g japperfomance, standardowe wtryski 440cc, apexi avcr tylko po to żeby moc samodzielnie zmieniac który setup chce 327 lub 280 lub 250,  zmieniona rure od turbo do filtra na siliconowa samco z dwóch powodow srednica na turbo była za mala a do tego simon powiedział mi ze te oryginalne rury nie pozwola przekroczyć progu 260-270 koni w starszej imprezie, filtr stożkowy chyba apexi nie pamiętam, intercooler pod zderzakiem który nie był wymogiem po prostu podoba mi się to

No cóż,turbo może i fajne,ale czy odpowiednie dla 2,0?Od jakich obrotów to jechało?Na jakim doładowaniu?

Bo dół to raczej słabiutki był na tej dmuchawce. ;)

Spora turbina i seryjne wtryski? :huh: Dość ciekawa konfiguracja,bo u mnie wtryski z STi skończyły się na vf35,doładowaniu 1,5 bara i 325KM.A są ciut większe niż te z GT-eka. ;)

Rozumiem,że graty kupiłeś u tunera który wystroił auto i był pomysłodawcą setupu? :)

@@bobek mam propozycję.Zajrzyj do Nielegala,poczytaj o projektach i ich realizacjach.Można się dowiedzieć paru ciekawych rzeczy.

@@carlos-wrx jak zwykle bezpośrednio i prosto z mostu. :mrgreen: 

 

 

Masz cierpliwość 

Ćwiczę przed docieraniem. ;)  :biglol:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaaaaaaaaaaaki wątek - tyle mądrości, a ja dopiero teraz go znalazłem.... wyciągnąłem miernik wypowiedzi kolegi bobka [imho trafny nick] i oto co pokazuje chciałem się nawet odnieść do paru tez które tu przedstawiłeś, ale wybacz pieprzysz takie farmazony, że nie widzę celu aby cię prostować... jedź sie mapuj gdzie chcesz, tylko nie próbuj przekonywać do swoich tez ludzi , którzy tylko ze zwykłej kurtuazji nie nazwali Cię jeszcze oszołomem, a od strony praktycznej biją Cię zdecydowanie podejściem i doświadczeniem.

 

kolejny z was okazuje się być ignorantem, jak już pisałem wcześniej wsiedliście na mnie jak bym cos sobie powymyslal a na koniec całej tej rozmowy to JA caly czas argumenty przedstawiam na poparcie swoich bzdur a wy zachowujecie się jak dzieci gdzie ktoś obcy przyszedł i musi być gorszy... zal mi co niektórych z was (....) i to co myślcie o tuningu subaru w uk, jak dla mnie to uk ma dużo większe możliwości dostępu części, rolek, specjalistow czy samych aut do tego części sa dużo tansze. w uk jest tego tyle co w Polsce polonezow.

 

pisałem już wcześniej ze zarejestrowałem się tu aby poznac fanow oraz ich projekty w Polsce. chciałem się tez dowiedzieć jak ludzie robia swoje subarki ale z wami się nie da... jestem zarejstrowanych na angielskich forach i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem, powodzenia w waszym narcyzowskim podejściu do zycia...

 

jedyny cybel na sam koniec napisał normalnie tu do mnie:

 

 

Użytkownik 5848 postów Płeć: Skąd: Łódż Auto: Forek2.0D,"Klasyk"GT Napisany Dzisiaj, 17:14 bobek powiedział turbo td05-20g japperfomance, standardowe wtryski 440cc, apexi avcr tylko po to żeby moc samodzielnie zmieniac który setup chce 327 lub 280 lub 250, zmieniona rure od turbo do filtra na siliconowa samco z dwóch powodow srednica na turbo była za mala a do tego simon powiedział mi ze te oryginalne rury nie pozwola przekroczyć progu 260-270 koni w starszej imprezie, filtr stożkowy chyba apexi nie pamiętam, intercooler pod zderzakiem który nie był wymogiem po prostu podoba mi się to No cóż,turbo może i fajne,ale czy odpowiednie dla 2,0?Od jakich obrotów to jechało?Na jakim doładowaniu? Bo dół to raczej słabiutki był na tej dmuchawce. Spora turbina i seryjne wtryski? Dość ciekawa konfiguracja,bo u mnie wtryski z STi skończyły się na vf35,doładowaniu 1,5 bara i 325KM.A są ciut większe niż te z GT-eka. Rozumiem,że graty kupiłeś u tunera który wystroił auto i był pomysłodawcą setupu? @bobek mam propozycję.Zajrzyj do Nielegala,poczytaj o projektach i ich realizacjach.Można się dowiedzieć paru ciekawych rzeczy.

 

turbo było za duże zalaczalo się dopiero przy 3800, tak jak mówisz dol to miało slaby ale na torze dawala rade, dotrzymywala kroku sti blobeye i m3, była zmapowana do 1,2 bara, części sam kupowałem i zakladalem nie u tunera, pomyslodawca był budżet i dostępne produkty w danym momencie.

dzięki wszystkim za te zjebane wypowiedzi i wydaje mi się ze to będzie już mój ostatni post bo to szkoda moich nerwow... nara popaprance

Edytowane przez tzd
: wulagaryzmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...