Skocz do zawartości

bobek

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Uk
  • Auto
    Subaru Impreza Wrx JDM

Osiągnięcia bobek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. bobek

    Impreza RB5

    kolejny z was okazuje się być ignorantem, jak już pisałem wcześniej wsiedliście na mnie jak bym cos sobie powymyslal a na koniec całej tej rozmowy to JA caly czas argumenty przedstawiam na poparcie swoich bzdur a wy zachowujecie się jak dzieci gdzie ktoś obcy przyszedł i musi być gorszy... zal mi co niektórych z was (....) i to co myślcie o tuningu subaru w uk, jak dla mnie to uk ma dużo większe możliwości dostępu części, rolek, specjalistow czy samych aut do tego części sa dużo tansze. w uk jest tego tyle co w Polsce polonezow. pisałem już wcześniej ze zarejestrowałem się tu aby poznac fanow oraz ich projekty w Polsce. chciałem się tez dowiedzieć jak ludzie robia swoje subarki ale z wami się nie da... jestem zarejstrowanych na angielskich forach i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem, powodzenia w waszym narcyzowskim podejściu do zycia... jedyny cybel na sam koniec napisał normalnie tu do mnie: turbo było za duże zalaczalo się dopiero przy 3800, tak jak mówisz dol to miało slaby ale na torze dawala rade, dotrzymywala kroku sti blobeye i m3, była zmapowana do 1,2 bara, części sam kupowałem i zakladalem nie u tunera, pomyslodawca był budżet i dostępne produkty w danym momencie. dzięki wszystkim za te zjebane wypowiedzi i wydaje mi się ze to będzie już mój ostatni post bo to szkoda moich nerwow... nara popaprance
  2. bobek

    Impreza RB5

    Właśnie,nie jesteś pewien. A u mnie jest buda z GC8 ,graty z New Age i na dodatek to jeździ.Te doloty nie różnią się aż tak bardzo.I co teraz? już wyżej pisałem ze nie wiem jak jest w newage i również napisałem ze nie znam andy forrest osobiście, ale po opiniach na jego temat można powiedzieć ze jest odpowiedzialna osoba, wymogi przedstawione aby osiagnac dany poziom sa jak najbardziej realne, jeśli spojrzysz na jego strone to wymaga on zmiany rury od filtra do turbo dopiero przy 360 w newage wiec okazało by się ze nie miałem tylko z tym racji, a takto wracając to pierwszych moich postow jest możliwe od 330 do 350 na vf35 z dodatkowymi modami oraz 400 na innym turbo i dodaktowymi modami bez zmian w skrzyni czy przebudowie całego bloku, i to już przyznaliście wcześniej a teraz mnie pytacie jak się remapy robi w uk albo ze wykresy sa rysowane, panowie jak wszędzie na całym swiecie sa partacze czy to polska czy uk, mam znajomego polaka który robi remapy tu w uk ale robi je bez rolek auto stoi w garażu a on zmienia mape i wykres wylicza kalkulatorem jakims to jest dopiero sciema.... nawet nie dal bym mu dotknąć ecu w mojej subarynce, dlatego korzystam z usług simona który jest najbliżej mnie i ma bardzo dobre opinie, zanim zaczal robic remap to robil to samo tylko ze dla wojskowych samolotow, wiec jeśli on mowi ze się da to się na pewno da. mnie również to nie powala na kolana, dobrze mieć kogos takiego jak on w pobliżu kto poradzi madra rada i można na niego liczyc, wymieniles jeszcze Rogera którego szczerze powiem pierwsze slysze ale chyba ze chodzi ci o RCM (Roger Clark motorsport) o którym slyszalem ze tez jest drogie w naprawach ale oni chyba nie robia remapow tylko maperzy korzystają z ich rolek , no chyba ze jest jakiś inny Roger... rozumiem ze masz bude gc8 i cala reszte z newage czy tylko sam blok przezucony?? możesz wrzucić jakas fotke jak to u ciebie pod maska wygląda? ja niestety nie wiem jak dodac zdjęcia... moglby ktoś poradzić ale napisze wam co miałem w tamtej imprezie z 327 koni, turbo td05-20g japperfomance, standardowe wtryski 440cc, apexi avcr tylko po to żeby moc samodzielnie zmieniac który setup chce 327 lub 280 lub 250, zmieniona rure od turbo do filtra na siliconowa samco z dwóch powodow srednica na turbo była za mala a do tego simon powiedział mi ze te oryginalne rury nie pozwola przekroczyć progu 260-270 koni w starszej imprezie, filtr stożkowy chyba apexi nie pamiętam, intercooler pod zderzakiem który nie był wymogiem po prostu podoba mi się to, wydech miałem blitz nur spec, standardowy srodkowy kat jeden katalizator miałem zostawiony a drugi wycięty w rurze idącej od turbo, mi również było milo pogadać a uważam ze jeszcze milej było by się spotkać na jakims zlocie pod koniec lata, można było by pogadać, ogladac, dzielic się wrażeniami a może nawet gdzies się poscigac na torze jakby była możliwość.
  3. bobek

    Impreza RB5

    Nie jestem pewien jak to jest w newage sti z ta rura od turbo do filtra, ale wiem na pewno ze w silnikach ej205, 20g,20k, trzeba było zmienić ta rure żeby przebic się przez 270. Wszystko co wam napisałem wiem od człowieka który zyje z remapow w autach a w szczególności subaru, lancer, skyline gtr co trochę jeździ na szkolenia i robi remapy ecutek,syvecs, apexi power fc, alcatek, simtek i esl. na pewno wie co robi jest znany w całym uk do tego sam ma subaru zbudowane i zmapowane przez niego do prawie 1000 koni, widziałem osobiście to auto, naprawdę jest czego pozazdroscic. typ nazywa się Simon Roe albo Jolly Green Monster, poszukajcie zobaczcie czym się zajmuje albo jakie wyniki ma jego impreza która startuje w zawodach na 1/4 mili. Druga osoba która jest naprawdę popularna tu to jest Andy Forrest , niestety jego garaz jest 800 km ode mnie wiec jego nie poznałem ale patrząc na jego strone (to sa linki które wam podalem wcześniej) widać ze to kolejny zespół fachowcow, sami dla siebie buduja auta którymi tez się scigaja. Simon i Andy korzystają z profesjonalnych rolek i programów do remapu, dlatego szczerze watpie w fałszywe wykresy, czy nie wiem co z ich strony, wydaje mi się ze mieli by oboje za dużo do stracenia oszukując, a do tego zycza sobie calkiem nie mało za swoje usługi. Ami masz doswiadzczenie w uk z subaru to pewnie znasz te dwie osoby. jak się uda mi wstawić fotki to pokaze wam ten wykres z 327. i wlasnie ta moja impreza miała zostawiony jeden katalizator żeby przejść przegląd. musi się udac
  4. bobek

    Impreza RB5

    Jeżeli nie chcesz przekroczyć około 300 nie musisz mieć pełnego przelotu (pozbywać sie katalizatorów) nie wiem jak w newage ale w starszej wersji jeden katalizator moze zostać do około 340 no i bedzie potrzeba co najmniej 2,5 calowy wydech. Tak czuje sie urażony bo wjechaliscie na mnie jakbym komuś jakieś ściemy wkręcał. A jeśli chodzi o oryginalną rurę od filtra powietrza tez trzeba zmienić powyżej chyba 260-270, bo nie daje rady.
  5. bobek

    Impreza RB5

    Ami użyj painta jak nie wiesz jak wykres z hamowni wyglada. Jak u ciebie tuning wyglada na rysowaniu wykresów to przesiądź sie na corse. Cypel wtryski z sti to 550cc nie wiem do ilu one starcza ale wiem ze 440cc kończą sie na 340 z własnego doswiadzczenia. A wracając do vf35 moze przegialem z 350 ale 330-340 powinna wyciągnąć jak jest w dobrym stanie.
  6. bobek

    Impreza RB5

    ok niech wam będzie, moje realia sa inne miałem już auto remapowane i na hamowni wyciagnelo 327 zwykla impreza gt, wiec sorry ale nie mogę się z wami zgodzić, na 100% te wartości które podalem sa możliwe i bezpieczne dla większości modeli sti newage, może i jestem swiezynka tutaj ale w realu tez swoje pogrzebałem i 350 kucy jest jak najbardziej realne. jestem teraz w trakcie budowy swojego kolejnego projektu tylko nie wiem jak tu się zdjęcia dodaje... no ale nic niech zostanie ze jestem laikiem uzywajacym google pewnie sa tu jakies zloty od czasu do czasu to chętnie na ktorys bym się zalapal i podzielimy się wrażeniami, wykresami, a może nawet na jakims torze się spotkamy. ja jestem jak najbardziej za i zarejestrowałem się tu żeby poznac innych fanow subaru a nie po to żeby być niesłusznie oskarżany. dzieki
  7. bobek

    Impreza RB5

    tak najłatwiej... a może jakies fakty bo ja jak cos napisałem to potwierdziłem a tu jakies jazdy już się zaczynają widze, forum jest żeby dzielic się swoja wiedza... macie po pare k postow to powinniscie wiedzieć cos a jedyne co piszecie ze to nie realne... i ze wiem najlepiej...\ smiech...
  8. bobek

    Impreza RB5

    Dlaczego tak uważasz? Ja przypuszczam zupełnie odwrotnie dlatego ze w uk masz dostęp do jakichkolwiek części i nie kosztują one tyle co w Polsce, a do tego jest tu paru specow od subaru którzy wiedza jak robić remap. Ja bym powiedział ze to nasz kraj ojczysty nie jest wzorem do naśladowania pod względem tuningu z prostego powodu wszystko jest bardzo drogie.
  9. bobek

    Impreza RB5

    wiec zweryfikowałem swoja wiedze i się potwierdza drogi kolego i wiem ze 400 koni jest realne na "standardowych gratach z newage sti" które sa wzmocnione może nie kute a na pewno nie klute wiec nie musisz lapac za slowka zerknij tutaj : http://www.andyforrestperformance.co.uk/58932.html masz napisane czarno na białym ze zalecają zmiane turbo dopiero przy poziomie 3 który osiągnie 360-390, jak poczytasz dalej to zobaczysz ze dopiero przy poziomie 5 420-460 zaleca się zmiane tlokow, korbowodow i sprzegla... ;] standard wrx newage: http://www.andyforrestperformance.co.uk/58901.html
  10. bobek

    Impreza RB5

    trochę drogie 22b ale można zawsze bodykit kupic http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-22B-Full-Body-Kit-4-Door-Type-Wide-Arch-/310103620380?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item48339dbb1c czemu tylko 310?? ja miałem impreze gt z 99 roku i po remapie było 327 kucy tylko ze miałem większe turbo i tam jeszcze pare dupereli,nawet standardowa skrzynia i silnik dawaly rade z twojej turbiny vf35 bo pewnie taka masz powinno bez problemu być 350 koni, musial bys zmienić filtr powietrza na stożkowy, wywalić katalizatory i bys fruwal :D
  11. bobek

    Impreza RB5

    z tego co ja wiem to wszystkie europejskie imprezy do 2001 roku miały około 215 koni tylko imprezka zrobiona przez prodrive miała 280 kucy, ale za to jest roznica z japoncami tam było od 240 w standardzie do 280 w sti, wystarczylo zmienić tylko komputer żeby mieć 20 koni więcej bez zadnych problemów, impreza rb5 to zwykla impreza ze wstawkami prodrive i moc tez ma standard 215 koni.... nad sti blobeye z 2003 roku nawet sekundy bym się nie zastanawial, wersja 8 imprezy z 2003 roku ma semi closed deck i klute tloki dzięki czemu 400 koni po remapie to nie problem ani strach, oczywiście nie dasz rady 400 kucy z standardowym turbo ale po niewielkich modyfikacjach jest to żaden problem skrzynia tez wytrzyma bez problemu.
  12. bobek

    Dodatkowe zegary STi

    o tym mówicie? http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-52mm-Triple-Dash-Gauge-Pod-Holder-Black-ABS-Plastic-01-07-Newage-/310429597364?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item48470bbeb4 http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Impreza-52mm-Triple-Dashboard-Gauge-Pod-Holder-carbon-fibre-effect-01-07-/190720970194?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c67db0dd2
  13. bobek

    Dodatkowe zegary STi

    Witam wszystkich, jestem tu nowy a to mój pierwszy post. subaru mam od 3 lat ale dopiero wpadłem na pomysł żeby sie tu zarejestrować. Wracając do zegarów to tez uważam ze Depo to jest najlepsze co można kupić za te pieniądze, są 4 wskaźniki w jednym jak ciśnienie turbo, oleju, napięcie na akumulatorze i temp oleju. Na ebayu chodzą po 97 funtow. Nie wiem jak bedzie z dostawa do Polski ale chyba nie dużo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...