bzyq Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Są jakieś różnice? Bo dochodzą mnie słuchy, że zmieniając hamulunek na brembo przydałoby sie zmienić pompę hamulcowni? Jest jakaś różnica? A może w pompce ABS są też jakieś różnice. Proszę o referat na ten temat:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Pompa hamulcowa LHD WRX, STI czy nawet wolnossak ma ten sam numer części więc jest taka sama. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Są jakieś różnice?Bo dochodzą mnie słuchy, że zmieniając hamulunek na brembo przydałoby sie zmienić pompę hamulcowni? Jest jakaś różnica? A może w pompce ABS są też jakieś różnice. Proszę o referat na ten temat:) Hmmm pompa Absu przynajmniej po 05 z Dccd jest inna ,przerabialiśmy ten temat bo miałem uszkodzony sterownik w Sti My05 może i sama mechaniczna część jest taka sama ale sterownik inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 O to się zdziwiłem, że hamulcowa jest taka sama:) Czyli ktoś próbował mi wmówić, że jest inaczej hehe Co do ABS to pierwszą różnicą jest chyba odwrotny sygnał błędu ABS bo po założeniu do WRX zegarów STI świeci cały czas kontrolka. No i z DCCD widać po schemacie, że ma jakieś wyjścia do sterownika DCCD. Ale czy zakładając taką do WRX będzie działać i nie wywalać błędów, że nie ma DCCD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 No i z DCCD widać po schemacie, że ma jakieś wyjścia do sterownika DCCD Rozumiem, że chodziło o to, że ma wyjścia do sterownika ABS. Ma 8). W ten sposób DCCD zbiera sygnały o oporach stawianych przez każde z kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 bzyq O to się zdziwiłem, że hamulcowa jest taka sama:) Czyli ktoś próbował mi wmówić, że jest inaczej hehe Ooo, to chyba do Mnie :? Ja też myślałem że jest taka sama , uświadamiali Mnie (mam nadzieję że dobrze), Ci co zmieniali heble na złote Brembo, argumentując to większą średnicą tłoczka w pompie STI. Wydaje się logiczne . Jeśli się mylę to mam nadzieję że nie naraziłem Cię na koszty i że nie śniła się ta pompa po nocach 8) Ps. Jeśli chodzi o taki sam nr.części , to poświęcę się i w wolnej chwili rozbiorę jedną i drugą - zwymiaruję i zobaczymy jak się ma nr. części w Subaru do stanu faktycznego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Ooo, to chyba do Mnie Oj tam Jeśli się mylę to mam nadzieję że nie naraziłem Cię na koszty i że nie śniła się ta pompa po nocach Rozważałem moda lub identyfikację tego co siedzi u mnie. Jeśli chodzi o taki sam nr.części , to poświęcę się i w wolnej chwili rozbiorę jedną i drugą - Znalazłem w katalogu:) Jeśli chodzi o 06-07 WRX http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_30/brake_system/brake_system_master_cylinder/illustration_1/ STI http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_32/brake_system/brake_system_master_cylinder/illustration_1/ Wniosek - sama pompa się nie różni - nr 26401AC191 Różnica jest natomiast conajmniej w oznaczeniu zbiornika podciśnienia (bańki) - 26402FE390 wrx a 400 sti Co do ABS to WRX i STI są różne: WRX http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_30/brake_system/antilock_brake_system/ STI http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_32/brake_system/antilock_brake_system/ Co ciekawe w STI obecność DCCD dla pompy ABS nie ma znaczenia - numer części ten sam. W takim razie czy warto zamontować takiego Perrinka? http://www.ebay.com/itm/Perrin-02-07-Subaru-WRX-STi-Master-Cylinder-Brake-Stiffi-Support-Brace-/270856903138 Cena pasztet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 argumentując to większą średnicą tłoczka w pompie STI. Wydaje się logiczne Jeśli zwiększysz średnicę tłoczka w pompie to musisz do uzyskania tej samej siły na tłoczkach mocniej pchać w pompę -czyli na pedał, anie słabiej. Dobrze ,gdy pompa jest mała , a tłoki w zacisku duże-ale wtedy rośnie skok pedału. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 argumentując to większą średnicą tłoczka w pompie STI. Wydaje się logiczne Jeśli zwiększysz średnicę tłoczka w pompie to musisz do uzyskania tej samej siły na tłoczkach mocniej pchać w pompę -czyli na pedał, anie słabiej. Dobrze ,gdy pompa jest mała , a tłoki w zacisku duże-ale wtedy rośnie skok pedału. Eeeee.... Jestem już po ... " kawka rano wieczorem ....żubr " Ale.... przy większej średnicy tłoczka przy takim samym jego ruchu pompuje więcej ...... Zdrowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 przy większej średnicy tłoczka przy takim samym jego ruchu pompuje więcej .. jasne.i dlatego potrzebny kompromis :wink: pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Ponowię pytanie bo umknęło. Jak pompa taka sama WRX/STI to czy w takim razie warto zamontować takiego Perrinka? http://www.ebay.com/itm/Perrin-02-07-Su ... 0856903138 Cena pasztet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 No to pytanie zdaje się nikt (z posiadających taki mod) nigdy nie udzielił konkretnej odpowiedzi. Obejrzyj sobie swoją ścianę grodziową i zobacz na ile się przesuwa przy deptaniu na hamulec -> oceń sens. Podobno w GTkach mocno się bujała i tam sens usztywnienia pompy był większy. Też się zastanawiam/łem nad takim modem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monard788 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Witam i proszę o pomoc po uderzeniu autem dostała pompa ABS a mianowicie rozwaliło elektronike i nigdzie nie mogę dostać takiej pompy o takich samych numerach na elementach elektronicznych są takie numery: 0265951901 513 20518 D2239 5456L9060312 085 Natomiast na pompie 0265252138 lub 27596FG190 Czy jest możliwość kupienia samej elektroniki? Bo pompa jest cała i sprawna, którymi numerami sie trzeba sugerować a którymi nie auto to impreza sti z 2011 roku z dccd i słyszałem że pompa idzie po canie i jak nie będą takie same numery to nie zadziała i że pompa abs mierzy obroty kół i podaje do sterownika dccd jeśli ktoś z kolegów coś wie to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się