korzonek Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 chce wiedziec jakie sa objawy i to co ja mam to jest uszkodzony kowerter czy mam szukac dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 korzonek zapytaj sie forumowicza Malina on wymienial wiec opisze Tobie objawy. Wysylalem Jemu z USA bo bodobno tutaj taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Witam, Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). Powodem wymiany były drgania układu napędowego, które przenosiły się na tylną oś i były odczuwalne jak jazda po tzw pralce przed skrzyżowaniem. Drgania te pojawiały się przy niewielkich obrotach (1200 - 2000) kiedy wzrastało obciązenie (np podjazd pod górkę lub delikatne przyspieszanie). Drgania ustępowały po zmianie biegu przez AT lub po puszczeniu gazu. Po wymianie konwertera problem ustąpił. Czytałem o takich przypadkach także na forach USA. Pozdrawiam Piotr Marciniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzonek Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 no wlasnie cos takiego mam bylem u jarka w jozefowie wgral najnowsze oprogramowanie ale to nie wiele dalo drgania sa troche delikatniejsze a skad konwerter wytrzasnales -- Śr wrz 19, 2012 2:00 pm -- i gdzie wymieniales konwerter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 (...) Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). tak z ciekawosci, przy jakim przebiegu? (...) Czytałem o takich przypadkach także na forach USA ja tez, ale problem ten dotyczy raczej tylko 5-EAT phaseII, czyli poliftowych Bek z 3.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzonek Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 chodzi o to ze jak sa obroty 1200-2000 czuc drgania czasami sa delikatne a czsami az buda trzesie i slychac dudnienie w usa info jest na ten temat a w polsce du... sewisy nic nie dotykaja nic nie wiedza sam czlowieku sabie radz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (...) Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). tak z ciekawosci, przy jakim przebiegu? (...) Czytałem o takich przypadkach także na forach USA ja tez, ale problem ten dotyczy raczej tylko 5-EAT phaseII, czyli poliftowych Bek z 3.6 Przebieg ok. 38 000 mil Tribeca MY08 po lifcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Konwertery regenerują w Polsce, ja dwa razy regenerowałem konwerter do Chryslera w Krakowie, po ich regeneracji nie było żadnych problemów. Nikt z Was nie regenerował konwertera, tylko kupował nowy? Przytoczony przez Was problem z konwerterami jest opisany w biuletynach serwisowych Subaru, np. tutaj http://workshop-manuals.com/subaru/tribeca/f6-3.6l/transmission_and_drivetrain/automatic_transmission/transaxle/torque_converter_clutch_a/t/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_torque_converter_clutch/16-74-09/mar/09/a/t_shudder_in_3rd/4th/5th_gears_on_light_acceleration/ Jeszcze pytanie do Tych co wymieniali/regenerowali konwertery, czy wymieniali również elektrozawór TCC na płycie sterującej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 witam odświeżę temat mam narastające drgania podczas jazdy przy zmianie biegu , pytanie czy regeneracja konwertera wystarczy czy cała skrzynia do regneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 mam wrażenie że 4-5 najbardziej odczuwalne tak jak by nie zamkną biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Godzinę temu, gorion napisał: uczciwe ASO powinno to bez problemu zweryfikować a nie np: naciągać na wymianę oleju w AT co niestety też się zdarza niestety zdarza się również , że olej w AT jest niewłaściwy lub zużyty , zdarza się również , że przy braku błędów przy testowaniu skrzyni , wymiana oleju pozwala uniknąć dalszych kosztownych weryfikacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 bardzo dziękuję za wskazówki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 olej wymieniałem z rok temu na orginalny z filtrem w sposób dynamiczny, przejechałem około 10 tyś. ,dokładny objaw to drgania ( buczenie ) przy stabilnej jeździe około 2,5 tyś obrotów , mocniejsze wciśnięcie pedału gazu i problem znika , powyżej 130 km/h problemu w ogóle nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 32 minuty temu, gorion napisał: W tym momencie Pan Andrzej zaproponowałby pewnie wymianę całej skrzyni biegów na nową skoro nie ma błędów Mistrzu , mój komentarz dotyczył wyłącznie Pana wpisu na temat wymiany oleju w AT co jakoby sugerują w ASO bo nic nie wiedzą.....Proponuję jeszcze raz przeczytać co napisałem Co do ustalenia o czym świadczą objawy w samochodzie Pana Jaro_O i czy jest to konwerter to bez wizyty i sprawdzenia przez mechanika np. w moim ASO nie będę się wypowiadał bo to bicie piany... ps. proponuję zakończyć uszczypliwe i niczym nie poparte komentowanie działań mechaników w ASO bo być może Pana mądrość , co do sposobów naprawy skrzyń AT w Subaru , nie będzie doceniona przez moderatora tego forum.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 5 godzin temu, Jaro_O napisał: ,dokładny objaw to drgania ( buczenie ) przy stabilnej jeździe około 2,5 tyś obrotów , mocniejsze wciśnięcie pedału gazu i problem znika , powyżej 130 km/h problemu w ogóle nie ma Przy spokojnym rozpędzaniu samochodu, w momencie jak lock up zapina się na 5 biegu, czujesz to buczenie/drgania? Odpuszczenie lekko nogi z gazu powoduje że buczenie/drgania zaprzestają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 3 godziny temu, gorion napisał: W tym wątku też kompletnie nic Pan nie wnosi odnośnie problemu użytkownika. w tym wątku jedynie zwracam Panu uwagę na złotą myśl którą był Pan łaskaw napisać... 11 godzin temu, gorion napisał: rozgarnięte i uczciwe ASO powinno to bez problemu zweryfikować a nie np: naciągać na wymianę oleju w AT co niestety też się zdarza. a problem użytkownika to Pan rozwiązuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 2 godziny temu, gorion napisał: , mam osobiste powody aby mocno w to wątpić trzymam za słowo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 9 godzin temu, gorion napisał: pogratulować Panu dobrego nastroju i pozostaje współczuć klientom. w Pana przypadku wymiana oleju nie pomoże.... współczuję i pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.