korzonek Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 chce wiedziec jakie sa objawy i to co ja mam to jest uszkodzony kowerter czy mam szukac dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek75 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 korzonek zapytaj sie forumowicza Malina on wymienial wiec opisze Tobie objawy. Wysylalem Jemu z USA bo bodobno tutaj taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malina Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Witam, Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). Powodem wymiany były drgania układu napędowego, które przenosiły się na tylną oś i były odczuwalne jak jazda po tzw pralce przed skrzyżowaniem. Drgania te pojawiały się przy niewielkich obrotach (1200 - 2000) kiedy wzrastało obciązenie (np podjazd pod górkę lub delikatne przyspieszanie). Drgania ustępowały po zmianie biegu przez AT lub po puszczeniu gazu. Po wymianie konwertera problem ustąpił. Czytałem o takich przypadkach także na forach USA. Pozdrawiam Piotr Marciniak Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzonek Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 no wlasnie cos takiego mam bylem u jarka w jozefowie wgral najnowsze oprogramowanie ale to nie wiele dalo drgania sa troche delikatniejsze a skad konwerter wytrzasnales -- Śr wrz 19, 2012 2:00 pm -- i gdzie wymieniales konwerter Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 (...) Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). tak z ciekawosci, przy jakim przebiegu? (...) Czytałem o takich przypadkach także na forach USA ja tez, ale problem ten dotyczy raczej tylko 5-EAT phaseII, czyli poliftowych Bek z 3.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzonek Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 chodzi o to ze jak sa obroty 1200-2000 czuc drgania czasami sa delikatne a czsami az buda trzesie i slychac dudnienie w usa info jest na ten temat a w polsce du... sewisy nic nie dotykaja nic nie wiedza sam czlowieku sabie radz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malina Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 (...) Ja wymieniłem konwerter u siebie na ten nowszy (142 na końcu numeru części). tak z ciekawosci, przy jakim przebiegu? (...) Czytałem o takich przypadkach także na forach USA ja tez, ale problem ten dotyczy raczej tylko 5-EAT phaseII, czyli poliftowych Bek z 3.6 Przebieg ok. 38 000 mil Tribeca MY08 po lifcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 (edited) Konwertery regenerują w Polsce, ja dwa razy regenerowałem konwerter do Chryslera w Krakowie, po ich regeneracji nie było żadnych problemów. Nikt z Was nie regenerował konwertera, tylko kupował nowy? Przytoczony przez Was problem z konwerterami jest opisany w biuletynach serwisowych Subaru, np. tutaj http://workshop-manuals.com/subaru/tribeca/f6-3.6l/transmission_and_drivetrain/automatic_transmission/transaxle/torque_converter_clutch_a/t/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_torque_converter_clutch/16-74-09/mar/09/a/t_shudder_in_3rd/4th/5th_gears_on_light_acceleration/ Jeszcze pytanie do Tych co wymieniali/regenerowali konwertery, czy wymieniali również elektrozawór TCC na płycie sterującej? Edited October 16, 2016 by lutek34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_O Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 witam odświeżę temat mam narastające drgania podczas jazdy przy zmianie biegu , pytanie czy regeneracja konwertera wystarczy czy cała skrzynia do regneracji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_O Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 (edited) mam wrażenie że 4-5 najbardziej odczuwalne tak jak by nie zamkną biegu Edited September 1, 2017 by Jaro_O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 Godzinę temu, gorion napisał: uczciwe ASO powinno to bez problemu zweryfikować a nie np: naciągać na wymianę oleju w AT co niestety też się zdarza niestety zdarza się również , że olej w AT jest niewłaściwy lub zużyty , zdarza się również , że przy braku błędów przy testowaniu skrzyni , wymiana oleju pozwala uniknąć dalszych kosztownych weryfikacji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 bardzo dziękuję za wskazówki.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaro_O Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 olej wymieniałem z rok temu na orginalny z filtrem w sposób dynamiczny, przejechałem około 10 tyś. ,dokładny objaw to drgania ( buczenie ) przy stabilnej jeździe około 2,5 tyś obrotów , mocniejsze wciśnięcie pedału gazu i problem znika , powyżej 130 km/h problemu w ogóle nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 32 minuty temu, gorion napisał: W tym momencie Pan Andrzej zaproponowałby pewnie wymianę całej skrzyni biegów na nową skoro nie ma błędów Mistrzu , mój komentarz dotyczył wyłącznie Pana wpisu na temat wymiany oleju w AT co jakoby sugerują w ASO bo nic nie wiedzą.....Proponuję jeszcze raz przeczytać co napisałem Co do ustalenia o czym świadczą objawy w samochodzie Pana Jaro_O i czy jest to konwerter to bez wizyty i sprawdzenia przez mechanika np. w moim ASO nie będę się wypowiadał bo to bicie piany... ps. proponuję zakończyć uszczypliwe i niczym nie poparte komentowanie działań mechaników w ASO bo być może Pana mądrość , co do sposobów naprawy skrzyń AT w Subaru , nie będzie doceniona przez moderatora tego forum.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 5 godzin temu, Jaro_O napisał: ,dokładny objaw to drgania ( buczenie ) przy stabilnej jeździe około 2,5 tyś obrotów , mocniejsze wciśnięcie pedału gazu i problem znika , powyżej 130 km/h problemu w ogóle nie ma Przy spokojnym rozpędzaniu samochodu, w momencie jak lock up zapina się na 5 biegu, czujesz to buczenie/drgania? Odpuszczenie lekko nogi z gazu powoduje że buczenie/drgania zaprzestają? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 3 godziny temu, gorion napisał: W tym wątku też kompletnie nic Pan nie wnosi odnośnie problemu użytkownika. w tym wątku jedynie zwracam Panu uwagę na złotą myśl którą był Pan łaskaw napisać... 11 godzin temu, gorion napisał: rozgarnięte i uczciwe ASO powinno to bez problemu zweryfikować a nie np: naciągać na wymianę oleju w AT co niestety też się zdarza. a problem użytkownika to Pan rozwiązuje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 2 godziny temu, gorion napisał: , mam osobiste powody aby mocno w to wątpić trzymam za słowo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted September 3, 2017 Share Posted September 3, 2017 9 godzin temu, gorion napisał: pogratulować Panu dobrego nastroju i pozostaje współczuć klientom. w Pana przypadku wymiana oleju nie pomoże.... współczuję i pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now