Jump to content

Jaro_O

Nowy
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

About Jaro_O

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Tribeca 3.6

Recent Profile Visitors

281 profile views
  1. Jaro_O

    Gaz w Tribece

    dokładnie gwizdanie nie zawsze , przy niskich obrotach i tylko przy pełnym zbiorniku poprzedni był cichy lecz na pełnej przepustnicy potrafił przełączać na pb
  2. Jaro_O

    Gaz w Tribece

    niedawno zmieniłem na reduktor KME i jestem zadowolony pod pełnym butem nic nie kucało , tani i części od ręki jedyna wada to niezbyt cicha praca czyli montaż dalej od grodzi
  3. robię u mechanika ,kawałek za Piaskami
  4. silnik i wszystkie jego elementy były oczyszczone, rozebrany na części pierwsze i ponownie złożony , odpalony przejechał około 300 km. na razie bez zastrzeżeń , cicha fajna praca, oby tak dalej
  5. i oczywiście tylko jeśli ECU nie ma poprawnego sygnału od czujnika to co, nie jestem mechanikiem i specjalnie nie nasłuchuję jak pracuje silnik czy spala stukowo czy nie, odpala i pracuje równo to mnie nie niepokoi wsiadam i pojechał a tu taka sytuacja, zapalała się kombinacja 3-kontrolek ale przy odczytach z komputera nie wychodziła awaria czujnika
  6. przyczynił się nie dokonał odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu, uszkodzenie czujnika doprowadza do spalania stukowego co w bezpośredni sposób nadmiernie obciąża panewki, a ciekawe jest to że panewki w wersji 3,6 są o 2 mm węższe od montowanych w modelu 3.0 , co przy osiąganej wyższej mocy jest nielogiczne
  7. czujnik stukowego spalania nie miał wpływu na całą resztę , napisałem że miał wpływ na zużycie panewki korbowodowej a właśnie chyba na 6 cylindrze będę u mechanika w poniedziałek to dopytam może jeszcze ją ma to zrobię fotkę
  8. no i mam resztę auto pali fajnie jeździ , 3000 tysi ma przejechać na pb. i nie kręcic , takie docieranie wszystko razem 11 tysi jak by kogo interesowało panewka mogła paść od czujnika spalania stukowego, wymieniony cena tylko 500 ( sam czujnik oczywiście )
  9. Jaro_O

    zapadka parkingowa

    oby tak może to nic istotnego jeśli to skrzynia 600 sama regeneracja sprzęgła , 500 wyjęcie plus olej i inne a bez regeneraci nikt nie złoży skrzyni , i nie rozpakuje a tam tanich rzeczy nie ma
  10. Jaro_O

    zapadka parkingowa

    nie brzmi to dobrze tam nie ma linek albo coś podobnego raczej coś uwaliło się w skrzyni jest jeden mechanizm zwalniający do holowania i tyle ciśnij do fachowca od skrzyń i nie licz że przejdzie jak katar
  11. witam odebrałem graty z warsztatu wał wypolerowany w normie , tłoki sworznie korbowody w normie , dotarte zawory wszystko w cenie 1200 regeneracja sprzęgła 700 garść uszczelek pierścienie panewki 3500 chore
  12. auto ma 190 tyś z czego ja około 110 , auto z polskiego salonu jestem 2 właścicielem w głowicach ślady po lubryfikatorze , olej klarowny nie jakiś zajechany wszystko na chwilę obecną oczyszczone głowice oddane do delikatnej regeneracji no bo jak nie zrobić skoro wszystko na wierzchu stan zaworów mechanik ocenił na b. dobry gniazda nie powypalane normalne ślady no i wał czekam na wyniki pomiarów czy nie ma owalu
  13. mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach czyli sposób eksploatacji
×
×
  • Create New...