dragoon89 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 po naciśnięciu sprzęgła pod maską zaczyna się świerszcz, rozumiem że przyczyną może być łożysko wyciskowe,ale ... autko rozgrzewa się i problem znika. dalej mam podejrzewać łożysko ? heelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Jeśli hałas związany jest bezpośrednio w wciśnięciem pedału sprzęgła, może to być łożysko oporowe, ale nie koniecznie. Warto to zweryfikować u dobrego mechaniora, aby w koszty naprawy skrzyni się nie wpędzić Jak masz możliwość nagraj ten dźwięk i zarzuć na Forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragoon89 Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 byłem u mechaniora, ale zanim do niego dojechałem to już silnik się rozgrzał. jak znajdę trochę czasu do nagram to coś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomulus Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 Raczej na beke - łożysko oporowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Łożysko oporowe! Kup cały komplet zacisk tarcze i łożysko i zmień komplet i będziesz miał spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotruś Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 dragoon89, Być może tak jak piszą wyżej, ale może nie koniecznie ... "Świerszczyło" mi tak kiedyś i trzeba było wymienić łożysko. Po wymianie, po pewnym czasie ponownie zaczęło "świerszcyć" ale tym razem jest to spowodowane ocieraniem się elementami mechanizmu wyciskowego, który "ciągnie" wycisk , a nie "pcha" jak to jest najczęściej spotykane. Podobno tak się czasem zdarza, że w tego typu mechanizmach, takie świergolenie się wydobywa. Można to przesmarować i na jakiś czas dźwięki znikną. Można też się tym nie przejmować i uznać, że ten typ tak ma TTTM :wink: U mnie ten "efekt" występuje czasem a po chwili znika. A teraz daj posłuchać jakiemuś mechanikowi i niech on oceni co jest powodem. Może być coś do wymiany, a może nie :!: Na Forum można uzyskać dobrą radę, a czasem jest tak, że jeszcze kilka pytań i doradzą Ci, abyś wymienił skrzynię biegów :wink: PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragoon89 Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 piotruś no właśnie, a kiedy chciałem nagrać świerszcza i wrzucić dźwięk na forum to akurat nic nie świerszczyło. jest tak jak napisałeś , raz piszczy a raz nie, a jak podjechałem do mechanika to nie było słychać absolutnie nic. może wrx jest po prostu nawiedzony ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Lepiej tak niż jak by przestawał świerszczeć po wciśnięciu sprzegła Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirubaII Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 filester, u mnie był taki przypadek po wymianie kpl.sprzęgła,ale na szczęście mam linkę i dało się wyregulować luz :wink:(mechanik kazał mi nową linkę kupić) Ale mam inny problem;przy nagrzanym silniku, na luzie,i przy obr.ok.4tyś jest cicho,ale przy wciśniętym pedale sprzęgła słychać centralnie coś a'la panewka lub piston na zimnym. Na zimnym słychać to już bez różnicy,czy wciśnięty pedał , czy też nie i podczas jazdy,dopóki się nie nagrzeje Zastanawiam się tylko,dlaczego raz słychać,a raz nie i co się kroi :?: Może to początki 'pistona' Na poprzednim silniku i starym sprzęgle było podobnie.Uznałem, po lekturze forum i wizycie w ASO,że może to być luz na tłokach i wymieniłem silnik :? Po dwóch miesiącach problem powrócił.Czy może to mieć związek ze skrzynią lub jakimś łożyskiem?Tego jeszcze nie wymieniałem Może da się to jakoś ogarnąć,bo ja nie mam już pomysłu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.