kubabed Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Witam, Impreza WRX 2002 225KM. Mam problem z czujnikiem położenia wału korbowego. Błąd cały czas istnieje, da się go skasować, ale po sekundzie wraca. Ktoś mi mówił, że jest to błąd stały. Czy to prawda? Podmieniłem sam czujnik i objaw jest ten sam. Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 kubabed, jeśli podmieniłeś czujnik i dalej to samo, to sprawdź instalację, lub mniej prawdopodobne rozrząd przestawiony, ale wtedy miał byś problem z silnikiem. Ktoś mi mówił, że jest to błąd stały. Z błędem stałym spotkałem się w niektórych vagach ale nie w Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkowalczuk Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Jaki numer błędu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabed Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Jaki numer błędu? Błąd P0335 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qfinto Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Na amerykańskim forum napisali żeby sprawdzić 20 amperowe bezpieczniki. Inne ichniejsze rozwiązania to wymiana akumulatora a przede wszystkim sprawdzenie klem, masy która jest podłączona do budy. Często w tym miejscu koroduje. Ktoś rozwiązał problem dodając nowy kabel masowy z silnikiem. Na próbę możesz spróbować podłączyć silnik do masy kablami rozruchowymi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabed Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 Odświeżam. Błąd położenia wału jest cały czas wyświetlany. Po skasowaniu i przekręceniu kluczyka (samochód nieodpalony) błąd odrazu się pojawia. Samochód odpala bez problemu. Rozrząd sprawdzany, ustawiony idealnie. Tutaj nasuwa się pytanie, czy jest możliwość, aby kabel był w którymś miejscu uszkodzony i stąd takie objawy? Mam już wszystko na wierzchu i jutro będę sprawdzał krok po kroku. Kolor kabla jasnoszary? Na coś jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Kabel/kable mogą być jak najbardziej uszkodzone, choć bardziej stawiałbym na wtyczki. Zajrzyj do serwisówki i pojedź po procedurze diagnostycznej - cztery pomiary rezystancji i kontrola prawidłowości dokręcenia. Powinno to nieco rozjaśnić sprawę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabed Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 Ok, będe działał. Dzięki za pomoc. Skrzynia już gotowa czeka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now