Skocz do zawartości

qfinto

Użytkownik
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qfinto

  • Urodziny 18.10.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    WRX kombi 2001
    Silver power by BRC LPG ;)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qfinto

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. qfinto

    Błąd P0607

    Generalnie i na pierwszy rzut z internetu to problem z ECU. Na NASIOCu można wyczytać że pomaga... wymiana ECU niestety. Ale trzeba zacząć od sprawdzenia połączeń, masy.
  2. qfinto

    Biale z nieba leci!

    Subaru rulez! Przed chwilą wróciłem z miasta. To moja pierwsza zima w Subaru i jestem oczarowany Przegoniłem leszczy z lewego pasa od wschodu do zachodu Warszawy Najlepsza była nowa BMka 750 na letnich oponach co nie mogła ruszyć po zapaleniu się zielonego światła na skrzyżowaniu. Uśmiechnąłem się, pomachałem i wyprułem do przodu Oczywiście jeżdżę na zimówkach. Jako motocyklista mam świetnego nosa do pogody i zimówki założyłem już w czwartek
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Pytanko mam, żeby nie zakładać nowego wątku skoro ten jest na temat... Mam dobrą ofertę na zakup 4 felg z oponami po jednym sezonie, jak nowe, mięciutkie Pirelki cośtam 205/55/16. Felgi z VW 5x100 6,5Jx16H2 ET42 Przykład takiej felgi: Czy to mi wejdzie na 4-o tłoczek ? Poniżej fotka z obniżonym zawieszeniem, ale aktualnie mam normalną wysokość. Chciałem tanio przelatać zimę na super oponkach i w tym czasie zrobić na spokojnie pełną renowacje widocznych felg. Gdzieś czytałem na forum że wystarczy pierścień redukcyjny i będzie pasować, ale proszę Was o potwierdzenie.
  5. qfinto

    Tort :)

    Wielkie dzieki Jednym z prezentow byl kurs 1go stopnia w Szkole Jazdy Subaru 8)
  6. qfinto

    Tort :)

    Moje wczorajsze urodziny uświetnił taki oto tort-niespodzianka Nie wiem z jakiego modelu był ten przeogromny kurnik, ale 2-drzwiowy bug był rewelacyjny!
  7. Małej nieszczelności chłodnicy można nawet nie zauważyć, prędzej poczuć. Jak się delikatnie sączy z samej góry to może nie zdążyć skapnąć na ziemię.
  8. Możliwe że termostat się przycinał i gdy puszczał (maksymalne otwarcie z kompletnego zamknięcia) to gwałtownie dostawało się zimne chłodziwo z chłodnicy na czujnik - temperatura spadała i wskazówka leciała w dół, po chwili błyskawiczne wymieszanie z gorącą i temperatura wracała do normalnej pozycji - wskazówka leciała gwałtownie do góry. Fakt że wskazówka trzymała się poniżej środka może świadczyć że termostat się nie domykał. Możliwe że zamykał się całkowicie jak silnik się wystudził. Wskaźniki na zegarach są bardzo mało precyzyjne, u mnie jak złapie cirke 75 stopni to wskazówka stoi już na środku i nie rusza się nawet do 96 stopni kiedy włączają się wentylatory chłodnicy. Co innego wskaźnik temperatury oleju - wiadomo - trzeba dłuuugo pojeździć żeby olej nabrał właściwej temperatury pracy dla deptania podłogi Ciągle trzymam kciuki
  9. qfinto

    potrzebny schemat

    Schemat to powinien być raczej do lusterka które posiadasz. 3 piny ? Jeżeli tak to pewnie jest: plus, minus i sygnał z wstecznego (ściemnianie jest wyłączane na czas cofania). Ale w jakiej kolejności to nikt raczej nie zgadnie. Jak byś się dostał do elektroniki to można by wydedukować przynajmniej + i -
  10. Też tak miałem w... Polonezie i Ścierce 2.3 diesel. Niestety była to uszczelka pod głowicą w obydwu przypadkach Wskazówka latała jak oszalała. Może to tylko awaria czujnika. Fingers crossed
  11. Ja kupiłem w sobotę najtańszy KKL z odbiorem osobistym w Warszawie (Włochy) i śmiga bez problemu z FreeSSM. Podczas "testu urządzeń" nie pyka mi m.in. solenoid od turbo. Ciekawe czy nie obsługuje czy coś nie tak z elektrozaworem Niby jeździ ok, turbo fruwa, ale solenoid nie tyka Wiatraki, pompa paliwa, klima i ten elektrozawór od ekologii co jest po lewej od alternatora działają podczas testów. A że kabel dedykowany do Subaru to pewnie "chłyt martetindody"
  12. qfinto

    LPG w Subaru

    Dzięki za podpowiedzi dotyczące podstawek. Od razu wydały mi się podejrzane Mam już piękne otworki nad wtryskami benzyny. Podpowiedzcie mi jeszcze... czy dysza ma być schowana czy ma troszkę wystawać ?
  13. qfinto

    LPG w Subaru

    Robię mały remoncik dolotu. Wywalam klapki TGV, oraz chcę skrócić przewody do gazu i jednocześnie maksymalnie obniżyć miejsce dysz gazowych. Kolektor i wyfrezowane TGV mam już pomalowane proszkowo na czarno 8) Czy da się zastosować coś takiego jak poniżej? Pewnie nie bo wtryski nie bosch ? Nie mogę znaleźć średnicy uszczelniacza pod wtrysk. http://allegro.pl/adapter-przejscie-lpg-pod-wtryski-bosch-4-cyl-i2644714231.html Może ktoś fote na której widać najlepsze miejsce na wywiercenie dysz gazu ? Słyszałem że mają być nad wtryskami benzyny i oczywiście "z wiatrem".
  14. qfinto

    impreza dwusuw

    Odma mogła się przytkać, albo zawór odmy. Nie wiem jak jest w GTkach, ale w WRX jest taki zaworek jednokierunkowy wkręcony w kolektor ssący pod przepustnicą po prawej.
  15. qfinto

    WRX

    Na początku mojej obecności na forum też zadałem takie pytanie Nie podłącza się, zostaw luźny a końcówkę skieruj w dół. To jest chyba po to żeby brud się nie zbierał w okolicach metalowego silniczka który jest w plastikowej obudowie i jednocześnie żeby było odpowietrzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...