drZ Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Spalanie?? Ile nie nalejesz to Ci spali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 1) 2,0 SOHC to głos rozsądku - oszczędny, niezbyt dynamiczny ale najbardziej niezawodny wóz z gamy subaru ze zbliżonych lat Oszczędny (jak na Subaru oczywiście) tak - właśnie zrobiłem 350km, w miarę spokojnie, klima non-stop, ze średnim spalaniem 7.8-8.0 Może i niezbyt dynamiczny, ale daje radę. Żeby sprawnie wyprzedzać, trzeba często redukować do 3. i wtedy jest głośno. Niezawodny też - jak na razie do 145kkm jedynie jakieś pierdoły (gumki) w zawieszeniu plus (po raz pierwszy) tarcze z przodu. Klocki oczywiście częściej. Zaczęły mi huczeć łożyska w skrzyni, więc w najbliższym czasie czeka mnie wydatek, ale to podobno niestety wina złego użytkowania, czyli jazda na zbyt niskich obrotach. Kolejny minus = bolączka tego modelu, patrz niżej. Bardzo dobrze się prowadzi i z uwagi na dwumasowe koło zamachowe (!) oferuje wysoką kulturę w mieście (korki itd). Koło dwumasowe to akurat największy problem tego modelu/silnika. Typowe objawy usterki to specyficzne ćwierkanie na wolnych obrotach i przy lekkim dodaniu gazu/ruszaniu. Można z tym jeździć dość długo, ale w końcu pada. U mnie wymieniano na gwarancji przy ~70kkm, niedługo potem znowu zaczęło ćwierkać. Dla świętego spokoju wymieniłem przed wakacjami na jednomasowe. Wymienia się razem ze sprzęgłem. Koszt ok. 2kPLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Bardzo dobrze się prowadzi i z uwagi na dwumasowe koło zamachowe (!) oferuje wysoką kulturę w mieście (korki itd). Koło dwumasowe to akurat największy problem tego modelu/silnika. Typowe objawy usterki to specyficzne ćwierkanie na wolnych obrotach i przy lekkim dodaniu gazu/ruszaniu. Można z tym jeździć dość długo, ale w końcu pada. U mnie wymieniano na gwarancji przy ~70kkm, niedługo potem znowu zaczęło ćwierkać. Dla świętego spokoju wymieniłem przed wakacjami na jednomasowe. Wymienia się razem ze sprzęgłem. Koszt ok. 2kPLN. Cwierkanie sprzegla nie ma akurat nic do jego zuzycia, po prostu jest strasznie wkurzajace i tyle. Jak ktos jest np gluchy moze jezdzic z cwierkajacym tyle ile sprzeglo jest w stanie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ale to nie sprzęgło ćwierka, tylko właśnie dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Ale to nie sprzęgło ćwierka, tylko właśnie dwumasa Racja, chodzilo mi o to ze nie ma to nic wspolnego ze zuzyciem/ zniszczeniem kola zamachowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Dziękuję wszystkim kolegom za ciekawe i przede wszystkim pomocne w podjęciu decyzji wypowiedzi. Z kilku typów aut na ringu pozostały tylko dwa: oczywiście subaru legacy 2004-05r, 2.0 benzynka kombi oraz volvo v50 z roku 2004-05 z silnikiem diesla 2 litrowym o mocy 100kw. Co wy na to Panowie?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Dziękuję wszystkim kolegom za ciekawe i przede wszystkim pomocne w podjęciu decyzji wypowiedzi.Z kilku typów aut na ringu pozostały tylko dwa: oczywiście subaru legacy 2004-05r, 2.0 benzynka kombi oraz volvo v50 z roku 2004-05 z silnikiem diesla 2 litrowym o mocy 100kw. Co wy na to Panowie?????? Just up tu You! Volvo nie ma awd chyba i diesel to raczej nie benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegoonka Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Czy macie doswiadczenia z modelem 2.0R 165 KM i LPG? W ogole interesuje mnie czy zwiekszona moc wplywa bardzo negatywnie na zywotnosc tego modelu? Dzieks i pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegoonka Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Dla zainteresowanych watek LPG i 2.0R: viewtopic.php?f=23&t=152726&p=1582085&hilit=165+KM#p1582085 Nie udalo mi sie znalezc informaji nt zywotnosci tych silnikow. Gdzies obilo mi sie o uszy, ze w zwiazku z podwyzszona moca charakteryzuja sie wieksza zawodnoscia niz 2.0 137 KM. Zastanawiam sie nad modelem ze 165 KM i ciekawy jestem czy jest tak samo niezawodny jak ten ze 137 KM. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się