Skocz do zawartości

Opinie o Subaru Svx


Nindza

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem SVX'em. Bardzo fajny i wygodny krążownik. Skrzynie czasami potrafią się popsuć, ale w Warszawie jest wybitny specjalista który potrafi je naprawiać. Główną wadą SVX jest jego waga. To jest poprostu strasznie ciężka krowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie, w stanach wlasnie tak ludzie "naprawiaja" swoje automaty, skrzynia od WRX jest tansza niz remont. Pozniej poszukam jakies opisy takich projektow.

 

edit: Z ta tanioscia to moze troche przesadzilem, wsztsko zalezy od tego jak ktos jest dobry w szukaniu czesci na zlomach i ile pracy moze wykonac sam. Niektore czesci trzeba zmodyfikowac lub wykonac samemu.

Tutaj jest niezly opis swapu skrzyni: http://www.subaru-svx.net/forum/showthread.php?p=18796#post18796

foto lewarka w SVX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to do roku 93 była w tej skrzyni stosowana papierowa uszczelka. pod koniec 93 została ona zastąpiona metalową i te skrzynie juz się nie sypały.

Ogólnie po prostu się przegrzewała i ta uszczelka chyba nie wytrzymywała.

 

Być może można pojechac do jakiegos mechanika, ściągnąc sobie już metalową uszczelkę i ja na wszelki wypadek wymienić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien od ktorego rocznika, ale najnowsze svx mialy chlodnice oleju zakladana fabrycznie. Dlatego tez w nich skrzynie rzadko sie psuja. SVX bardzo mi sie podoba, odstrasza jedynie wysokie spalanie i koszty ubezpieczenia i podatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to do roku 93 była w tej skrzyni stosowana papierowa uszczelka. pod koniec 93 została ona zastąpiona metalową i te skrzynie juz się nie sypały.

Ogólnie po prostu się przegrzewała i ta uszczelka chyba nie wytrzymywała.

 

Być może można pojechac do jakiegos mechanika, ściągnąc sobie już metalową uszczelkę i ja na wszelki wypadek wymienić..

Problem z uszczelka byl zaaddressowany juz pod koniec 92go roku, ale uszczelka nie byla jedynym problemem, drugim problem to temperatura, Dlatego podjetych bylo wiele innych krokow aby zminimalizowac problem ( za durzo zeby mozna bylo je tu opisac) http://www.subarusvx.com/faq/transmission.html tutaj jest duzo wiecej detali nawet z konkretnymi numerami skrzyn, moja skrzynka byla wymieniona po 180000 KM na drubiej zrobilem juz 190000Km i jeszcz sie trzyma

 

Good Luck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...