Nindza Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Tak przegladam sobie od niedawna strony z samochodami, i zobaczyłem Svx. Czy ktos mógł by mi cos powiedzieć więcej o tym samochodzie. Słyszałem że ta szkrzynia która jest w tym samochodzie sie psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Jeździłem SVX'em. Bardzo fajny i wygodny krążownik. Skrzynie czasami potrafią się popsuć, ale w Warszawie jest wybitny specjalista który potrafi je naprawiać. Główną wadą SVX jest jego waga. To jest poprostu strasznie ciężka krowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Częsci blachaskie, oświetlenie, szyby są trudno dostepne w normalnej cenie. Uzywanych nie spotkalem, ale tez nie szukalem szczegolnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 A ile kosztuje taka naprawa szkynii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 To w jakiej cenie są te częśći ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Gdyby skrzynia byla do naprawy, to ja bym ja wymienil od razu na manualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Kuba, da się wstawić do SVXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Da sie, w stanach wlasnie tak ludzie "naprawiaja" swoje automaty, skrzynia od WRX jest tansza niz remont. Pozniej poszukam jakies opisy takich projektow. edit: Z ta tanioscia to moze troche przesadzilem, wsztsko zalezy od tego jak ktos jest dobry w szukaniu czesci na zlomach i ile pracy moze wykonac sam. Niektore czesci trzeba zmodyfikowac lub wykonac samemu. Tutaj jest niezly opis swapu skrzyni: http://www.subaru-svx.net/forum/showthread.php?p=18796#post18796 foto lewarka w SVX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 To troche roboty z tym jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Ale jaki fajny samochód się z tego robi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Hmm jak juz bym zdezydowac sie na kupno automata to nie przerabiał bym go na manuala , a po za tym on ma i tak wystarczająca moc w automacie żeby sprawnie sie poruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 wie kots moze czy w svx jest 4 biegowa ta automatyczna skrzynia biegów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 http://www.subarusvx.com/specs.html <--polecam poczytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 A może mi kots powiedzieć czemu tak skrzynia sie tak psuje co w niej jest nie tak i czy mozńa jakos zapobiec awarii skrzyni??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 O ile dobrze pamiętam to do roku 93 była w tej skrzyni stosowana papierowa uszczelka. pod koniec 93 została ona zastąpiona metalową i te skrzynie juz się nie sypały. Ogólnie po prostu się przegrzewała i ta uszczelka chyba nie wytrzymywała. Być może można pojechac do jakiegos mechanika, ściągnąc sobie już metalową uszczelkę i ja na wszelki wypadek wymienić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 e to spoko , a tak wogóle to jeżeli ta skrzynia sie przegrzewa to przydało by sie zamontowac chłodnice do niej wszytsko chyba powinno byc w porządku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 a wiecie cos na temat napędu jakto jest bo cos czytałem ale niewiem dokąłdnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Masz racje, sa nawet zestawy z chlodnica oleju do svx. Naped jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 w sumie tak jak tu słysze to przydało by sie kupic svx rocznik po 93 i załozyc chłodnice oleju i jeżdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Nie jestem pewien od ktorego rocznika, ale najnowsze svx mialy chlodnice oleju zakladana fabrycznie. Dlatego tez w nich skrzynie rzadko sie psuja. SVX bardzo mi sie podoba, odstrasza jedynie wysokie spalanie i koszty ubezpieczenia i podatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 spalanie nie jest takie ogromne jak sie zobaczy jako pojemnośc i że to automat. Ale za to jaki komfort jazdy i wogóle , tak msyle bo widziałem na niemickich stronach ze z 97 roku nie sa takie drogie te svx a w łądnym stanie sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Spalanie po miescie w granicach 16-18 l, przy cenie 1,30 EUR to troche robi, do tego roczny podatek 500 EUR plus ubezpieczenie w granicach 1200 EUR rocznie to troche za duzo, zostane przy Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nindza Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 w polsce raczej takich problemów niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulSVX Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 O ile dobrze pamiętam to do roku 93 była w tej skrzyni stosowana papierowa uszczelka. pod koniec 93 została ona zastąpiona metalową i te skrzynie juz się nie sypały.Ogólnie po prostu się przegrzewała i ta uszczelka chyba nie wytrzymywała. Być może można pojechac do jakiegos mechanika, ściągnąc sobie już metalową uszczelkę i ja na wszelki wypadek wymienić.. Problem z uszczelka byl zaaddressowany juz pod koniec 92go roku, ale uszczelka nie byla jedynym problemem, drugim problem to temperatura, Dlatego podjetych bylo wiele innych krokow aby zminimalizowac problem ( za durzo zeby mozna bylo je tu opisac) http://www.subarusvx.com/faq/transmission.html tutaj jest duzo wiecej detali nawet z konkretnymi numerami skrzyn, moja skrzynka byla wymieniona po 180000 KM na drubiej zrobilem juz 190000Km i jeszcz sie trzyma Good Luck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulSVX Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Hmm jak juz bym zdezydowac sie na kupno automata to nie przerabiał bym go na manuala , a po za tym on ma i tak wystarczająca moc w automacie żeby sprawnie sie poruszać. Zobacz tutaj http://www.smallcar.com/svx/5spdkit.htm Completny kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi