DerickB Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Odświeżam temat. Szukałem w wyszukiwarce, ale jest niewiele i same starocie. Czy ktoś robił w swoim Forku coś takiego? Ostatnio w 4T widziałem Forka ze świeżo zrobionym zabezpieczeniem i wyglądało to dobrze. Może właściciel się odezwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ja rozpoznawałem temat i opinie są bardzo różne. Postanowiłem zrobić to samemu, bo nikt nie poświęci tyle czasu co ja a nie wiadomo czy warsztat nie zamaluje miejsc które powinny być oczyszczone i przygotowane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 to może się dołączę ... i spytam tak ogólnie - czy warto Froka 2 generacji (XT z 2006) dodatkowo zabezpieczać antykorozyjnie ? nie tylko podwozie (to rzeczywiście można by samemu ... kanał w garażu mam, może i miło by było podłubac - tylko ktoś musiał by poradzić co i jak ;-) ale co z resztą ? czy trzeba coś "wtryskiwać" w profile ? ponoć są firmy które takie zabezpieczenia robią kompleksowo (rozbierają od środka auto, tapicerka, fotele itp ...) tylko czy warto - zakładając ambitne plany używania forka przez następne 10 lat ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ponoć są firmy które takie zabezpieczenia robią kompleksowo (rozbierają od środka auto, tapicerka, fotele itp ...) tylko czy warto - taki rozmach w Twoim wypadku to przesada, jeżeli nie masz ubytków w fabrycznej konserwacji podłogi to wystarczy solidne umycie i położenie dobrego środka + ew profile zamknięte. Zabezpieczenia fabryczne są coraz gorszej jakości imho, tzn robione wg zamysły największych oszczędności i po kilku latach warto tam zerknąć przy tak długim planie eksploatacji auta. Tak czy inaczej to robota na lato kiedy spokojnie 3dni będzie to mogło schnąć w temp >10-15* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 dzięki za radę ... tylko co masz na myśli pisząc "dobry środek" ? ;-) nie znam się kompletnie ... no i kwestia ubytków ... z tego co zaglądałem pod autem to trochę rudej już tam siedzi - chyba powierzchniowo w miejscach obić od kamieni itp. ale jest ... I jeszcze jedno - pisząc "+ew. profile zamknięte" masz na myśli tylko to co jest dostępne od spodu bez rozbierania czegokolwiek w aucie ? czy coś więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Do profili zamkniętych są korki, trzeba je wyciągnąć i długą rurką zalewać profil powoli ją wyciągając - coś jak pianka do kanałów wentylacyjnych/klimy Środków jest dużo, tak naprawdę to zdecydowana większość to to samo tylko inaczej się nazywa, ważne żeby był to środek pozostawiający elastyczną powłokę, marka mniej ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ważne żeby był to środek pozostawiający elastyczną powłokę, marka mniej ważna. Może jednak da radę coś polecić. Ja chyba jednak też to sam zrobie. Ostatnio coraz więcej sam dłubie przy aucie. Belkę tylną mam do wymiany tak ją rudy zjadł ( ale tego sam nie wymienie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycho Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja wszystkie swoje auta oddawałem na 2 dni do gościa w Radomiu. Z tego co wiem, jeśli chodzi o podwozie to czyścił z rdzy, malował farbą podkładową, a później nakładał tzw. baranek z puszki pistoletem. Sposób może trochę "domowy" ale na kilka lat zawsze był spokój od rdzy. Gdybym miał kanał to sam bym tak robił w moich autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycho Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja wszystkie swoje auta oddawałem na 2 dni do gościa w Radomiu. Z tego co wiem, jeśli chodzi o podwozie to czyścił z rdzy, malował farbą podkładową, a później nakładał tzw. baranek z puszki pistoletem. Sposób może trochę "domowy" ale na kilka lat zawsze był spokój od rdzy. Gdybym miał kanał to sam bym tak robił w moich autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycho Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja wszystkie swoje auta oddawałem na 2 dni do gościa w Radomiu. Z tego co wiem, jeśli chodzi o podwozie to czyścił z rdzy, malował farbą podkładową, a później nakładał tzw. baranek z puszki pistoletem. Sposób może trochę "domowy" ale na kilka lat zawsze był spokój od rdzy. Gdybym miał kanał to sam bym tak robił w moich autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycho Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Ja wszystkie swoje auta oddawałem na 2 dni do gościa w Radomiu. Z tego co wiem, jeśli chodzi o podwozie to czyścił z rdzy, malował farbą podkładową, a później nakładał tzw. baranek z puszki pistoletem. Sposób może trochę "domowy" ale na kilka lat zawsze był spokój od rdzy. Gdybym miał kanał to sam bym tak robił w moich autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ile tych postów :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się