bubik Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 witam kolegów! dylemat o tyle istotny bo przydarzył się w trasie - tak na szybko opis: nagły wzrost temperatury, zjazd z trasy pod otwarty jeszcze zakład, test co2 nic nie wykrył, olej bez wody, dolali płynu twierdząc że za mało i w dalej w drodze już ok. Przejechałem ok 800 km na autostradzie temperatura utrzymywała się stała wskazówka na połowie, przy jeździe w korku rosła właczyłem nagrzewnicę na max ciepło to spadła, po zjeżdzie z autostrady do miasta znów wskazówka temp na maxa ta sama historia. oględziny na zimnym silniku - zbiorniczek wyrównawczy powyżej max, chłodnica po odkręceniu korka nie widzę cieczy. po odpaleniu w zbiorniczku lecą bąbelki. cóż to może być mam nadzieję że nie uszczelka,tylko zapowietrzony układ. Proszę o pomoc i z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 mam nadzieję że nie uszczelka jeżeli nie masz gazu, to ewidentnie uszczelka :roll: Ciekawe bo wolny ssak Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 tylko zapowietrzony układ A od czego się sam zapowietrzył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo11 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 miałem takie same objawy w swoim forku i pierwsze ci to termostat wymieniony i zrobiony test na co2 i wyszło ze to nie uszczelka i nie termostat więc pompa wody może jeszcze być niewydolna pompa wody ale po wymianie problem dalej pozostał więc jeszcze jeden test na co2 i płyn się zabarwił na żółto więc teraz jestem w trakcie nymiany uszczelki .więc dlatego myśle że masz ten sam problem ale jeśli masz gaz to jeszcze sprawdź reduktor . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 A może po prostu chłodnica zasyfiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 bubik, ja miałem podobne objawy w zeszłym roku po przejechaniu w trasie 700 km. Jedyna różnica taka, że od razu zaczął mi lecieć biały dym z rury wydechowej, jak z lokomotywy :| W każdym razie puszczała uszczelka pod głowicą i płyn chłodniczy się spalał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubik Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 zapomniałem dodać że wolny ssak z LPG. No nic mi nie pozostaje jak dojechać do Polski bo obecnie w Paryżu to mechanika nie bardzo uświadczę ;-) staję co 200 km i odlewam płyn z zbiorniczka wyrównawczego , potem postój i dolewka do chłodnicy i myslę że się doczłapię... dzięki za wszystkie sugestie/pomoc. może ktoś miał coś takiego kto ma forka z gazowanego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 wyłącz lpg. Jeżeli to reduktor to przestanie gaz wywalać w układ chłodzący Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubik Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 uffff i forek dowiózl mnie i rodzinke do domu, ciśnienie trochę zeszlo (la laweta z le france do najtańszych opcji nie należy zapewne), jutro gdzies do doktorka (tu problem bo okolica moja subarakami nie stoi a przydałoby się dobrze zdiagnozować to zjawisko przez kogoś ogarniającego forysie, aby wykluczyc niepotrzebne wymiany termostatow, chłodnic, itp - prosze o helpa). Mam nadzieję że to nie UPG tylko coś innego.... objawow typu olej w wodzie, woda w oleju, siwy dym itp nie ma, powtórny test na co2 pokaże też czy to spaliny. Enyłej - dziękuje kolegom /koleżankom za pomoc i sugestie, no i cdn.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 uffff i forek dowiózl mnie i rodzinke do domu I niech mi ktoś powie, że forki nie są super samochodami. Nawet jak boli to dojeżdżają do celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A od czego się sam zapowietrzył ? gdy ubędzie płynu to może zassać powietrze z plastikowego zbiorniczka. Powoli to powoli ale płyn odparowuje. I jeszcze nie wiadomo czym był zalany. bubik, Jeśli pilnowałeś poziomu płynu i nie wystąpił w/w przypadek to licz się raczej z UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubik Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Auto odprowadzone do lekarza, wczoraj siwy dym z rury, podczas jazdy 80-90 km/h zupełnie niewidoczny w lusterkach, dojechałem ostatni etap podroży tj 90 km, przegazowałem pod domem, również biało więc nie sądzę że to para wodna , dziś po drodze do mechanika ok 20 km dymu brak (fakt że tempo znów pks-owe, żeby nie katować forka).... obstawiam jednak UPG i czekam na werdykt..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się