Skocz do zawartości

Subaru Wrx


adam1980

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy.

W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu.

Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą.

Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej :) poza tym olej naprawdę może się zapalić

...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy.

W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu.

Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą.

Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej :) poza tym olej naprawdę może się zapalić

...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka :)

troche cię poniosło srubek jest znacznie więcej :shock: nie wspominając o uszczeleczkach pod każdą z nich a tak na marginesie bez przechylenia na jedną bądź drugą stronę auta się nie obejdzie ,chyba ,że koś chce maniane odpierdzielić (grama oleju tam nie może być inaczej lipa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy.

W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu.

Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą.

Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej :) poza tym olej naprawdę może się zapalić

...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka :)

troche Cię poniosło srubek jest znacznie więcej :shock: nie wspominając o uszczeleczkach pod każdą z nich a tak na marginesie bez przechylenia na jedną bądź drugą stronę auta się nie obejdzie ,chyba ,że koś chce maniane odpierdzielić (grama oleju tam nie może być inaczej lipa)

Jak wymieniałem to miałem spory ubytek więc olej nie uciekał. O to chodzi z tym przechyleniem?

W GC są 3 śruby z uszczelniaczem! W GD nie wiem jak to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADK90, Musisz jeszcze odłączyć kable W/N chyba że masz osobne cewki to musisz je odkręcić.Filozofii żadnej z tym niema wystarczy tylko popatrzeć,odkręcić i wyciągnąć.W 2h spokojnie powinieneś się obrobić,no może w 3 jak na pierwszy raz,pamiętaj tylko o tym że jak będziesz kładł nową uszczelkę to nie może być grama oleju na powierzchni gdzie ona przylega bo się nie przyklei i za jakiś czas znowu zacznie cieknąć (i stąd ten przechył :) ) ,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki wiem jak zmieniac tylko nigdy nie robilem tego w boxerze. Dlatego wole sie upewnic co mnie moze czekac przed tym zadaniem. chodzilo mi raczej o samo wyciagniecie dekla z silnika na zewnatrz czy nie bedzie mi cos zawadzalo w sensie buda czy tez walki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...