adam1980 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witajcie. Nie dawno zmieniłem auto na wrx-a z 2001 roku. Niestety od jakiegoś czasu czuje intensywny zapach spalonego oleju w kabinie. Czy moze to być jakaś grubsza sprawa ? Co może być przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Może się lać olej gdzieś na wydech więc lepiej zobacz by pożaru nie było, nie ma co gdybać najpierw zobacz czy nie ma wycieków nigdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1980 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Rozumiem będe nie długo robił rozrząd więc zerkne skąd to sie bierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Pewnie spod uszczelki dekla zaworów na wydech kapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1980 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 ok dzięki ciekawy jestem ile będzie mnie kosztować naprawa tego i czy mozna jeszcze pojeździć bez naprawy jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Otwórz mache i popatrz skąd leci. Jesli wali ci w kabinie to znaczy że olej leci na wydech a to może się skończyć wiesz jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 zacznij od dekla głowicy (tej od strony pasażera) to taka przypadłość szuwarków .na zimnym silniku wsadź łapsko i wymacaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1980 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 spoko dzięki w dzień zobacze co jest grane pewnie to sporo roboty będzie z wymianą ? Silnik ma już troche przejechane więc takie rzeczy sa normą pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy. W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu. Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą. Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej poza tym olej naprawdę może się zapalić ...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1980 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Ok dzięki tynek jeśli to będzie to to nie bedzie to wielka robota. Dobrze że to nie z wydechu śmierdzi bo to juz powazniejszy problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy. W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu. Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą. Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej poza tym olej naprawdę może się zapalić ...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka troche cię poniosło srubek jest znacznie więcej :shock: nie wspominając o uszczeleczkach pod każdą z nich a tak na marginesie bez przechylenia na jedną bądź drugą stronę auta się nie obejdzie ,chyba ,że koś chce maniane odpierdzielić (grama oleju tam nie może być inaczej lipa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Wymiana uszczelki to odkręcenie 3 śrub (tyle mam w GC) wyczyszczenie dekla, ułożenie uszczelki i składamy. W każdym aucie taka uszczelka puszcza po pewnym przebiegu. Za uszczelkę płaciłem chyba 30zł, kup oryginalną w ASO chyba że ktoś może polecić trwalszą. Z wymianą nie zwlekaj, szkoda marnować olej poza tym olej naprawdę może się zapalić ...przerabiałem to w trabancie :/ Gaśnica kosztuje tyle co uszczelka troche Cię poniosło srubek jest znacznie więcej :shock: nie wspominając o uszczeleczkach pod każdą z nich a tak na marginesie bez przechylenia na jedną bądź drugą stronę auta się nie obejdzie ,chyba ,że koś chce maniane odpierdzielić (grama oleju tam nie może być inaczej lipa) Jak wymieniałem to miałem spory ubytek więc olej nie uciekał. O to chodzi z tym przechyleniem? W GC są 3 śruby z uszczelniaczem! W GD nie wiem jak to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 W gc n/a jest 3 śruby w starszych typach silników w wrx-ie jest 8 bo inne dekle :wink: Z przechyleniem chodzi o odkręcenie poduszek silnika i podniesieniem go trochę w celu wyciągnięcia dekli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 bujak27, a powiedz czy trzeba cos jeszcze domontowac aby ten dekiiel wyciagnac? Skrzynia pusci silnik aby go podniesc i ile trzeba go podwyzyc? Czeka mnie taka operacja niedlugo i wole wiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 ADK90, Musisz jeszcze odłączyć kable W/N chyba że masz osobne cewki to musisz je odkręcić.Filozofii żadnej z tym niema wystarczy tylko popatrzeć,odkręcić i wyciągnąć.W 2h spokojnie powinieneś się obrobić,no może w 3 jak na pierwszy raz,pamiętaj tylko o tym że jak będziesz kładł nową uszczelkę to nie może być grama oleju na powierzchni gdzie ona przylega bo się nie przyklei i za jakiś czas znowu zacznie cieknąć (i stąd ten przechył ) ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Uszczelki wiem jak zmieniac tylko nigdy nie robilem tego w boxerze. Dlatego wole sie upewnic co mnie moze czekac przed tym zadaniem. chodzilo mi raczej o samo wyciagniecie dekla z silnika na zewnatrz czy nie bedzie mi cos zawadzalo w sensie buda czy tez walki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się