Skocz do zawartości

czyszczenie filtra


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawowy zestaw do czyszczenia najtańszy chyba oferuje Jacky 50zł za komplet płyn + olejek.

Zdejmujesz gąbczaka polewasz letnią wodą, miękkim pędzelkiem nanosisz płyn odczekać jakieś 5min opłukujesz wodą (będzie czarno :)) i powtarzasz sekwencje (aż przestanie być czarno) na konieć z odległości 30cm nanosisz odrobine olejku( nie za dużo), przy naszych warunkach drogowych czyszcze przy każdej wymianie oleju co 6 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze dac mi ktos praktyczna rade jak wyczyscic gabkowy filt powietrza i jakiego srodka do tego uzyc... :wink:

 

Najpierw podwijasz rękawy coby ich nie zamoczyć i ostrożnie wkładasz rękę do akwarium, uważając cały czas na piranie. :wink:

 

Aaaaa... powietrza powiadasz, ja filtruje tylko wode. :D O kurcze to nie to forum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy naprawde nie macie nic lepszego do roboty ?!?
:evil:

 

Owszem mamy. Jednak najważniejsze jest.... pomóc potrzebującemu.

Jak coś nie pasi, to się więcej nie szczeń.......nie koć......kurde....nie proś.

 

Siwy zbuldożerowany........zbulwerszony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SŁoneczny Krzysiu

nei denerwuj się...dostałeś odpowiedż na początku to dalej mozemy sobie pożartować.

Mycie takie cuda jak filterek jest banalnie proste...ja wlewam (jak w

instrukcji ) szajs do korytka zrobionego z folii aluminiowej i go taplam

grając w TOCA RACING...jestem na poziomie TOCA Champinship

Potem płukam i tak robię dwa razy z rzedu syklicznie.

Potem niech sobie sam wysycha do rańca...bo robie takie zabiegi

odwrotnie do lekarzy...wieczorkiem

Rano wstanę i psiuknę olejkiem od zewnątrz (też jest w instrukcji nawet

Jacky a w takich KN/JR to normalnei jakby samo czytanie myje :D )

I potem neich sobie postoi swobodnie i nasiąknie.

Potem wycieram (to już mój patent własny) troche szmateczką i

zakłądam i upalam SUBARAKA.Tak samo robiłemz VECTRA tylko gorzej upalałem...z wiadomej przyczyny braku mocy do upalania. :D

RObię to co 5 tys bo syf mamy na ulicach straszny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink: hehe, sorrki... troche porostu zly jestem... dbal o te pudeleczko jak moge a ono i tak sie psuje... :cry: mam nadzieje ze niedlugo wroci do formy :twisted: . A co do podpowiedzi na forum... sa smieszne :lol: tylko akurat troche mi nie do smiechu... mam i tak kupe wydatkow na glowie i bez tych wizyt w serwisie :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli moge dorzucic swoje 3 grosze to zdemontuj stozek - mysle, ze poprawia sie osiagi... jak na to co widze to on dostaje cieple powietrze z silnika

 

BTW takie skrzywienie ma od dziecka czy to nabyte :? :wink: :twisted:

 

LEGANDA: BTW = przy okazji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink: hehe, sorrki... troche porostu zly jestem... dbal o te pudeleczko jak moge a ono i tak sie psuje... :cry: mam nadzieje ze niedlugo wroci do formy :twisted: . A co do podpowiedzi na forum... sa smieszne :lol: tylko akurat troche mi nie do smiechu... mam i tak kupe wydatkow na glowie i bez tych wizyt w serwisie :?

Może zamiast czyścić to coś :roll: założysz oryginalną puszkę i włożysz do środka wkładkę o lepszym przepływie? Wiem, że nie będzie pufać :wink: ale jeśli nie zrobisz zimnego dolotu, nie odgrodzisz stożka od komory silnika, to pogarszasz sobie parametry pracy. Dodatkowo, ten stożek nie mieści ci się, jest zgięty co oznacza, że dużo syfu może wpadać do środka - niedobrze dla przepływomierza, niedobrze ogólnie :roll:

 

Mała podpowiedź:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko juz kupilem z tym wynalazkiem... od paczatku mi sie to nie podobalo... ale poprzedni wlasciciel nie mial oryginalnego... :x jak ktos ma do sprzedania za rozsadne pieniadze stockowy filtr to ja bardzo chetnie za rozsadne pieniadze kupie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli moge dorzucic swoje 3 grosze to zdemontuj stozek - mysle, ze poprawia sie osiagi... jak na to co widze to on dostaje cieple powietrze z silnika

W autach z intercoolerem to nie ma specjalnego znaczenia. Calkiem niedawno jeden z tunerow robil porownania na dyno i wyszlo, ze najlepszy jest najkrotszy wlot a nie dluzszy ale za to "zimny". Roznica temperatur tez nie jest az taka duza jak auto jedzie jak by sie niektorym wydawalo. Takze dac sobie spokoj z obudowami i cold air intake a zakladac takie by rury byly najkrotsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafał mimo wszystko lepiej żeby jednak auto nie zasysało powietrza znad turbiny. Szczególnie w autach ze szczególnie duzą temperatura pod maską.

Testy byly robione na STi USA, trudno o goretszy pod maska.

To jest kwestia dwoch wykluczajacych sie rzeczy:

 

1. chlodniejszego powietrza

2. jak najkrotszego dolotu

 

Z tych dwoch lepiej skrocic dolot niz sie martwic o temperature.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...