Skocz do zawartości

Zawias gwintowany w Forku


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

Mam u siebie Teina - w SF5 - jest opuszczony blizej ziemi - i jest mi z tym bardzo dobrze - odpukać - na razie nic nie wylało - ale fakt, że jeden amor reklamowałem po 7 miesiacach - wrocil naprawiony. Od tamtej pory cisza.

 

Auto dużo lepiej się prowadzi - jest nieco twardsze od serii w najmiększym ustawieniu - ale ładnie wybiera, brakuje mu czasem szybkości na większym wyrypie. U mnei wrażenia większej sztywności powoduje dodatkowo poliuretan. Mimo wszsytko jest to wskazana modyfikacja dla bardziej dynamicznie przemieszczających się.

 

Alternatywą jest zawias z Sti - tak jak ma u siebie Grzesiek 67 - i jest bardzo zadowlony - po tym jak mu wylal tein.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Chciałbym się zapytać użytkowników Teina SS w Forku:

Czy podnosicie na zimę prześwit na gwincie ?

Ile można podnieść ? Czy są tego jakieś konsekwencje dla trwałości zawieszenia ?

Jak się jeździ ?

ja nie podnosiłem nigdy, czy są jakieś konsekwencje dla trwałości, to nie wiem, ale właściwości jezdne na pewno będą gorsze...

 

Mam u siebie Teina - w SF5 - jest opuszczony blizej ziemi - i jest mi z tym bardzo dobrze - odpukać - na razie nic nie wylało - ale fakt, że jeden amor reklamowałem po 7 miesiacach - wrocil naprawiony. Od tamtej pory cisza.
u mnie - odpukać - cisza od samego początku, czyli od 3 lat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anakinsky,

Teraz, kiedy zima, zaspy itp. korci mnie, żeby podnieść go tak powiedzmy na wysokość serii. Na obniżonym ciężko mi się jeździ po zaspach - szoruje od spodu downpipem, na którym mam bandaż i się o niego boje.

 

Zdaje sobie sprawę, że spadną właściwości drogowe, ale powinny wzrosnąć właściwości terenowe.

Moje pytanie było spowodowane troską, czy ruszając gwint , nie skrócę żywota amortyzatorów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę, że spadną właściwości drogowe, ale powinny wzrosnąć właściwości terenowe. Moje pytanie było spowodowane troską, czy ruszając gwint , nie skrócę żywota amortyzatorów ?

chyba po to masz regulacje, abyś mógł z niej korzystać i amor powinien być przystosowany do pracy w całym dostępnym zakresie regulacji ... ale ja się nie znam .. nie wiem ... zadzwoń do "serwisu" i zapytaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...