Rafcio78 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?: W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ...i czy Dyrekcja przewiduje akcje wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?: W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a... wątpię żebyś uzyskał jakieś wiążące info, jakby tak było to ludzie by czekali na auta z tym silnikiem z ewentualnym zakupem, podobnie jest z powrotem turbo, jest mowa że kiedyś może wrócą do UE, ale kiedy to nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 wątpię żebyś uzyskał jakieś wiążące info Lepiej spróbować i żałować, że się nie udało, niż nie spróbować i żałować, że się nie spróbowało :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ...i czy Dyrekcja przewiduje akcje wymiany? ...i czy obejmie ta akcja również US-spece :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 13 Stycznia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru Do tej pory nie przedstawiono nam takich planów, więc - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?: W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a... a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-) jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-) Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru Do tej pory nie przedstawiono nam takich planów, więc - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie. Pozdrowienia Cóż, szkoda Ale dziękuję za odpowiedź i również pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-) jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-) Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 -> Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-) sfaragdas, moglbys troche wyjasnic co miales na mysli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-) jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-) Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 -> Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-) Nie jesteś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-) Wyjąłeś mi to z ust przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie. Zdecydowanie smutna wiadomość Liczyłem, że teraz to już rzut beretem do nowych silników z bezpośrednim wtryskiem. W latach 2003-2005 wydawało się, że Subaru zmniejszyło dystans jaki dzielił je od innych, bardziej popularnych producentów. Wydawało się, że w ciągu kilku lat nadrobią zaległości i jakąś petardą wszystkich zaskoczą. Stało się niestety troszkę inaczej. Owszem, pojawił się Boxer-Diesel, ale to za mało. To wszystko oczywiście tylko moje zdanie Skrzynie dwusprzęgłowe stają się powszechne, dostępne i coraz tańsze, do tego udane konstrukcje silników z bezpośrednim wtryskiem, niejednokrotnie wspomagane przez turbo (a coraz powszechniej przez kompresory), a na dokładkę coraz bardziej zaawansowane systemy typu automatycznego parkowania itp ułatwiające jazdę samochodem. Gdzie wobec tej techniki jest Subaru ? No chyba, że mają już coś lepszego niż bezpośredni wtrysk i zamierzają właśnie odpalić wspomnianą wyżej petardę zaskakując cały świat. Chciałbym w to wierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Chyba nie jest jednak tak źle jak piszesz. Przyszłość to CVT i zwyczajne automaty. DSG to wynalazek, który się przyjął w UE tylko dlatego, ze jest tani i działa z dieslami. CVT to znacznie lepsze rozwiązanie a z czasem dystans będzie się powiększał. Wtrysk bezpośredni ma być lada moment w subaru. Tak samo hybrydy. Ja tam wole miedz technologie parę lat później ale dopracowana i sprawdzona. Nie zapominaj tez, ze dopiero niedawno konkurencja zaczęła doganiać subaru jeżeli chodzi o napędy 4x4. Co do elektroniki to automatyczne podjeżdżanie / hamowanie, rozpoznawanie pieszych przez kamery itp jest już testowane - można zobaczyć filmy na YT z demonstracji. Jednak mimo to subaru na rynku UE po prostu ma dziury w ofercie. A wystarczyło by przygotować auta z klocków, które już są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 W calosci wyglada naprawde ladnie, jak ten nowy Hundai coupe Rozwalilo mnie osobiscie mocowanie akumulatora, ci Japonczycy to maja poczucie humoru http://speedhunters.com/archive/2012/01/25/car-feature-gt-gt-subaru-brz-sti-concept.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Rozwalilo mnie osobiscie mocowanie akumulatora, ci Japonczycy to maja poczucie humoru Jest rewelacyjne, chcę takie :!: I jeszcze taki STi start button 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się