loser Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Pytałem Googla, ale mieszał się w odpowiedziach, w związku z tym zapytuję szanownych forumowiczów... Czy tylne zawieszenie Wagona WRX z 2001 r. można poprawić sprężynami i stabilizatorami z sedana WRX? Z tego co wynalazłem, są sztywniejsze / grubsze (17 i 20 mm). Będą pasowały P&P, czy będzie rzeźba? Według tego (przypisy na dole) teoretycznie da radę - http://www.whiteline.com.au/product_det ... mber=BSF12 A może trzeba szukać np. z późniejszego Wagona? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jeśli zawieszenie tylne w WRX jest takie same (mocowania) jak w GX, to z sedana do kombi sprężyny nie podejdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 ... stabilizator warto wymienić, bo w kombi masz z tyłu cieniutki 17mm ... polecam poszukać z STI 20mm ;-) albo coś "nieseryjnego" grubszego 21 albo 22mm :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jeszcze nie mierzyłem, ale sobie tak wymyśliłem ;-) W sieci jest wiele sprzecznych informacji. Niektóre źródła podają, że Bug Wagon miał z tyłu 17, inne, że 20 mm. Na jakiejś radykalnej poprawie mi nie zależy, bo sprzęt nie do upalania, ale skoro jest szansa, by poprawić coś za przysłowiowe grosze i kilka godzin w garażu, to dlaczego nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jeszcze nie mierzyłem, ale sobie tak wymyśliłem W sieci jest wiele sprzecznych informacji. Niektóre źródła podają, że Bug Wagon miał z tyłu 17, inne, że 20 mm. http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ z tyłu jest 17mm a z przodu 20mm (przynajmniej mój wrx tak miał) ja u siebie wymieniłem na 20mm z STi'03 (przód i tył) i jest odczuwalnie lepiej, (łączniki zostawiłem OEM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Grubszy stabilizator na tyle = większy rogal 8) Ze sprężynami nie kombinuj, a jak już to 4 sztuki z jednego miotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ze sprężynami nie kombinuj, a jak już to 4 sztuki z jednego miotu najlepiej z kpl STI razem z amortyzatorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Ze sprężynami nie kombinuj, a jak już to 4 sztuki z jednego miotu najlepiej z kpl STI razem z amortyzatorami i 6MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 najlepiej z kpl STI razem z amortyzatorami No tak, bo jak dasz sztywny stab i zostawisz względnie miękką resztę to przyczepności może ubyć.-NIerówność pod jednym kołem poskutkuje odciążeniem drugiego=podskakiwanie całej osi. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się