buhhu Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Witam, czy ktoś z Was zakładał albo zna kogoś kto zakładał( ) wysoki wlot do Dziadka ? Podchodzi P&P od którejś wersji czy jest dużo "rzeźby" ? Ewentualnie gtkowy/wrxowy niski ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
wąż Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 mi bardziej podoba się tak jak jest, ale wiadomo kwestia gustu i koncepcji Link to comment Share on other sites More sharing options...
buhhu Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 mi bardziej podoba się tak jak jest, ale wiadomo kwestia gustu i koncepcji Znając to forum to zaraz się zrobi "ciężka" dyskusja na temat który ładniejszy i że wysoki wlot do Dziadka to profanacja Ja chcę tylko wiedzieć jak łatwo/ciężko to "podchodzi" do Antyka i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Chudy- Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Podłączam się do pytania buhhu bo sam też kiedyś nad tym myślałem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Pomijając fakt, po co komu wlot powietrza przy wodnym intercoolerze... to śmiało można napisać, że nie podchodzi - inne przetłoczenie na masce, więc jak ktoś zacznie kombinować, to rzeźba będzie okrutna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 to rzeźba będzie okrutna. Liczy się efekt końcowy :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buhhu Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 Tutaj mam przykład (chyba) od przedlifotwego Gtka: Nie wygląda na rzeźbę ale może ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Jeśli chcesz "nałożyć" na maskę kurnik od sti, nie ma sprawy, ale jeśli chcesz, żeby wyglądało jak z fabryki, trzeba mieć maskę od sti i wyciąć z niej przetłoczenie z naddatkiem i przykleić do odpowiednio wyciętej maski od legaca. Piszę przykleić, bo legac ma maskę stalową, a sti alu. Klejone są karoserie alu-stal. Więc trzeba taki klej! Potem trochę szpachli, lakierowanie i gotowe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIFF Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 ale że po co? Dla stylu? Bo poza tym nic ci to nie da :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now