Spokojny Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Takiego tematu to jeszcze chyba nie było. Otóż mówiąc wprost - rura mi przegniła Rura wlewu paliwa została zaatakowana przez rudą zarówno od zewnątrz jak i od wewnątrz Trzeba więc rurę wymienić. Pytam się więc, czy rura od s-T i rura od XT (X) wykazują dostateczne podobieństwo aby można je było stosować zamiennie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gendziu Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Nie powiem ci o wlewach, ale powiem cos o przegnitym wlewie umnie. Z mojego doswiadczenia powiem ci zebys wymienil ja szybko, u mnie bylo podobnie, i mialem duze problemy z poprawnym dzialaniem antyka na PB. Mam LPG i jezdzilem normlanie, na PB byl dramat. Szukalem wszedzie roznych usterek, na koncu sprawdzilem bak i wlew, przegnity wlew, w baku rdza z benzyna i deszczowka, a we filtrze paliwa festiwal rudej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spokojny Posted November 5, 2011 Author Share Posted November 5, 2011 O widzisz, czyli nie pierwszy to przypadek. Póki co Forek wisi u mechanika i powisi jeszcze miesiąc więc czas mam. Zaczynam szukanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Miałem taki sam problem w Previi. Rura nie do zdobycia, więc pozostało coś wykombinować. Wyciąłem skorodowany odcinek, wstawiłem w to miejsce wąż o odpowiedniej grubości i odporności na benzynę. Zacisnąłem podwójnymi cybantami zabezpieczonymi smarem silikonowym (nie mylić z silikonem) Odtworzyłem nawet rurkę do odpowietrzenia. Działało to wszystko elegancko. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
opp sport Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Do Subaru taką rurę można kupic,niestety trzeba poczekac. Do Outbacka 97 rok placiłem ok.600 zł. Wazne jest aby z taką dziurawą rurką nie jeździc naleci wody do zbiornika który zacznie korodowac od środka. Skończy się wymiana pompy i zbiornika :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spokojny Posted November 6, 2011 Author Share Posted November 6, 2011 Forek stoi unieruchomiony tak czy owak, więc nie ma niebezpieczeństwa. Rura z zewnątrz wygląda jak element Titanica wyciągnięty po 100 latach - ruda aż kapie na całej długości. Nie ma mowy o podcinaniu i sztukowaniu. Nie ma też mowy o płaceniu 600 PLNów za kawałek rurki. Ździerstwo, granda i skandal!!! Pora obdzwonić dostawców części używanych - szrotów czyli :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted November 6, 2011 Share Posted November 6, 2011 Jak się o mojego forka pytałem to mówili tez coś koło 600... :roll: Swoją drogą to mega pomysł wsadzić do takiej fury kawałek niezabezpieczonej rury Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit87 Posted July 13, 2013 Share Posted July 13, 2013 Witam mi też ruda zjadła rurę wlewu paliwa masakra. Macie sprawdzone szroty gdzie mogę dostac ową rurę do legacy II 94r. 2.0 sedan ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qóba Posted October 12, 2018 Share Posted October 12, 2018 Odgrzewam kotleta W Foresterze I rodziców, który dostał dożywocie w rodzinie pojawił się problem z skorodowaną rurą. Czy ktoś z Was orientuje się gdzie mogę taką rurę kupić? Czy może lepiej jakoś ją naprawić i wzmocnić? Na Allegro widzę jedną sztukę, ale też już trochę podrdzewiałą.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yaro Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Na fb ktoś ogłaszał się i była super ... przerabiałem ostatnio temat i do sturbo wsadziłem rurę z Xt ale niestety nie pasowała p&p . Jak coś dzwoń Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now