Skocz do zawartości

IC STi w s-Turbo


Spokojny

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do zamontowania w forku mym IC od STi. Jakiś czas temu montowany był IC od WRX i trzeba było trochę kombinować aby go zamontować. Ponieważ nie ja to robiłem a jestem mechanicznym laikiem, pytam w jaki sposób (najlepszy sposóB) podejść do tematu.

Za wszelkie podpowiedzi wdzięczny będę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojny,

 

zień dobry Pan ;-)

 

Zero druta trzeba, elegancko podchodzi, nawet z przednią rozpórką.

 

silnikqp.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Jedyny problem to zachowanie oryginalnego DV (oryginalnego w stosunku do IC, a więc z STi) i puszczenie tej grubej rury pod spodem :-) Ale da się to również ładnie zrobić. Najlepiej zaopatrzyć się w komplet orurowania SAMCO dedykowanego do STi. Tak było robione u mnie w każdym razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz,

 

Grande gracias za owe info. Mam IC razem z rurami wymontowany z pewnego angielskiego bug'a, więc zobaczy się ile tych dodatkowych rurów trzeba będzie mieć :)

U mnie rozpórka wyprofilowana jest w stronę ściany grodziowej, a nie jak u Ciebie w stronę komory silnika. Jednak to nie powinno być chyba problemem.

 

p.s. Ładna kablologia u Ciebie. Jak patrzę na swoją, to mnie żałość ogarnia i nerw nawet łapie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Ładna kablologia u Ciebie. Jak patrzę na swoją, to mnie żałość ogarnia i nerw nawet łapie :oops:

 

Nie mów takich brzydkich rzeczy.

 

:mrgreen:

 

Tak się głośno zastanawiam, czy ta rozpórka wyprofilowana w stronę kabiny nie będzie trochę wadzić...nie wiem, myślę głośna (cicho nie potrafię) :roll: :wink:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grande gracias za owe info. Mam IC razem z rurami wymontowany z pewnego angielskiego bug'a, więc zobaczy się ile tych dodatkowych rurów trzeba będzie mieć :)

U mnie rozpórka wyprofilowana jest w stronę ściany grodziowej, a nie jak u Ciebie w stronę komory silnika. Jednak to nie powinno być chyba problemem.

 

Rozpórkę można obrócić,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi to dość prosto i logicznie :wink:

 

Wszystko co brzmi prosto i logicznie jest...akademickie (tzn. w ogólności tak, w szczególności nie) :mrgreen:

 

Po polsku - nie każdą rozpórkę da się obrócić.

 

Nie ma co jednak gdybać i piętrzyć teoretycznych problemów, cza zacząć robić i zobaczyć, jak w praniu wychodzi :wink:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz tylko przerobic mocowania - jezeli nie masz razem z IC.

 

Jak siekla zakladal taki IC - to go jeszcze nieco poniosl pod inny kat - ze starego kolanka IC dospawal kawalek na wyjsciu kolanka /przedluzajac metalowe kolanko/ i w ten sposob zmontowal calosc. Poprosze go o fotki to wkleje jak mi podesle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak siekla zakladal taki IC - to go jeszcze nieco poniosl pod inny kat - ze starego kolanka IC dospawal kawalek na wyjsciu kolanka /przedluzajac metalowe kolanko/ i w ten sposob zmontowal calosc.

 

Nie widzę najmniejszego sensu takiej rzeźby. Po co ?

 

A że mocowanie ICa (łapa) musi być zrobiona odpowiednia to fakt. Ja kupiłem od Turdziego już z idealnie dopasowaną łapą. Za co mu w tym miejscu składam serdeczne podziękowanie. I Pani Krystynie z III turnusu FWP również :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak wy to zrobiliście :shock: :P

Ja jak przymierzałem IC z STi w swoim to nie znalazłem tam nawet 1 cm luzu żeby go można było wcisnąć, nic nie pasowało...

Zostałem przy WRX'owym bo i tak był większy, a wszedł niemalże :P P&P :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ,

Bartek "zwykły" Icek z STI pasuje bez problemów, przy minimalnym zakresie rzeźby. Problemy są z IC od STI Spec C. Jest sporo głębszy. Może ten próbowałeś montować ? Z tego co wiem, nikomu się to jeszcze nie udało albo...się nie chwalił :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Acha Spokojny, tylko nie rezygnuj z DV od STi, to jedna z większych wartości dodanych przy swapie TMIC ForekS<-> STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ

a wiesz, że to jest bardzo możliwe... co więcej, teraz jestem tego niemal pewien, gdyż na hali stał właśnie rozbierany spec c...

I ten IC był no kurna wielki jak stół do bilarda i głęboki jak Rów Mariański... :twisted::P

 

Podobno, nie wiem bo aż tak się nie znam, żeby go założyć do forka, to trzeba kolektor wymienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...