Skocz do zawartości

IC STi w s-Turbo


Spokojny

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do zamontowania w forku mym IC od STi. Jakiś czas temu montowany był IC od WRX i trzeba było trochę kombinować aby go zamontować. Ponieważ nie ja to robiłem a jestem mechanicznym laikiem, pytam w jaki sposób (najlepszy sposóB) podejść do tematu.

Za wszelkie podpowiedzi wdzięczny będę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojny,

 

zień dobry Pan ;-)

 

Zero druta trzeba, elegancko podchodzi, nawet z przednią rozpórką.

 

silnikqp.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Jedyny problem to zachowanie oryginalnego DV (oryginalnego w stosunku do IC, a więc z STi) i puszczenie tej grubej rury pod spodem :-) Ale da się to również ładnie zrobić. Najlepiej zaopatrzyć się w komplet orurowania SAMCO dedykowanego do STi. Tak było robione u mnie w każdym razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz,

 

Grande gracias za owe info. Mam IC razem z rurami wymontowany z pewnego angielskiego bug'a, więc zobaczy się ile tych dodatkowych rurów trzeba będzie mieć :)

U mnie rozpórka wyprofilowana jest w stronę ściany grodziowej, a nie jak u Ciebie w stronę komory silnika. Jednak to nie powinno być chyba problemem.

 

p.s. Ładna kablologia u Ciebie. Jak patrzę na swoją, to mnie żałość ogarnia i nerw nawet łapie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Ładna kablologia u Ciebie. Jak patrzę na swoją, to mnie żałość ogarnia i nerw nawet łapie :oops:

 

Nie mów takich brzydkich rzeczy.

 

:mrgreen:

 

Tak się głośno zastanawiam, czy ta rozpórka wyprofilowana w stronę kabiny nie będzie trochę wadzić...nie wiem, myślę głośna (cicho nie potrafię) :roll: :wink:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grande gracias za owe info. Mam IC razem z rurami wymontowany z pewnego angielskiego bug'a, więc zobaczy się ile tych dodatkowych rurów trzeba będzie mieć :)