draniu99 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Ludziska gdzie jest filtr kabinowy w subaru legacy II , bo kompletnie nie mam pojecia o samochodach a chciałbym to wymienic bo mi wali syf z zewnątrz. Dajcie znac co i jak tutaj albo na moją pocztę :asffalt@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 draniu99, nie masz takiego filtra w tym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Chyba tylko rajstopa na wentylator Cie ratuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 A jeśli auto (II-generacja) ma klimatronik to też nie ma takowego filtra? Przymierzam się do przeglądu i nabicia klimy i za jednym zamachem chciałbym wymienić taki filtr o ile jest. Czy są jeszcze jakieś inne filtry związane z wentylacją/klimatyacją, które się wymienia? W manualu słowa na ten temat nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Też ten temat przerabiałem jedynie co można zrobić to z wymiarować tą wnękę co się mieści za schowkiem od strony pasażera i na podstawie tych wymiarów dopasować filtr od innego auta , oczywiście bez nożyczek się nie obejdzie Życzę powodzenia w robieniu wycinanek łowickich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 hm, czyli tak się sprawy mają.. To chyba sobie daruję takie grzebanie, nabiję i odgrzybię klimę i nie będę się tym przejmować.. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Ale trzeba przyznać, że po jesieni jest to średnio przyjemne jak przy większym nadmuchu połowa złowionych przez auto liści igieł i innego śmiecia leci na twarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ale trzeba przyznać, że po jesieni jest to średnio przyjemne jak przy większym nadmuchu połowa złowionych przez auto liści igieł i innego śmiecia leci na twarz Nie no, aż tak źle nie jest. Myślałem że jest jakiś filtr, który można wymienić, zwłaszcza że mam mikroskopijną dziurkę w kolektorze i podczas postoju do kabiny dostaje się lekki zapach spalin właśnie przez otwarty (zewnętrzny) obieg wentylacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 w Tarnowcu jest firma co produkuje filtry kabinowe do aut samochodowych może by do niego złożyć zamówienie na wykonanie takich filtrów , tylko trzeba by było zrobić dokładny szablon z jakiejś tektury i druga sprawa to musi być jakaś liczba osób zainteresowana złożeniem zamówienia do tej firmy aby byli zainteresowani zrobieniem dla nas tych filtrów bo 5 sztuk im nie będzie się opłacało robić zaraz będę do nich dzwonić ile musiało by być tych zamówień aby na zrobili. edit: Dzwoniłem i mam dobre wieści Mogą nam zrobić takowe filtry do naszych legasi jedyny warunek to dokładny szablon potrzebują aby na podstawie niego mogli taki filterek zrobić. Cena nie będzie kosmiczna w granicach około 25-35 zł. Minimalna ilość zamówienia do zrobienia tego filterka to aż 1 sztuka kto ma możliwość to niech w sobotę lub niedziel postara się rozkręcić to ustrojstwo w którym schowany jest parownik i pomierzy tą wnękę na to filtrujące ustrojstwo , ja też sie postaram i porównamy wyniki pomiarów (jak to mawiają co dwa to nie jeden) i w poniedziałek się podeśle do tej firmy i wyliczą dokładny koszt zrobienia jego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ipsx82, a to ustrojstwo z parownikiem to już gdzieś pod maską, czy też tam w "zaścianku" pod/za schowkiem pasażera ? A z innej beczki, czy w Legasiach III gen, gdzie rzekomo jest już taki filtr, to jest tam jakaś klapka czy coś żeby się do niego dostać, czy też zabawa w kubę rozpruwacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 W naszych II jest to za schowkiem i dość łatwy dostęp do niego , wystarczy odsunąć fotel pasażera na maxa do tyłu , położyć się na podłodze i nogi unieść do góry i oprzeć o wnękę w szyber dachu (kto nie ma szyber dachu a jest wysoki to ma kłopot ) i wtedy w takiej pozycji nad czołem masz klapkę ale uważać trzeba przy jej otwieraniu bo wyleci pełno syfu prosto w oczy odnośnie III to nie wiem bo nie mam ale gdzieś na forum lata schemat jak się do niego dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 W naszych II jest to za schowkiem i dość łatwy dostęp do niego , wystarczy odsunąć fotel pasażera na maxa do tyłu , położyć się na podłodze i nogi unieść do góry i oprzeć o wnękę w szyber dachu (kto nie ma szyber dachu a jest wysoki to ma kłopot ) i wtedy w takiej pozycji nad czołem masz klapkę ale uważać trzeba przy jej otwieraniu bo wyleci pełno syfu prosto w oczy Prościej chyba zdemontować schowek? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 W naszych II jest to za schowkiem i dość łatwy dostęp do niego , wystarczy odsunąć fotel pasażera na maxa do tyłu , położyć się na podłodze i nogi unieść do góry i oprzeć o wnękę w szyber dachu (kto nie ma szyber dachu a jest wysoki to ma kłopot ) i wtedy w takiej pozycji nad czołem masz klapkę ale uważać trzeba przy jej otwieraniu bo wyleci pełno syfu prosto w oczy Prościej chyba zdemontować schowek? :shock: Może i prościej, ale gimnastyka jest zdrowsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 W naszych II jest to za schowkiem i dość łatwy dostęp do niego , wystarczy odsunąć fotel pasażera na maxa do tyłu , położyć się na podłodze i nogi unieść do góry i oprzeć o wnękę w szyber dachu (kto nie ma szyber dachu a jest wysoki to ma kłopot ) i wtedy w takiej pozycji nad czołem masz klapkę ale uważać trzeba przy jej otwieraniu bo wyleci pełno syfu prosto w oczy Prościej chyba zdemontować schowek? :shock: Może i prościej, ale gimnastyka jest zdrowsza. No właśnie się nagimnastykowałem, zgodnie z programem treningowym od ipsx82 ... dwóch przechodzących sąsiadów pytało czy nie potrzebuję pomocy jak zobaczyli w jakiej pozycji przebywam w aucie.. Faktycznie chyba łatwiej będzie się do tego dobrać po zdemontowaniu schowka, co ponoć jest dość upierdliwe i trzeba się z nim ostro siłować. W tym wątku znalazłem rozgryziony temat http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=23&t=119355 i mimo że dotyczy Legacy III to u mnie wszystko pod schowkiem wygląda indentycznie. Zabiorę się za to chyba w następny weekend.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 łatwiej będzie się do tego dobrać po zdemontowaniu schowka, co ponoć jest dość upierdliwe i trzeba się z nim ostro siłować. To jakaś legenda. Wystarczy odkręcić zawias dolny - bodaj dwie śruby, wyciągnąć z prowadnic boczne ograniczniki gumowe (lekko odgina się schowek), i dwa plastikowe kołki wychodzą praktycznie same waz z "sufitem" schowka - 3 minuty roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się